Juliet Skrevet 24. april 2003 #21 Del Skrevet 24. april 2003 Altså, han har jo ikke gjort noe...enda. Han spurte jo bare om råd! Og vi vet jo ikke hvordan kona hans mener om at han handler undertøy til henne, kan jo hende at hun synes det er kjempebra for alt vi vet. At hun ikke liker string er en ting, er mange som ikke gjør det. Og jeg regner med at hun sier ifra om han kjøper noe hun ikke liker, og det blir jo verst for han som kaster bort mange penger på å kjøpe undertøy som hun ikke kommer til å bruke. Så det er jo opp til han om han vil fortsette å kaste bort penger på å kjøpe stringtruser, eller om han vil fortsette å kjøpe undertøy men noe som hun liker. Han sier jo også at det er en kjærlighetserklæring, å da får vi ta det som det det er, og gi våre råd uten å si stygge ting. Jeg mener at det er ikke rett å beskylde han for det du gjorde Minnie, den var litt på kanten synes jeg. Ellers så er det kjekt med gutter som handler undertøy til jentene sine! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. april 2003 #22 Del Skrevet 24. april 2003 Å få tonnevis med undertøy må vel bli kjedelig i lengden...? Jeg liker best å kjøpe undertøyet mitt selv. Ikke fordi sambo har dårlig smak, men fordi jeg liker å prøve bh-er før jeg kjøper de... Når man kommer over i c-cup, er det ikke bare å kjøpe en i den "rette" størrelsen og forvente at puppene skal holde seg der... Kommer an på form, stofftype, og så har jeg en følelse av at størrelser kan variere når det gjelder undertøy også. Hvis det er ment som kjærlighetserklæringer, kjøper du undertøy du vet hun liker, pakker det pent inn og ikke overdriver... Dessuten er det jo kjekt å få andre gaver enn bare undertøy, da... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 24. april 2003 #23 Del Skrevet 24. april 2003 Tror nok jeg ville ha variert gavene litt ja. Men du ser vel selv om hun blir glad for dem eller ikke? Det eneste man ikke kan få for mye av er diamanter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #24 Del Skrevet 25. april 2003 Hei, Jeg er også en ivrig undetøysgiver til kona. Hun er i 40 årene og bruker bh i området c-d . Dette må hun selvsagt styre med selv, selv om det hender jeg er med og spanderer. Hun bruker mest stringtruser, og får 4-5 stykker noen ganger i året. Det pleier å falle i meget god jord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #25 Del Skrevet 25. april 2003 Det var spørsmål etter om jeg hadde forduftet - jeg som startet hele temaet. Det har jeg ikke. Mange lurer på hva slags undertøy jeg kjøper, og til det må jeg svare at det er helt vanlige sett med truse og bh. Noen av bh-ene er veldig enkle og rene, men andre har mer blonder. Hvor ofte spørres det også etter. Vi har vært sammen i 4 år, og jeg har vel gitt henne ca 10 sett, og 10 bh-er uten truse. Dermed blir det litt oftere enn jul og bursdag. Gjerne når jeg har vært hjemmefra alene, har jeg lyst til å stikke innom en butikk å handle med meg noe hjem. Når det gjelder dette med stringtruser, så har hun et par-tre av dem nederst i skuffen, og jeg har nok skjønt at dere mener at de kan få bli liggende der. Jeg har også selv innsett at de blir liggende der. Takk for mange fine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 25. april 2003 #26 Del Skrevet 25. april 2003 Ok, når jeg leste ditt siste innlegg så føler jeg at vi har forhåndsdømt deg litt... Hun har sikkert blitt glad for undertøyet hun har fått av deg i gave, hvis ikke hadde du jo sluttet. Jeg synes du skal fortsette sånn som du gjør, jeg! Å gi kjæresten gaver er helt flott, og undertøy er en personlig ting. Håper du kan være fornøyd med en tilværelse uten stringtruser, da! - tror vi jenter er veldig "enten/eller" der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 25. april 2003 #27 Del Skrevet 25. april 2003 Helt enig! Fortsett med å gi henne undertøy du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #28 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har klart meg bra uten at hun har brukt stringtruser i disse fire årene, så jeg skal nok klare meg uten det, og jeg skal love å ikke mase mer om det. Jeg har opplevd at hun har tatt på seg disse stringtrusene noen kvelder (sikkert bare for min skyld) Og det er dette synet som gjorde at jeg bare måtte spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 25. april 2003 #29 Del Skrevet 25. april 2003 Samboeren min kjøper ofte undertøy til meg og det synes jeg er topp!! Får et lite hint om hva han liker og hvilket humør han er i.... :oops: Han kjøper også vanlige sett med BH og truse.(Helst string eller lowcut) Så lenge hun setter pris på innkjøpene dine synes jeg du skal fortsette med det!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 26. april 2003 #30 Del Skrevet 26. april 2003 Det er veldig hyggelig å få undertøy fra kjæresten av og til, det viser bare at han synes at du er sexy. Men hvis jeg BARE hadde fått undertøy til stadighet, og aldri noe annet, kunne jeg kanskje begynne å lure på om han brydde seg om noe annet enn kroppen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå