Gå til innhold

OH MY God!

Rapitap

Anbefalte innlegg

Om dere tar på TV Norge nå.... :o så vil dere alle få ett sjokk!!!!

Jeg sitter her og bare ....uh....

:o :o :o :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva da ?

Tv- n er litt humørsjuk, så gidder ikke krangle med den....

Hva er det ?

Diva, litt nysgjerrig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var han derre 'The Naked Chef' fyren som lesper, spiller i band, og er så kul asse...(?). Han hadde sitt eget show LIVE show, hvor enkelte fra publikum kom opp på scenen for å knekke noen egg og hente litt basilikum.

WTF?!?!!

Det er jo helt vanvittig!

Fremdeles i sjokk

:o

Mener, HVEM på denne jord, kjøper DYRE billetter, tar med seg konemor på bytur, eller kjæsresten på rocke show....så går de for å se en TULLING lage kake? og noe ...kylling?!

Still

WTF??!?!?

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Minnie. Husket ikke navnet.

Men er dere ikke enig da om at det virker utrolig rart å fylle f.eks. Grieghallen i Bergen eller andre større konsertsteder for den saks skyld full av personer som BETALER flere hundre kroner for å se på en fyr lage kake? Og liksom ' real-time' *knise*.....her kan jeg TRYLLE opp en liten sjokoladekake fra hatten min? Abra Kadaba....

Hvem søren klarer ikke å lage en sjokokake? Til og med jeg klarer det, selv om jeg ikke kan koke poteter!!? Men i det hele tatt ett konsept på at Ingrid E. Hovig ville dratt staduim på flere tusen fulle for å se henne lage gulrot salat?

Pust inn - pust ut....

:hoho:

Ehhmmm....roer meg litt nå, er bare nede i 2 sånne nå:

:o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jamie Oliver har fått kultstatus i England og er like berømt og ettertraktet som en popstjerne. Skjønner egentlig ikke hvorfor du hisser deg opp sånn.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho:

Jamie Oliver har fått kultstatus i England og er like berømt og ettertraktet som en popstjerne. Minnie

Det er akkurat derfor!

:hoho: :o :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke hvorfor du hisser deg sånn opp. Jeg har sett det når han står på scenen, lager mat og er komiker. Folk liker det. Finnes da ting som er MYE værre enn det?! Kan jo ikke sammenligne Jamie Oliver og Ingrid E.Hovig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Det gjør ikke jeg, makter ikke tvkokker som sleiker på sleivene sine før de rører i grytene igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hisser meg ikke akkurat opp over dette, og jeg synes kanskje Anafugia tar litt vel mye på vei her ;-).

Jeg liker godt Jamie Oliver (selv om jeg begynner å bli litt lei av ham). Men betale for å se ham lage mat og være småvittig på en scene? Nope!!!

Skjønner ikke helt at det skal være så fantastisk. Hele settingen blir litt rar for meg :-? Greit å være ettertraktet, men det betyr ikke at man må opptre på alle arenaer som fins.

(og hvis noen lurer: JA jeg kan lage mat. Har til og med papir på det gitt :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...da har du bare ikke blitt utsatt for han for lenge, enda.

Jeg syntes han var forfriskende til å begynne med, men så bare begynte han å virke for 'deggete' til kamera, smiske og spille musiker ...(prøver for hardt ?! - men snurre basketball...*Wicked Man*..)

Så jeg fikk han bare opp i halsen...til slutt....

Det kommer det kommer, bare fortsett å digg han en stund til, så sier det pang, og du vet hva jeg mener.

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sansen for Jamie jeg også, har hatt det en god stund og er fortsatt ikke lei. Man trenger jo ikke å se på han hver dag.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da hadde man blitt sprø i hodet.

Når det gjelder slike kommentarer som at jeg er hissig og ditt og datt, så har jeg bare en ting å si: jeg engasjerer meg. Jeg bryr meg om ting!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan bli litt voldsom av og til, men jeg liker han. Vet ikke om jeg ville betalt for å gå på et av showene hans, men jeg sitter ikke i sjokk :o over at han har en slik forestilling.

Uansett - om man ikke liker fyren eller vil se en av forestillingene hans, så har vel ikke det noe med ens egne kokkeferdigheter å gjøre? Og "gå ut fra" at noen ikke kan lage mat fordi de velger og ikke se på fyren, hva er det for noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anafugia skrev:

Hehe...da har du bare ikke blitt utsatt for han for lenge, enda

Du har sikkert et poeng der! Faktum er at jeg ser forsvinnende lite på TV, og HVIS jeg ser, er d som regel på VH-! kanalen som kjører rock/pop 24 timer i døgnet....fra de tidligste tider opp til idag. DET er kanalen sin det.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...