livbåten Skrevet 13. januar 2008 #1 Del Skrevet 13. januar 2008 Nytt år, nye muligheter!! Motivasjonen for trening er ikke helt på topp, så da tenkte jeg det var på tide med en egen treningsdagbok! Kanskje det kan pushe på litt, både på meg selv og andre som gjerne vil trene! Jeg har ingen store mål, men jeg vil veldig gjerne forbedre både kondis og styrke, da dette har sunket drastisk de siste årene. Så dette vil jeg gjøre ved å få til en mer regelmessig trening. Velkommen inn skal dere være!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Da vil jeg med en gang ta en oppsummering på mine treningsøkter hittil i 2008: 2. januar: Styrkeøkt: oppvarming/mølle, generell styrke og uttøying, varighet tilsammen ca. 1t 15min. 3. januar: Langkjøring: rolig jogg/gå i motbakker, varighet ca. 1t. 7. januar: Styrkeøkt: oppvarming/roing, generell styrke og uttøying, varighet tilsammen ca. 1t 20min. Rotid: 10min/2143m 10. januar: Langkjøring: rolig tur på ski (klassisk), varighet ca 1t 15min. 12. januar: Gåtur: gikk raskt tempo ca. 30min, litt styrke på armer og mage på ball etterpå 13. januar: Spinning: 60min variert spinning (hjemme i stua ) etterfulgt med styrke på mage/bryst/triceps, ca. 15-20 min. Så masse er det veldig lenge siden jeg har trent, men skal prøve å fortsette!! Endret 13. januar 2008 av livbåten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 14. januar 2008 #3 Del Skrevet 14. januar 2008 Treningsnarkoman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 14. januar 2008 Ja du vet jo hvor masse jeg har trent de siste månedene/årene så.... 14. januar: Styrkeøkt: 10min på elipsemaskin, 50 min styrke triceps/bryst/mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 14. januar 2008 #5 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg skulle ønske jeg var like flink som deg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg skulle ønske jeg var like flink som deg jeg... :slåss: kom igjen da! Jeg har forøvrig laget meg muffins i dag jeg Og nå sitter jeg her, frustrert over at pc'n ikke fungerer som den skal. Får ikke fikset ting i nettbanken Jeg får logget inn, men så kommer det bare feilmeldinger der inne :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 15. januar 2008 #7 Del Skrevet 15. januar 2008 Dumme nettbanken! Jeg har trimma i dag! nesten 6 timer shopping i høye heler.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 15. januar 2008 #8 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei. Jeg ramla innom her tilfeldig og vil gjerne følge med her. Jeg har også bestemt meg for å bli flinkere til å trene, og foreløbig går det veldig bra. Men det spørs om en måneds tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei. Jeg ramla innom her tilfeldig og vil gjerne følge med her. Jeg har også bestemt meg for å bli flinkere til å trene, og foreløbig går det veldig bra. Men det spørs om en måneds tid.. Ja velkommen skal du være!! Problemet kommer nok om en måneds tid ja.. Jeg har vært borte i forbindelse med jobben et par dager nå, så har vel allerede NÅ litt å ta igjen Men jeg gir meg ikke så lett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 22. januar 2008 Da har jeg ikke trent på 1 uke Og tror jeg bare sier jeg ikke trenger trene før onsdag neste uke. For nå har vi fått hjelp til husbygingen vår, så velger å prioritere det mens vi kan få hjelp!! Det snør ute!!! :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 22. januar 2008 #11 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er derfor du ikke tar telefonen! Men det er mye god trim i husbygging vet du Jeg trimmer litt for deg så lenge jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er derfor du ikke tar telefonen! Men det er mye god trim i husbygging vet du Jeg trimmer litt for deg så lenge jeg da Ja jeg sitter ihvertfall ikke i sofaen hele dagen/kvelden! Har vært jobbing fra tidlig til kveld i helga og, og nå blir det kvelder....så blir lange dager men.. Men det hjelper!! Har fått gjort masse nede nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 27. januar 2008 Fytti, det begynner å plage meg litt at jeg ikke har fått trent altså! Har igrunn ikke hatt privatliv på halvannen uke nå..... Gleder meg til jeg kan trene litt igjen, men må vel presse meg til å gjøre litt mer i huset vi bygger fremover også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå sitter jeg og slapper av med cola foran pc'n, det er lenge siden jeg har hatt litt tid for meg selv og ikke sovnet digg Men det resulterte i at jeg ble fristet inn på HM da, og her kommer litt av det jeg fant! Grønn topp Cerise topp Genser Denne var fin både med brune og blå ruter... Cardigan Fin i svart også... Svart bukse City shorts Mørk brun kjole Grått skjørt Treningstopp Nattkjole Kitty pyjamas Smykke Topp Blå topp Svart topp med puffarmer Rosa skjorte Cerise linkjole Svart kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 27. januar 2008 #15 Del Skrevet 27. januar 2008 Husk at all oppussingen er fin trening da! Jeg har aldri vært så sterk som da vi pusset opp Du har funnet masse fint på HM ja! Har du bestilt alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg føler meg bare dødstrøtt etter all oppussingen Og huden min i ansiktet liker ikke alt støvet, isolasjonen og sånn... Men nå er det bare en dag igjen, så kan vi roe litt ned ihvertfall Men nå ser vi hvordan alle rommene ned blir Og på tirsdag/onsdag kan jeg begynne trene igjen!! Får se om jeg orker i morgen, eller om jeg sover ut på ettermiddagen;) Har ikke bestillt noe på HM ennå, må finne ut hva jeg har aller mest lyst på!! Kan jo ikke bestille alt...desverre kan ikke lommeboken tillate det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 30. januar 2008 :gråte: :cry: Pc-kræsj - IGJEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 1. februar 2008 Da skal jeg begynne å trene igjen.... I går: En skikkelig dårlig økt, kroppen hang ikke med, men kom meg gjennom 10 minutter oppvarming etterfulgt av 50 minutter styrketrening. Neste mål er å få trent en gang i løpet av lørdag/søndag Satser på fint vær så jeg kan gå på ski! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Prøvde å legge til en link på skosko, men siden den ikke funka får jeg endre Trening i helgen ja. Jammen datt det ned 10cm med snø på lørdag!! Så da ble det skitur på meg! Men det ble bare en liten time da, for da begynte det å snø så masse at jeg ikke så sporet lengre... Og nå er alt som før. Regn og ingen snø Endret 4. februar 2008 av livbåten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 6. mars 2008 #20 Del Skrevet 6. mars 2008 Hei hei!! Lenge siden du har vært her nå.. Hvordan går det med treningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå