Gå til innhold

Rosenrøds shopperier

Rosenrød

Anbefalte innlegg

En liten oppdatering angående tidligere kjøp:

Alle klærne fra A&F var knall, akkuart som forventet! Har lyst til å bestille enda mer fra nettsidene deres, men må holde meg litt i skinnet foreløpig. Dongryskjørtet var kort, men ikke FOR kort, har allerede brukt det en gang med tykk strømpebukse under.

http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore.../17911_01_p.jpg

Det andre skjørtet: http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore.../17995_01_p.jpg

var supersøtt på, men er mer et typisk sommerskjørt, så det er ikke blitt brukt ennå. Joggebuksen, jakken og toppen var oså knall, stoffene til A&F er så myyyyke og så holder de seg fine i vask også. Fantastisk!!

Kjolen/toppen som jeg kjøpte fra ebay, var dessverre for liten, godt at den bare kostet 200 kroner. Men jeg kjøpte en kul kjole fra Sisters på fredag,den lignet litt på den fra Ebay, men var i sort. Skal se om jeg finner bilde senere.

Ellers har jeg i noen år nå vært medlem av Panel.no, en spørreundersøkelsesside hvor man får betalt i univeralgavekort. Og nå får jeg gavekort derfra på 1000 kroner! Herlig, "gratis" shopping!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så utrolig mange fristelser inne på sidene deres....Jeg får bare lyst til å bruke lassevis av penger;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikkert sagt det før og jeg sier det igjen, klær jeg har kjøpt i USA er av en helt annen kvalitet enn hva jeg får kjøpt her til lands. Har plagg som er 10 år gamle og som er vasket 1000 ganger og som fortsatt holder fasongen :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er det jeg også ser, at plaggene jeg handlet derfra har en helt annen bomullskvalitet enn andre plagg har?! Er FORNØYD med at jeg fikk handlet litt på saaaaaalg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Må ha denne på mine innlegg ;)

Jeg har aldri hørt om A&F, men du hadde jo linket til kjempefine ting hvert fall! Jeg må inn å se :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å IKKE shoppe klær i mars, og har klart meg så langt, med unntak av A&F da.... (Søren, trodde jeg bestilte derfra i februar.)

Meeen måtte ha litt oljer til kroppen, tester nå ut disse:

http://www.hqhair.com/code/products.asp?Pa...=5548&pID=1

http://www.hqhair.com/code/products.asp?Pa...=5544&pID=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, de oljene så nydelige ut! Har vært nysgjerrig på Hei Poa ganske lenge, men har ikke fått med meg de der... Må nok kanskje testes. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tror det var fra deg; Mischa, at jeg fikk ideen. Gleder meg til å teste ut noe nytt! Tar med meg produktene når jeg reiser til Tenerife i påsken, ser for meg at de er fine å smøre inn huden med etter en dag i solen. Kunne også tenkt meg å prøvd body butter og dusjsåpe i samme serie, men det får bli neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

Long time, no see!! Her e r jeg igjen, har vært sløv til å legge inn innkjøp i det siste... Men her kommer det noen bilder, noe er kjøpt på Tenerife, Noe i Stockholm og litt i Stavanger:

Ok, nå trodde jeg at jeg visste hvordan jeg laster opp bilder her, men det fikk jeg altså ikke til. Hjelp noen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Long time, no see!! Her e r jeg igjen, har vært sløv til å legge inn innkjøp i det siste... Men her kommer det noen bilder, noe er kjøpt på Tenerife, Noe i Stockholm og litt i Stavanger:

Ok, nå trodde jeg at jeg visste hvordan jeg laster opp bilder her, men det fikk jeg altså ikke til. Hjelp noen??

Jeg pleier å laste opp mine på photobucket.com først, og så kopierer du direct link til bildet ditt og limer inn i den boksen som kommer opp når du trykker på den "sett inn likn"kanppen (den med grønt + på, ved siden av smileyene). Er helt elendig til å forklare :fnise: Skjønte du noe av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...