Gå til innhold

Rosenrøds shopperier


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Godt dere er flere som er enige i at trenchen var lekker, da må jeg kanskje begynne å spare, hehe.... Det burde vært påbudt med Burberrytrencher i Stavanger ja, dette været tar jo helt av....

Enig med deg Aurelia, i at den tradisjonelle beigefargen til Burberry ikke er så fin, i hvert fall ikke på meg, den jeg linket til var mindre gul og kaldere i fargen, perfekt egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Rosenrød! :vinke: Så hyggelig at du er tilbake!

Masse fint du har funnet deg. Liker også godt trenchen til Burberry. Hadde ikke vært så dumt og hatt den i garderoben, men så var det de pengene da... :regler:

Så heldig du er som skal til Thailand i sommer. Jeg og vil!! Det er jo så utrolig nydelig der... :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thailand er nydelig ja, masse god mat, flotte strender, gøyal shopping og SPA.....I love it!

Var nettopp innom Bare clinique og hadde en ansiktsbehandling hvor de sluser ampuller med fuktighet ned i huden, helt herlig, og så kjennes huden fantastisk ut etterpå. Farget og vokset også øyenbrynene, passer bra med litt luksus i den våte Stavangerhverdagen!

Og nå har jeg nettopp laget min fantastiske tunfisksalat som jeg snart skal fortære.....nammmmm.

Endret av Rosenrød
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg din skjønnhetsdronning! Hehe.. referring to the beauty-treatment... :regn: Hørtes superdeilig ut! Har vært på BARE engang, for voksing.. virka som et bra sted det. Har et gavekort på 1000 liggende, det er på Clinique Helene i Sandnes da. Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til, ansikt tror jeg... *sukk* Sliter med meget tørre partier rundt nesen og nedre panne nå om dagen.. ikke bra med det kalde været her. Selv peeling og ansiktsmaske klarer ikke å få bukt med det.

fantastisk salat sa du? Og så vil du ikke dele oppskriften? hehe.. *hinty pinty* Skal ha rå laks og brød idag vi.. rester fra jula..

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på hudpleie er jo kjempe, du må absolutt ta deg en ansiktsbehandling, det gjorde virkelig underverker for min litt småtørre hud!

Oppskrift skal du selvfølgelig få, den er kjempeenkel og veldig god:

Pasta av et eller annet slag, macaroni el.lign.

En boks tunfisk i vann

Rucculasalat

En rødløk

Fersk dill (kan også bruke tørket)

En pakke fetaost i olje

Cherrytomater (kan sløyfes)

Balsamicoeddik etter smak

Kok pastaen, avkjøl denne og bland alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrift skal du selvfølgelig få, den er kjempeenkel og veldig god:

Pasta av et eller annet slag, macaroni el.lign.

En boks tunfisk i vann

Rucculasalat

En rødløk

Fersk dill (kan også bruke tørket)

En pakke fetaost i olje

Cherrytomater (kan sløyfes)

Balsamicoeddik etter smak

Kok pastaen, avkjøl denne og bland alt.

Og der sneik jeg meg til enda en oppskrift jeg også :kokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den salaten hørtes godt ut. Må testes ut...! :)

Ja, det er visst oppskriftsfeber her for tiden. Kan snart omdøpe shoppingdagboka mi til mat(vrak)dagbok.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeeelp, nå har jeg virkelig gjort det....... Jeg som ikke skulle shoppe mer denne måneden i det hele tatt..... Og så havnet jeg tilfeldigvis inne på asos.com. (Fy deg, Karamba, du fristet meg med de plaggene du postet )

Så nå ble det til at jeg bestilte et helt lass! Fant ut at det var like greit siden portoen uasett hvor mye jeg bestilte var på 400 kroner.... Uansett, dette ble det:

http://www.asos.com/Asos/Chiffon-Satin-Tie...=Cream&sh=0

http://www.asos.com/Chilli-Pepper/Chillipe...=Cream&sh=0

http://www.asos.com/Paris-Hilton/Asos/Asos...Silver&sh=0

http://www.asos.com/Eva-Mendes/Asos/Asos-P...r=Gold&sh=0

http://www.asos.com/Asos/Satin-And-Chiffon...=Cream&sh=0

Nå er det absolutt SHOPPESTOPP!!

Forresten, hjelper det at det meste var på salg? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosenrød da...! *rister oppgitt på hodet* hehe.. neida.. argh, internett er sååå farlig, man blir jo bare helt hektet! Det er rett og slett FOR lett å bestille noe. Og salg itilegg, da MÅ man jo bare..

Jeg har sett noen lekre vesker og sko i en butikk i St.Olavs området (husker aldri navnet), med salg. MÅ bare inn og kikke, selv om jeg også har shoppestopp igrunn..

Digga forresten den der chili-kjolen. Kjøpte du hvit eller sort? Du skal på masse fester i fremtiden skjønner jeg, her var det mye glitter og glamour..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse fint du har kjøpt deg, Rosenrød! Det der er jo definitivt verdt pengane :) Ingen grunn til dårleg samvittigheit! Så billege glitterkjolane var :lur: Syns dei var dødskule, trur eg må sjå litt nærare på dei sjølv... *springa inn på Asos fort som flybensin!!!*

Veit du forresten størrelsen din?

