silje22 Skrevet 24. april 2003 #21 Skrevet 24. april 2003 Jeg kan ikke si at jeg får nok nå for tiden. Er nylig blitt singel og savner han veldig. :cry: Silje
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2003 #23 Skrevet 24. april 2003 Jeg kan ikke si at jeg får nok nå for tiden. Er nylig blitt singel og savner han veldig. :cry: Silje Stakkars deg, Silje. Det er ikke noe hyggelig å være "nybrudt" og savne kjæresten sin..... Det er sikkert ikke bare kroppen hans du savner..
OppNed Skrevet 24. april 2003 #25 Skrevet 24. april 2003 Går det an å få nok da??? Nok...høres på en måte så nok ut. Fornøyd, lissom. Er ikke det litt kjedelig da? Å være så fornøyd hele tiden Må strebe etter noe, vet dere. Kaste seg etter gulrøtter og andre ok gulrotliknende gjenstander etc. Maiken
Sofia Skrevet 24. april 2003 #26 Skrevet 24. april 2003 Nei. Jeg får ikke nok, overhodet. Har nettopp møtt Mannen (med stor M) og han bor 90 mil unna meg. Han var hos meg hele påsken, bare nok til å tirre..... Vil ha mer.....
Sheba Skrevet 24. april 2003 #27 Skrevet 24. april 2003 Nei, egentlig så gjør jeg ikke det. Skulle gjerne hatt oftere sex, men det er litt vrient å få til pga. litt forskjellig døgnrytme og arbeids- og leggetid på meg og kjærsten. Sukk. :-? Men da gleder man seg kanskje enda mer over de gangene det virkelig tar av..? (det var trøst til meg selv..) Jeg vil ha mere!!!
Gjest sexysadie Skrevet 24. april 2003 #29 Skrevet 24. april 2003 aldrig vurdert alternativet en "ekstern" elsker?
myagi Skrevet 24. april 2003 #30 Skrevet 24. april 2003 aldrig vurdert alternativet en "ekstern" elsker? Burde jeg? :bekymret:
silje22 Skrevet 24. april 2003 #31 Skrevet 24. april 2003 Stakkars deg, Silje. Det er ikke noe hyggelig å være "nybrudt" og savne kjæresten sin..... Det er sikkert ikke bare kroppen hans du savner.. Nei det er ikke særlig hyggelig... Det er absolutt ikke noe å anbefale. Går det forresten ann å bli avhengig av kos og kjærlighet??? Silje
Rapitap Skrevet 24. april 2003 #32 Skrevet 24. april 2003 Hva er en alternativ elsker? Dildo? Agurk? Nett-elsker? Fantasi? En på si....? Eh..? Hva meners?
Gjest Kinga Skrevet 24. april 2003 #33 Skrevet 24. april 2003 Går det forresten ann å bli avhengig av kos og kjærlighet??? Silje Jaah!!! Det er mulig å bli, helt sikkertgarantert100%, avhengig av sånt. Vibs
Gjest eminel Skrevet 24. april 2003 #35 Skrevet 24. april 2003 Får aldri nok jeg... Ikke med en helg i måneden i hvertfall....
Gjest sexysadie Skrevet 24. april 2003 #36 Skrevet 24. april 2003 Burde jeg? :bekymret: Det ville jeg om jeg fælte at jeg ikke fikk "nok" (Sexy Sadie putter hele armen i vepsebolet nå...)
Rapitap Skrevet 24. april 2003 #37 Skrevet 24. april 2003 Fantasier er ment til å settes ut i livet. Der er jeg nok ikke enig med deg, for min fantasi ville skapt rabalder gitt. Det er derfor best å holde fantasi til fantasien, ellers ville man jo 'brukt' fantasien opp slik at det bare ble en erfaring eller dum hendelse. Fantasier kommer og går...da må du lage deg en ny, så har du det gående... hehe Tips til en Mr. Dildo Bugger har jeg ikke, har aldri forsøkt sånne 'eksterne' greier, men jeg er åpen (hehe..uheldig ordvalg) for forslag selv.
Gjest sexysadie Skrevet 24. april 2003 #38 Skrevet 24. april 2003 D er nok ikke alle fantasier som burde settes ut i livet... Særlig ikke den fantasien jeg har nu om den høye flotte mannen som sitter framom meg her på datasalen... Hadde jeg begynt å stukket tunga mi i øret hans sånn helt uten videre; forderefter og åpne smekken hans for å sutte den av på ham....tror jeg nok folk hadde fått noe å snakke om her på HINT..... Ikke for d; d hadde vært drittbra å faktisk ha gjort d; om ikke annet for å ha gitt ham den opplevelsen.......
ivanka Skrevet 24. april 2003 #39 Skrevet 24. april 2003 NEI! jeg får ikke nok. jeg får ikkeno'. les dagboka mi og gråt.
Sofia Skrevet 24. april 2003 #40 Skrevet 24. april 2003 Ja SS, gi han en skikkelig opplevelse...noe å skryte av liksom. Jeg har faktisk gjort noe slikt en gang...men ikke riktig sååå åpenlyst da....Det var veldig pirrende og spennende...ikke minst for han. Jeg gav han en opplevelse...det vet jeg... Sofia...snill med guttene...hehe....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå