Gå til innhold

Familiebil for de med unger og bikkjer


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Er det noen her som har 2 eller flere hunder og barn? Åssen bil har dere?

Lurer på hva slags bil vi skal kjøpe for å få plass til hundebur og barnevogn baki. Må man opp i Suburban tro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

jeg vil anbefale suburban på det sterkeste! har det selv, veldig praktisk med god plass når man har hund. bagasjerommet er jo 180 langt, så her er det plass til både bikkjer og unger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv
jeg vil anbefale suburban på det sterkeste! har det selv, veldig praktisk med god plass når man har hund. bagasjerommet er jo 180 langt, så her er det plass til både bikkjer og unger :)

Ja Suburban er flott! Har jo vært innom tanken selv, men synes kanskje det blir litt voldsomt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel Zafira har godt med plass og kule vinduer i taket - til mye morro for barn og voksne :jepp: :-D

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Er det noen her som har 2 eller flere hunder og barn? Åssen bil har dere?

Lurer på hva slags bil vi skal kjøpe for å få plass til hundebur og barnevogn baki. Må man opp i Suburban tro? :)

VW Caravelle.

God å kjøre.

God plass i bilen og god plass i lommeboka etter alle verkstedbesøkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utlogget pga PC-trøbbel...

VW Touran.

En flott bil som ikke er for stor, men som samtidig har god plass.

Det geniale er seperate bakseter som kan flyttes rundt på slik man selv vil. Med kun behov for 2 bakseter kan man fjerne det 3. og ha masse ekstra plass til de firbente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
VW Touran.

En flott bil som ikke er for stor, men som samtidig har god plass.

Det geniale er seperate bakseter som kan flyttes rundt på slik man selv vil. Med kun behov for 2 bakseter kan man fjerne det 3. og ha masse ekstra plass til de firbente.

Denne har jeg litt trua på!!

Vi har altså 2 stk hunder og skal ha baby. Når vi skal ha med hundene og barnevogn på tur samtidig vil vi trenge plass. MEN hundene MÅ jo strengt tatt ikke være i bur da, for dersom jeg skal ha 2 hundebur og barnevogn baki der så må jeg jo nesten ha suburban....

Hvor i bilen er hundene deres når dere er på tur hele gjengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW Touran.

En flott bil som ikke er for stor, men som samtidig har god plass.

Det geniale er seperate bakseter som kan flyttes rundt på slik man selv vil. Med kun behov for 2 bakseter kan man fjerne det 3. og ha masse ekstra plass til de firbente.

Den så jo veldig praktisk ut til familiebilbruk .

Hvordan er den å kjøre i forhold til andre biler ? hvordan fungerer den inne i byen ? langtur etc ?

Endret av mamut75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fire barn, ingen hund og Touran. Veldig fornøyd med den! Den har god komfort for føreren og er super på langturer. Ulempen er lite beinplass på de to bakerste setene, men det kommer du kanskje ikke til å ha så mye bruk for ennå, Lilleulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også Touran, 3 barn og ingen hund....lenger...

Nå vil det vel komme litt an på hvor stor hundene dine er, men det er god plass bak i bilen til iallefall bur til en mellomstor hund. tror du vil slite med størrelse Leonberger o.l, men noen mindre enn dette vil ha god plass.

Jeg synes bilen er veldig god å kjøre, den har gode seter og er billig i drift. Dessuten passer den godt for bøtteknotter som meg, da man kommer seg litt opp fra asfalten uten at det er fare for høydeskrekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...