Endret av Discokula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosenrød da...! *rister oppgitt på hodet* hehe.. neida.. argh, internett er sååå farlig, man blir jo bare helt hektet! Det er rett og slett FOR lett å bestille noe. Og salg itilegg, da MÅ man jo bare..

Jeg har sett noen lekre vesker og sko i en butikk i St.Olavs området (husker aldri navnet), med salg. MÅ bare inn og kikke, selv om jeg også har shoppestopp igrunn..

Digga forresten den der chili-kjolen. Kjøpte du hvit eller sort? Du skal på masse fester i fremtiden skjønner jeg, her var det mye glitter og glamour..

Kjøpte chilikjolen i krem, har så mye sort og så tenkte jeg at den kremfargede er mer vårlig. De paljettkjolene var egentlig veeeeeldig impulskjøp fordi de var så billige..... Men det kommer jo alltid noen fester som de kan brukes til, hehe, håper bare at alt sammen passer nå.

Butikk i st. olav...hmmmm, er sjelden jeg kommer på å ta turen dit egentlig, men vet at det ligger en rimelig dyr butikk der. Har aldri vært inne der, og det bør jeg vel fortsette med og i nærmeste fremtid etter denne shoppingspreen... Men du får ta turen og friste meg med alt du kommer over, hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse fint du har kjøpt deg, Rosenrød! Det der er jo definitivt verdt pengane :) Ingen grunn til dårleg samvittigheit! Så billege glitterkjolane var :lur: Syns dei var dødskule, trur eg må sjå litt nærare på dei sjølv... *springa inn på Asos fort som flybensin!!!*

Veit du forresten størrelsen din?

Godt å få litt støtte her inne, samvittigheten blir litt bedre da!

Jeg er som regel størrelse 10 når jeg handler i England, så det gikk jeg ut i fra når jeg bestilte på asos også. I tillegg er det en sånn sizeguide på sidene deres, så jeg fant frem målebåndet og målte meg selv. Den ene glitterkjolen stod oppført med mindre mål enn de andre, så den bestilte jeg i 12. Får satse på at tingene passer, er spent på å få pakke nå. Gleder meg....

Endret av Rosenrød
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så masse fint du har funnet deg hos Asos! Var utrolig søt den første kjolen.

Ja, man blir utrolig fristet jo mer man ser hva andre har funnet på nettet osv.. Men uansett så betalte du jo ikke så mye pr plagg siden det var på salg. Får håpe du blir fornøyd med det og at alt passer! :)

Ganske irriterende at frakten til Asos er så dyr. Ihvertfall hvis man kun skal bestille et plagg...

Nå ble jeg enda mer gira på og bestille det som jeg har lyst på hos Asos... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lurer på hvorfor det er blitt så dyrt? Husker at jeg bestilte derifra for noen år siden, og da var det ikke slik. Skikkelig irriterende altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den salaten hørtes veldig god ut, tror jeg må lage pastasalat til kvelds i dag :sjenert:

Mange fine kjoler fra Asos! Liker smaken din :) Fikk litt lyst på en glitterkjole jeg også, kanskje jeg må inn å titte litt :sjarmor:

Frakten er svindyr ja, mener jeg leste noe om det på velvære-forumet, men jeg kan ikke huske hva som sto/hvorfor det er så dyrt.

Ha en fin søndagskveld Rosenrød!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Butikk i st. olav...hmmmm, er sjelden jeg kommer på å ta turen dit egentlig, men vet at det ligger en rimelig dyr butikk der. Har aldri vært inne der, og det bør jeg vel fortsette med og i nærmeste fremtid etter denne shoppingspreen... Men du får ta turen og friste meg med alt du kommer over, hihi!

ja, det er den dyre butikken! Lurer på om det er litt mer voksen stil.. men mye fint å kikke på vinduene iallfall. masse lekre støvletter til 50 og 70 % rabatt nå.. og en lekker brun veske som jeg sugler på. har bare sett den i vinduet, men ser ut som supermykt skinn, er perfekt størrelse osv osv... må iallfall sjekke den ut.. *får dårlig samvittighet bare av å tenke på det jeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrift skal du selvfølgelig få, den er kjempeenkel og veldig god:

Pasta av et eller annet slag, macaroni el.lign.

En boks tunfisk i vann

Rucculasalat

En rødløk

Fersk dill (kan også bruke tørket)

En pakke fetaost i olje

Cherrytomater (kan sløyfes)

Balsamicoeddik etter smak

Kok pastaen, avkjøl denne og bland alt.

I dag hadde jeg denne salaten til middag. Namnam, den er kjempegod :sikle: De hadde ikke cherrytomater på butikken, og jeg er ikke så glad i de vanlige tomatene, så jeg kjøpte soltørkede. Men neste gang blir det med cherrytomater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at den falt i smak, det var sikkert godt med soltørkede tomater og, det skal jeg prøve en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forelskat meg fullstendig i den første kjolen, utrolig nydelig!

Kjøpte du den D&G blusen du fant på Rolfsen? Jeg lurer veldig på hvordan den ser ut, kan du beskrive den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...