Avenodite Skrevet 24. april 2003 #1 Del Skrevet 24. april 2003 Er det mange her som skal skrive sang til sin kjære? Skal dere da ha en tale i tillegg? Jeg har store planer om å skrive en sang. Må nok ha masse hjelp av mine foreldre, men vil prøve i hvert fall. Noen mener at jeg i tillegg bør ha en liten tale, men at den godt kan holdes når vi har kaffe og kaker. Jeg er usikker på det siste. Tror jeg ville grue meg fælt dersom jeg skal ha tale, samtidig som om jeg tror de fleste ville satt pris på det. Lurer på hva dere andre har planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 24. april 2003 #2 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg skal holde tale! Jeg vet med meg selv at jeg ville angre resten av livet om jeg ikke holder tale. Det er det minste jeg kunne gjøre for min kjære. Jeg viser jo alle at jeg elsker ham ved å gifte meg med ham, men jeg ønsker å fortelle alle hvorfor. Det kan man sikkert gjøre i en sang, men jeg tror en tale vil bli husket bedre selv om en sangtekst kanskje er mer naturlig å ta vare på. Jeg har ikke tenkt å skrive noen sang, mest fordi jeg er så kritisk til hjemmesnekra sanger med konfirmasjonssangsyntaks at jeg ikke vil trakke i min egen sure salat Jeg har holdt tale for større forsamlinger før, og høstet ros for det, så jeg gruer meg ikke for at jeg skal tabbe meg ut eller noe. Alle er jo velvillig innstilt, ingen er der for å kritisere talen din, de er der for å dele den store dagen deres med dere. Så hopp i det! La tårene trille om det er det du er redd for, det gjør ingen verdens ting. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 24. april 2003 #3 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har skrevet en sang til min kjære, og holder ingen tale. Var veldig motivert for tale men har ombestemt meg - tale er ikke noe som faller naturlig for meg og velger også på denne dag å la det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 24. april 2003 #4 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg er av den typen som gråter for alt, og jeg var veldig usikker på hvordan dette skulle gå på dagen vår. Samtidig ville jeg virkelig holde en tal, for det synes jeg både familien min og min mann fortjente. Jeg laget derfor en kort tale der jeg sa noen ord til moren min, til min forlover, min svigerfamilie og til min mann. I tillegg hadde jeg en sang til ham som vi sang etterpå. Etter kaffen overrasket jeg alle med en humoristisk sang til mannen min om hvor ”ille” det skulle være å bli gift! Virkelig vellykkett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 25. april 2003 #5 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg skulle gjerne holdt tale til min brudgom, men jeg vet jeg kommer til å grue meg så forferdelig at jeg ikke vil klare å nyte det som skal skje før en eventuell tale. Derfor lager jeg en sang istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stardust Skrevet 26. april 2003 #6 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg vet at de aller fleste av dere kommer til å bli veldig sjokkerte nå, men verken jeg eller min tilkommende har tenkt å holde taler i bryllupet!!! Det er nok først og fremst han som har problemer med hele den greia med å reise seg opp foran den store forsamlingen og si noe annet enn eh og øhm osv. :oops: Og da må jeg si at i steden for at han skal gå og grue seg i mange måneder, og nesten har lyst til å droppe å gifte seg, så synes jeg at han heller skal droppe talen!!!! Jeg vet jo allerede hva han føler for meg, og det er jo det aller viktigste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå