Gå til innhold

Love is in the air...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

...så derfor har jeg gått til innkjøp av musserende vin, stearinlys, badeolje som lukter deilig deilig...

..og har tenkt å dra med meg kjæresten i badekaret og sitte og småpludre der, mens vi nipper litt til godt avkjølt sprudlevann...

:hjerte:

..og i den dunkle belysningen, med glatt, glinsende hud etter badeolje og vann, og friske røde kinn etter varmen...

..skal vi...

:sjarmor:

Ja, hva skal vi??? Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lese høyt for hverandre fra Bibelen eller Asbjørnsen og Moes folkeeventyr. (de erotiske, ja...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...støvsuge under sofaen, ja..ikke dumt...

..jeg kan f.eks. iføre meg den kortkorte silkemorgenkåpen min (det er seff bare jukse-silke, men den duger til det den skal)...

.. og ligge på kne og vifte med stumpen i været mens jeg "leter etter støv under sofaen"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..prøve å få nok kanskje? :Hehe:

*ser for seg oss prøve å få nok*

Det er sånne tanker som gjør at jeg aldri får nok...he he...

Åssen skal vi øve oss?? Mer oppvarming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusj funker som bare rakker'n Bridget.

Såpe inn hverandre saaakte og sånne greier.... :sjarmor:

Hadde en stund en varmtvannsbeholder som rakk til 6 minutters enslig dusj...ai ai..da fikk plutselig det å ikke få nok en helt annen betydning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en stund en varmtvannsbeholder som rakk til 6 minutters enslig dusj...ai ai..da fikk plutselig det å ikke få nok en helt annen betydning...

:hoho::hoho::hoho:

(been there, done that)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dusj funker som bare rakker'n .

Jeg vet ikke helt, vi sliter stadig vekk med at stearinlysene slokner... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...typen foreslo vi skulle være litt dirty'e...Og jeg som nettopp hadde badet og støvsuget!

He he...men men..menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg tok med min X i badekaret en gang og smurte ham inn i sjokoladepudding og slikket det av ham derefter.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smurte du ham inn i sjokoladepudding i badekaret??????

:forvirra:

Blikke det litt gris a? utvanna sjokoladepudding liksom.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe *utvanna sjoko-pudding*

Jeg har tatt endel sol i det siste (til ære for min deilige mann), men nærmer meg (desverre ikke) utvanna sjokoladepudding etter noen timer i badekaret.

Så langt har det resultert i lett rødmende rumpe :lol: Men kjæresten er jo glad i kokt hummer og sånt, så det er godt mulig at jeg for han er en bugnende delikatesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ahh... da skjønner jeg, mann med sjokoladepudding i badekaret istedenfor i senga som man da må sende hele suppedasen til rens for å få ut rester av sjokopudding....

Vibeke, din hummerdelikatesse!!! jeg har en sånn liten tendens til å bli rødstripete jeg på rumpa av solarium.... så det hadde ikke blitt hummer av meg tror jeg, mer polkagris!! men det jo også godt da, men dog bare i små doser.. :( Men nå har jeg verken mann eller rødstripet rompe, så da så!! Ville heller puttet meg i badekaret (jeg ikke har) iført sjokopudding og presentert meg som sukkerbombe!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har jeg kjørt bade-trixet på han.

For å si det sånn: Han satt seg til å lese og rette hovedoppgaven min etterpå....

:murvegg:

Bra gjettet, chimp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...