Gå til innhold

Treningsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Se der ja!

Du kan du tipse meg om sko jeg burde kjøpe for å gå tur i skog og mark, med mulighet for fjell + snø? :klø: Altså sånne allværstursko? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei hei!!

Lenge siden du har vært her nå.. Hvordan går det med treningen?

Hei!

Det går veldig opp og ned. Var godt igang, men så ble jeg skikkelig forkjøla og det henger i ennå.

Er vel på tide at jeg skjerper meg :sjenert: Skulle ønske det bare var sol og fint vær ute, da hadde det vært så mye lettere...

Se der ja!

Du kan du tipse meg om sko jeg burde kjøpe for å gå tur i skog og mark, med mulighet for fjell + snø? :klø: Altså sånne allværstursko? :klø:

Hmm, tenke tenke...

Kanskje sånne gore-tex sko hadde vært noe da?? Da blir du ikke gjennomvåt på beina med en gang, og de er det ganske robuste såler på! Klarer ikke komme på merket jeg tenker på akkurat nå.....

Skrevet

Jøss er du på nett? :klø:

Ja kanskje det? De bør man kanskje kunne bruke om vinteren og sommeren? Kan evt bare slenge i varme sokker om vinteren?

Skrevet

Mamma har f.eks gore-tex joggesko hun bruker på jobben, for hun er jo mye ute der... Og hun er strålende fornøyd. Og hørte mange "her borte" som brukte slike på korte fjellturer og sånt!

Men du kan jo se litt rundt og prøve, for du må vel egt bare finne et merke som passer din fot... Men ikke ta de billigste du finner er du grei ;)

Skrevet

Ja jeg titta litt i går, men de jeg fant var enten veldig vinterstøvler eller sommersko. Jeg må ha noen som holder tett når det er vått siden jeg forhåpentligvis skal bruke de mye i skogen... Men det var bare de skoene som var på salg jeg tittet på da. Jeg får titte litt mer senere :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...