Gå til innhold

Ungdomshud / gå til hudpleier

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Frøkna'

Hei!

Vet at det hjelper de aller fleste å gå til hudpleier når de har kviser / urenheter / hudormer og lignende, men har hørt flest anbefalinger fra voksne som er ferdige med puberteten. Virker MD Formulations / Dermalogica o.l. også veldig bra på ungdommer med kviser pga hormoner?

Selv er jeg 15 år og sliter med uren hud. Jeg har fått Skinoren fra legen, men hun mente at antibiotika og Diane ikke var noe for meg.

Det var ikke så alvorlig.. Dette var en allmenndoktor, så jeg vet ikke hvor nøye hun tar problemet..

Ihvertfall, Skinoren hjalp, men bl.a. på haken gikk kvisene aldri bort.

Underhuden kviser har jeg litt av også.. Altså er jeg veldig keen på å bli kvitt disse ulumskhetene.

Vil dere anbefale å gå til hudpleier for å få anbefalt riktige produkter og

ta en ordentlig dyprens? Jeg er villig i å invistere litt penger i dette, men da må det virke. Jeg har kastet bort mye penger på annet, både billig og dyrt.

Ps: Jeg er flink med rens og slik, disse urenhetene kommer nok fra de hel***** hormonene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Hudpleie er uten tvil ett skritt i riktig retning, jeg anbefaler salonger som bruker enten MD Formulations eller Dermalogica i behandlingen. Og for at hudpleie skal virker er det alfa og omega at du følger opp med de riktige produktene hjemme.

Lykke til.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil i mitt hjerte kan jeg anbefale deg en time hos en hudpleier. Min hudpleier sier at har du ikke råd til å investere i riktige produkter hjemme, er det nesten nytteløst og ta en dyprens to ganger i året.... Det funker bare om du er flink og renser huden morgen og kveld hver dag.

Bruker selv MD produkter,

i tillegg til fruktsyrepensling (en kur som går over 10 ganger).

Jeg kan på det varmeste anbefale "Tøyen Hud og Fot".

Om du vil ha mer info om telefonnummer, åpningstider og priser er det bare og sende meg en mail eller PM.

Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Minnie! Du verkar kunna det hær. Kan du rekommendera ett bra stælle i Oslo?

Cosmopolitana i Skovveien

www.cosmopolitana.no

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjælp?/Tina

Tack så mycket Qlio och Minnie!

Tror jag skall testa Minnies førslag eftersom det ligger så bra till.

Tina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...