L@dy Skrevet 23. april 2003 #21 Del Skrevet 23. april 2003 Men nå som jeg allerede har innrømmet at jeg kikker litt' date=' hvordan skal jeg da kunne rette på dette? [/quote'] Si at du liker å se på det som er fint, men at du er så glad for at du har den fineste jenta. Eller noe sånt svada... He,he...det trenger jo ikke å være svada da.... At min samboer ser på fine jenter det ser jeg på som helt naturlig. Og noen av de er sikkert finere enn meg. Men hva så? Jeg ser på flotte menn jeg og`. Forøvrig så ser jeg på de fleste jeg møter på. Men det er jo noen som "fortjener" et ekstra blikk da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #22 Del Skrevet 23. april 2003 Han må bare kikke så masse han bare vil......Jeg vet at JEG er den deiligste tross alt..for HAN!!!!!! Jeg bare ler av det faktisk. Men sånn er det vel kanskje når både kjærlighet og selvtillit er til stede i et forhold....... :blunke: Sånn er det for meg også. Jeg kikker også på andre menn. Men uansett hvor bra de er, så er kjæresten min den aller aller deiligste, for MEG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 23. april 2003 #23 Del Skrevet 23. april 2003 Som flere har sagt her kan han se så lenge det er diskret. Og jeg vil ikke høre om det i det hele tatt.. Selv legger jeg jo merke til pene mennesker rundt meg, men ser ikke så mye nå som da jeg var singel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Matahari - offline Skrevet 23. april 2003 #24 Del Skrevet 23. april 2003 Lambda; la det gli sakte over. Ikke nevn det mer, la henne glemme det. Innerst inne har hun visst hele tiden at du legger merke til andre pene jenter. Men det betyr ikke at man liker å bli minnet på det! Om en uke har hun glemt hele greia. Jeg har hatt samme fighten med mannen min. Greit nok at man kikker, men det er lov å lyve!!! Jeg sier ikke til ham hva jeg ser på og han nevner ikke noe for meg. Enkelt og greit. Matahari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 23. april 2003 #25 Del Skrevet 23. april 2003 Gjest: dessuten gir jeg henne mange komplimenter! Men må innrømme, blir nesten litt lei der også. For, f.eks når jeg sier at hun er så søt, svarer hun bare nei, det er jeg ikke. Herregud da, man skal da takke for sånt!!! da er det liksom ikke moro å gi komplimenter! Når hun svarer nei det er jeg ikke, så er hun ute på "fisketur" og vil at du skal rose henne enda en gang ... :D Så det må du gjøre ... gjenta det du først sa for å understreke ordenes betydning. Hun fisker kanskje etter mer romantisk tale fra deg, tror jeg. Alle legger vel merke til en eller annen, sånn i forbifarta, det er vel bare naturlig, og ikke noe å henge seg opp i. Du får si at siden hun spurte, så sa du det - det betyr ikke at du er rumpefiksert, men at du ikke henger deg opp i puppestørrelser. Det påstås at etter at mennesker utviklet seg fra å gå på fire til å gå på to bein, så utviklet puppene seg slik (aper f.eks har ikke svulmende bryst ) - sånn at mennene skulle henge seg opp i dem og ikke som før - rumpen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. april 2003 #26 Del Skrevet 23. april 2003 Så lenge han ikke er på utkikk, får han kikke "så mye han vil". Men kommentarer og øvrige høylytte sammenligninger bør han helst ikke komme med. :blunke: Hadde nok heller ikke likt om han åpenlyst hadde snudd seg etter damer eller glodd. Men nå er han heldigvis ikke sånn i utgangspunktet. Alle kikker. Det er normalt. Noen velger kanskje å la inntrykkene gå inn det ene øyet og ut det andre (eller blander jeg kroppsdeler nå? ), mens andre lar inntrykkene synke lenger inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #27 Del Skrevet 24. april 2003 Det er lov å kaste et lite blikk MEN....... Hver gang jeg ser at en mann virkelig SER på meg og kanskje søker øyenkontakt MENS han går der med kjæresten sin.....DA synes jeg oppriktig synd på henne. Tanken du får da er :" stakkars henne.Hun ser ikke at mannen hennes er ute etter et eventyr.Hun kommer til å bli skikkelig lurt!" Jeg synes slike mannfolk et patetiske idioter. Jeg kan også kaste et raskt blikk på en pen mann.Men jeg SER ikke etter ham eller søker blikket hans! Man kan se og man kan SE!Det er to forskjellige ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 24. april 2003 #28 Del Skrevet 24. april 2003 Det er jeg som er den vakreste og flotteste og beste, og det er meg han kommer hjem til. Og det er han som er den kjekkeste og herligste og beste og den som jeg alltid kommer hjem til. Å se seg rundt i verden for av og til å få bekreftet dette - for oss begge - ser jeg på som helt naturlig. Jeg hadde blitt mer skeptisk hvis han - eller jeg - aldri kikket på noen andre. Det hadde stått