Rapitap Skrevet 23. april 2003 #5 Skrevet 23. april 2003 Ehm...dette sier jo ingenting om man ikke bestemmer og er enig i hvilke kriterier som må oppfylles for at det skal bli nok. Hvor mange poeng får ditt og datt for at du til slutt har fått nok. Hva er nok?
Midnattsol Skrevet 23. april 2003 #6 Skrevet 23. april 2003 Når man er tilfredsstilt og fornøyd? Poeng? Skal vi lage et poengskjema som vi kan krysse av på kanskje? Hadde gjort seg. Kyss med tunge: 5 poeng Orgasme: 20 poeng "ooooh...vent litt, må bare krysse av her..."
Gjest sexysadie Skrevet 23. april 2003 #7 Skrevet 23. april 2003 Hva er nok? d er opp til hver og enkelt og bestemme!
Rapitap Skrevet 23. april 2003 #9 Skrevet 23. april 2003 Yes, thats the question. Hva er nok !?! Vi må vel dele nok'en opp i fysisk nok og emotionellt nok. Eller? For det som er nok for deg er muligens ikke nok for meg, og du sier du får nok, jeg sier jeg ikke får nok, selv om jeg da i snitt og praksis får nok, men jeg vet det bare ikke for vi har ikke kategorisert en felles 'nok-barometer'. Og du tror du får nok og egentlig er din nok bare 10 % av hva en nok skulle inneholde......etc.....etc.....
chimp Skrevet 23. april 2003 #10 Skrevet 23. april 2003 Nok av hva??? Kanskje jeg misforsto..... :o Tenker visst bare på sex....
Gjest Kinga Skrevet 23. april 2003 #11 Skrevet 23. april 2003 ..som er så godt at man bare vil ha mer..
Nelle Skrevet 23. april 2003 #12 Skrevet 23. april 2003 Så Damer: Får dere nok? 10 fingre x 4 timer = 40 timer. Enkeltvis får vi: (en finger x 4 timer) opphøyer dette i tiende potens, og opphøyer dette igjen i en uendelig potens. Det blir 10 fingre som holder ut et uendelig antall timer, bare avbrutt av tisse- , spise- og sovepauser. Og dersom man antar at tissepauser tar ca. 10 min. hver annen time, en spisepause tar en time hver femte time, og sovepause tar 7 timer hver 24. time -da kan man vel gjerne tipse om at de som eventuelt måtte svare Nei på Sexysadies spørsmål kanskje skulle vurdere å ta seg en tur på musikkhøgskolen eller noe? Hehe... *kaste alle pianoer som måtte befinne seg i området av en radius på tre kilometer sett i forhold til vedstabelen så det blir helt påkrevet å trene et uendelig antall timer på min klitoris i stedet* Nelle
Gjest Liten Skrevet 23. april 2003 #17 Skrevet 23. april 2003 både nok og ikke nok.... ikke å forvente at andre skal skjønne noe når jeg ikke gjør det selv for tida...
Gjest Kinga Skrevet 23. april 2003 #18 Skrevet 23. april 2003 :o Dæven, Nelle, 40 timer med pianofingre!!!! Etter jeg hørte at grisen kan ha en orgasme som varer i 30 minutter var jeg ganske imponert...og litt misunnelig...kanskje veldig misunnelig.. ..men nåh!... 40 timer...!...(!)..med fingring..he he..Dæven, Nelle! Vibeke
Julie Skrevet 23. april 2003 #20 Skrevet 23. april 2003 Nei! :evil: Sånn er det når man bor langt fra hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå