Gå til innhold

Rosenrøds shopperier

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Hehe, har akkurat snakket med venninnen min som jeg reiser til London med hver desember, og vi er blitt enige om at vi heller skal til New York i år! Tenker å reise tredje juledag og bli ca en uke, så nå er jeg helt i hundre! Har alltid hatt lyst til å reise dit og nå som dollaren er så lav (forhåpentligvis er den fremdeles det i desember) er det jo midt i blinken!

Jippi!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gosh... skal si du skal mye ut på reis, Rosenrød! NY høres helt konge ut... iallfall om du ikke har vært der før. Jeg har ikke (og kun 1 gang i London, 10 år siden...). På tide nå ja!

Lekre luksusgoods du har linket til.. drømmer enda om en burberry (men i stor tvil fordi jeg ikke føler meg vel i klassiske trencher.. dvs dobbelstpente. Men det finnes jo enkle også.det vil kjeg ha! ) Ikke har jeg fått kjøpt hunterstøvlene heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også drømt om en Burberrytrench i flere år, håper den blir min i løpetav sommeren, men da må det spares! Noe jeg forsåvidt er blitt ganske flink til i det siste. Prøver å kutte ut mest mulig av småutgiftene, går på biblioteket i stedet for å bestile dyre bokklubbøker, handler inn frosne pakker med kyllingfilet, koteletter osv. Mange ting en kan gjøre for å spare litt.

Men det har alltid vært typisk meg, kan omtrent leve på vann og brød en måned bare for å få råd til noe jeg virkelig ønsker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor gammel du er, Rosenrød? Eller et mer relevant spørsmål: vil du svare på spørsmålet mitt? hehe.. (jeg kan jo nemlig spørre alt jeg vil).

Føler på en måte litt fellestrekk mellom oss, i og med at vi bor i samme by og har litt sånn halvveis litt lik smak... tipper din alder er 25-26... muligens noe eldre.. hmm.. *fnis* :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, selvfølgelig må du bare spør om det! Jeg er 30, men får alltid høre at jeg ser ut og virker yngre, så kanskje all hudpleieshoppingen min lønner seg. (Skulle egentlig bare mangle......!) Det toppet seg forresten i forrige uke da jeg måtte frem med beviset for å kjøpe vin på polet. Greit at jeg sprang ned i joggedress og nesten uten sminke, men det får da være grenser.....

Lik smak ja, det har jeg også tenkt. Hvor gammel er du, stemmer det med at du var 26?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 27.. og et halvt :regn: følte du var yngre pga rosa treningsdresser osv.. (no hard feelings) :fnise: og eldre pga. ekslusiv smak, mye reising osv.. Ikke at man skal skue hunden på hårene såklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja, de rosa joggedressene kan sikkert lure de fleste! Bruker de når jeg underviser i kroppsøving, kjekt å ha litt spreke klær da også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, fikk vite at jeg får igjen 8000 kr. på skatten i år. Sånt gleder et ekte shoppinghjerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigheldig :hoppe: Har ikke fått selvangivelsen min enda jeg. Syns "alle" har fått den bortsett fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, fikk vite at jeg får igjen 8000 kr. på skatten i år. Sånt gleder et ekte shoppinghjerte!

Der har du Burberryen din! Så kjekt ;) Får en god del igjen jeg også, litt går sikker til shopping men skal hive resten så fort jeg kan inn på BSU lån (må gjemme det bort.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, BSU er genialt! Jeg har gått en stund nå og håpet at de skal heve grensen for hvor mye det går an å spare, men den blir sikkert ikke hevet før jeg er 34 og det er for sent.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppingmessig har jeg vært flink til å ikke bruke penger i mars måned, skal prøve å fortsette med dette også i april, spare, spare, spare til diverse ferieturer! Unntaket er selvfølgelig når jeg skal til Island, men jeg har satt opp et budsjett som jeg ikke skal bryte....... forhåpentligvis...

Ellers skal jeg ikke handle noe denne måneden, men unntak av:

*Bursdagspresang til mor

*Mat

*Chanel hydrabase leppestift i fargen sirocco (nettopp bestilt fra sn)

Fliiiiiiiiiiiiiinke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den Chanel leppestiften god? Holdt på å bestille engang.. for jeg har hørt bra ting om den. Men er usikker på det der leppestift-greiene.. sambo sier jeg ikke kler litt farge.. han liker best litt sånn beige/lyse.. og jeg vil jo ha med litt farge. Så da blir det til at jeg holder meg til litt gloss i ny og ne!

Neida, har noen leppestifter også.. men føler jeg at en Chanel må være litt rødlig og fin da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk så harjeg ikke sett den "i levende live", men har lest flere steder at veldig mange liker akkurat den fargen....... Og så fikk jeg bare lyst til å prøve. Og det var søndag og ingen butikker åpne og sn lokket, FY Strawberrynet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått leppestiften nå? Så bilde av den, så ut som en veldig lekker farge ja! Spent på å høre om du er fornøyd, både med farge og merket ellers.

Nå må jeg snart ut en tur og kjøpe advokadoer.. Fremdeles shoppestopp her i gården, men går helt greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått den ennå, hadde håpet den kom i postkassen i dag, for jeg skal ut i kveld, men nei. Men den må jovære rett rundt hjørnet.

Jeg har også shoppestopp fremdeles, men i dag måtte jeg handle bursdagspresang til mor. Var på Envy og kjøpte en hvit bomullssinglet hun ønsket seg, pluss en parfyme fra Library of fragranse; Wet Garden.

Ellers ble det en flaske vin til i kveld og en saltvannsspray fra H&M.

Men snaaaaaaaaaaart er det Islandstur!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei=) likte noen av de bikiniene fra Victorias Secret kjempegodt, men liker å prøve de på før jeg kjøper;) vet du om de selger de i Oslo/Østfold området i butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre selges ikke Victorias secret sine klær/undertøy/bikinier i Europa i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leit at leppestiften ikke kom idag, litt kjipt når du skulle ut og freshe deg opp og sånt! Du må kose deg ute i kveld da!

Sambo skal ut her, jeg skal være inne og slappe av.. spise smågodt og Mango.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smågodt og mango er alltid en slager på lørdagskvelden! Gleder meg til en tur ut, eneste nedturen er at jeg ikke får se Farmenfinalen..... Men får få med meg reprisen i morgen i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...