Rapitap Skrevet 23. april 2003 #1 Del Skrevet 23. april 2003 Selv er jeg på om kvelden, og om dagen om jeg 'kan'. Jobber vettu. Pleier å sitte i 2 timer eller noe...noen dager mer... Hva med dere? Og hvor lenge sitter dere her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 23. april 2003 #2 Del Skrevet 23. april 2003 Det blir nok mest kvelden på meg også men noen dager på formidagen når jeg er hjemme å leser. Er student. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. april 2003 #3 Del Skrevet 23. april 2003 Om kvelden. Bra avkobling istedenfor å se tv eller gjøre noe fornuftig.. Har jeg døren oppe kan jeg både se og høre nyheter etc mens jeg tuller rundt her! Dagtid: logger meg ikke inn på jobben. men titter innom nå og da de dagene jeg er inne på kontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi Skrevet 23. april 2003 #4 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg er online så og si hele tiden...hjemme & fra jobb. Jeg er så klart ikke inne på KG hele denne tiden, men titter innom en del ganger i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 23. april 2003 #5 Del Skrevet 23. april 2003 Litt nå og da.. Er som oftest en tur innom etter jeg står opp, og så ett par ganger i løpet av dagen.. Kveldene er da jeg som oftest bruker lengst tid her.. Som Embla S, så har jeg døra til andre stua åpen, så jeg får med meg nyheter og andre ting jeg vil høre/se... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2003 #6 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg stikker en tur innom ved frokosttider - og hvis jeg ikke er streng nok med meg selv, blir det gjerne en time eller flere i løpet av dagen også...Mesteparten av tiden er jeg her etter halv elleve om kvelden...Da begynner folk å gå til ro, og jeg kan snike meg inn her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 23. april 2003 #7 Del Skrevet 23. april 2003 Er online hele dagen, både mens jeg jobber og ellers, og er innom her ettersom det passer. Har ikke alltid tid å engasjere meg, men følger litt med på hva som rører seg. Er gjerne innom i elleve tolv tida, en tur på ettermiddagen/dagen, og par turer på kvelden. Hvor lenge varierer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr.ian Skrevet 23. april 2003 #8 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg er også online hele dagen, og jobber hjemmefra. Men jeg er på kg litt sånn i rykk og napp - og det kan fort gå en måned eller to mellom rykkene og nappene. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. april 2003 #9 Del Skrevet 24. april 2003 er innom en tur NÅ, altså på morgenen, omtrent havl sju til sju, mens jeg våkner og spiser frokost. På jobb har jeg ikke tilgang, men når jeg kommer hjem står pc'n på til jeg legger meg. Bredbånd, så her er vi online hele tida. Men jeg sitter ikke konstant forran pc'n eller KG av den grunn, går til og fra, ser tv, snakker med sambo, er på KG, spiller spill, skravler på ivq eller irc, tidvis msn, men det er lite. Nå må jeg i alle fall logge av, pusse tenner, plukke sammen tingene mine, gi sambo en klem (og et kyss eller fem) og si at jeg elsker ham, ha en fin dag etc, og så tusle avsted og ta bussen. Ha en fin dag, online eller offline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 24. april 2003 #10 Del Skrevet 24. april 2003 Nå står jo maskinen på døgnet rundt. Så jeg er online hele tiden. Men sitter på PC-en rundt 1-2 timer om dagen nå som det er så fint vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 24. april 2003 #11 Del Skrevet 24. april 2003 Når jeg er hjemme står maskinen alltid på, så slenger jeg baken ned når jeg gnafser frokost eller kveldsmat, og sånn innimellom. Men nå er knekkebrødene fortært, og klesvasken roper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 24. april 2003 #12 Del Skrevet 24. april 2003 Nå skriver jeg hovedoppgave, så er innom Kg og internett stadig vekk. Greit å få tankene over på noe annet enn oppgaven avog til, men hvis jeg forlater maskinen, blir den pausen lett en time eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 24. april 2003 #13 Del Skrevet 24. april 2003 Hjemme er vi online hele tida.(Har ADSL) Men er ikke så ofte innom på jobb.Tror nok skjefen hadde blitt hissig da,ja! Men jeg bruker maks 1 time iløpet av dagen på nett! Sitter forran PC`n hele dagen på jobb så da gjør jeg heller noe annet sammen med familien når jeg er hjemme! Blir stort sett brukt dersom det er noe spesielt jeg leter etter,sende mail,betale regninger eller skravle på MSN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 24. april 2003 #14 Del Skrevet 24. april 2003 Men jeg er på kg litt sånn i rykk og napp - og det kan fort gå en måned eller to mellom rykkene og nappene. dorian Hvem - eller hvor er det det rykker og napper i deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. april 2003 #15 Del Skrevet 24. april 2003 i ukedagene når jeg skulle vært på lesesalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 24. april 2003 #16 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg er som regel på sen kveldstid eller når dere sover. Da er det nemlig dag her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 24. april 2003 #17 Del Skrevet 24. april 2003 Online er vi hele tiden, har ADSL. Men på KG er jeg mye av dagen... :oops: :oops: Kanskje litt for mye ? Får nok rive meg løs og bli flinkere med skolearbeid og liknende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 25. april 2003 #18 Del Skrevet 25. april 2003 er som regel online midt over dagen 10-14, og på kvelden...9 - 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 25. april 2003 #19 Del Skrevet 25. april 2003 Bruker altfor mye tid her inne når jeg er på jobb...må ta meg sammen, for det merkes på effektiviteten :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. april 2003 #20 Del Skrevet 25. april 2003 Er stort sett innom med jevne mellomrom på dagen... (spesielt når jeg sitter og venter i (ikke bokstavelig talt da!) telefonene.. Har "trykkemani" og orker ikke sitte bare å vente..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå