Gå til innhold

Ett spørsmål til damerne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seff. Gjør du?

Skrevet

Ehm...dette sier jo ingenting om man ikke bestemmer og er enig i hvilke kriterier som må oppfylles for at det skal bli nok.

Hvor mange poeng får ditt og datt for at du til slutt har fått nok.

Hva er nok?

:sjarmor:

Skrevet

Når man er tilfredsstilt og fornøyd?

Poeng? Skal vi lage et poengskjema som vi kan krysse av på kanskje? :ler: Hadde gjort seg.

Kyss med tunge: 5 poeng

Orgasme: 20 poeng

"ooooh...vent litt, må bare krysse av her..." :sjarmor:

Gjest sexysadie
Skrevet

Hva er nok?

d er opp til hver og enkelt og bestemme!

Skrevet

Yes, thats the question. Hva er nok !?!

Vi må vel dele nok'en opp i fysisk nok og emotionellt nok. Eller?

For det som er nok for deg er muligens ikke nok for meg, og du sier du får nok, jeg sier jeg ikke får nok, selv om jeg da i snitt og praksis får nok, men jeg vet det bare ikke for vi har ikke kategorisert en felles 'nok-barometer'. Og du tror du får nok og egentlig er din nok bare 10 % av hva en nok skulle inneholde......etc.....etc.....

Skrevet

Nok av hva??? Kanskje jeg misforsto..... :o Tenker visst bare på sex....

Skrevet

..som er så godt at man bare vil ha mer..

Skrevet
Så Damer: Får dere nok?

10 fingre x 4 timer = 40 timer.

Enkeltvis får vi: (en finger x 4 timer) opphøyer dette i tiende potens, og opphøyer dette igjen i en uendelig potens.

Det blir 10 fingre som holder ut et uendelig antall timer, bare avbrutt av tisse- , spise- og sovepauser.

Og dersom man antar at tissepauser tar ca. 10 min. hver annen time, en spisepause tar en time hver femte time, og sovepause tar 7 timer hver 24. time -da kan man vel gjerne tipse om at de som eventuelt måtte svare Nei på Sexysadies spørsmål kanskje skulle vurdere å ta seg en tur på musikkhøgskolen eller noe? Hehe...

*kaste alle pianoer som måtte befinne seg i området av en radius på tre kilometer sett i forhold til vedstabelen så det blir helt påkrevet å trene et uendelig antall timer på min klitoris i stedet*

Nelle :briller:

Skrevet

både nok og ikke nok.... ikke å forvente at andre skal skjønne noe når jeg ikke gjør det selv for tida... :roll:

Skrevet

:o

Dæven, Nelle, 40 timer med pianofingre!!!!

Etter jeg hørte at grisen kan ha en orgasme som varer i 30 minutter var jeg ganske imponert...og litt misunnelig...kanskje veldig misunnelig..

..men nåh!... 40 timer...!...(!)..med fingring..he he..Dæven, Nelle!

Vibeke

Skrevet

Nei! :evil: Sånn er det når man bor langt fra hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...