for meg som ganske aseksuelt og skremmende. Å kommentere høyt den flott rompa eller det nydelige vesenet eller det råskinnet av en mann foran kjæresten, er respektløst og vitner om dårlig oppdragelse. Og den mannen ville jeg aldri hatt i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. april 2003 #29 Del Skrevet 24. april 2003 Selvfølgelig er det lov å se!!! Det er lov både for han og meg. Man kan jo ikke la være å se på og nyte (fra utsiden..) andre mennesker av det motsatte kjønn fordi man har en partner? Så lenge man vet hvem man egentlig vil ha, så er det helt klart lov til å se på andre mennesker. Men er man aldri så lite usikker på partneren eller forholdet man er i, så kan det kanskje føles truende at partneren inrømmer at han/hun ser på andre, fordi man misforstår og tror at partneren ser etter en annen og ikke bare uskyldig ser på andre. Men å se på sen uskyldig måte er bare å SE. Ikke å måle opp og ned med blikket, flørte på en "over grensen"-måte, ha langvarig blikkontakt med fremmede mennesker ... Man skal se uten å legge opp til eller gi noe hint om invitasjon til noe som helst mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 24. april 2003 #30 Del Skrevet 24. april 2003 Titt ivei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. april 2003 #31 Del Skrevet 24. april 2003 Lambda Naturligvis så kikker jeg på andre fyrer selv når jeg er i ett forhold. D å se en flott veltrent fyr med brede skuldre og stram lita rumpe; og kjenne at d kribler i maven.... Men de fleste nordmenn/kvinner gjør dette med å smugtitte på d andre kjønn galt. Gjør heller som de i sydligere land; Se på rumpa, vurder kroppen i sin helhet og møt derefter blikket til den man kikker på. Smil. Det gir respekt og den andre har fått forbedret dagen sin! Den dagen jeg slutter å se på d annet kjønn den dagen er d bare over! Skjønner?? Jeg er faktisk ikke så sikker på om dama di snakker sant når hun sier hun ikke kikker på andre menn, d er ikke alltid man bevisst kikker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. april 2003 #32 Del Skrevet 24. april 2003 Akkurat nå er jeg singel da, og kikker som jeg vil MED kommentarer.... Men har aldri hatt problemer med at partneren har kikket på andre, men som Tusenfryd og andre sier, IKKE kommenter den flotte utsikten til meg! Hadde en som gjorde det når han så på film, "Hu der er deilig da" eller "DET er kropp det!" "Ho er lekker da" "mmmmmmmm" og for å være helt ærlig, jeg brydde meg nøkken om at han kikket, jeg brydde meg også nøkken om at han TENKTE det der inni hode sitt, eller sa det når han var sammen med kamerater, men du trenger ikke diskutere bra damer med meg når jeg er dama di altså!!! Har selvtillitt sånn sett jeg, tror ikke jeg har ett dårlig utseende, vet jeg holder på den fronten, men ærlig talt, litt respekt kan man da utvise! Og selv om man ser på andre, til og med får øyekontakt med andre så betyr det IKKE at man av den grunn er ute etter ett eventyr!!! det ble visst nevnt, og det funker def. ikke slik for alle. Gjør det selv jeg, er ikke ute etter eventyr når jeg er i ett forhold fordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 24. april 2003 #33 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg syns ikke det gjør noe å titte. Det tror jeg gutter gjør automatisk uten å tenke over det. Men jeg hadde ikke likt nistirring og heller ikke utrop som "sjekk den deilige rompa der" og noe i den duren. Da hadde jeg blitt lei meg og snurt. Men å se er greit, bare ikke rør! Liker å se på flotte gutterkropper jeg også. Det må være lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 24. april 2003 #34 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg tror alle ser på andre. Forstår ikke hvordan man kan unngå det? Men så er det hva man legger i begrepet å se på. Jeg ser ikke samme måte på menn nå, som når jeg var singel. Og det gjør heller ikke han. Så nei, hverken jeg eller han tolererer at noen av oss, skulle ha fortsatt å se på andre som da vi var singel. Men jeg tror noen kvinner mistenker at menn gjerne fortsetter å se på kvinner den samme måte som før. Ala; "Se der, den deiligste damen i hele verden. Fy f**n, hun skulle jeg gjerne ****." Eller ser på andre kvinner for å lete etter noe bedre. Og som kvinne har en gjerne erfaring med menn som snur seg, plystrer og kommer med kommentarer, selv om de er sammen med kjæreste/kone. Og for å si det kort: Jeg ville definitivt ikke vært sammen med en slik mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. april 2003 #35 Del Skrevet 24. april 2003 Bare se - men ikke røre Ser mange kjekke menn - OG enda flere pene kvinner.. Det hender jeg sier "sjekk den dama da...." Å sambo samtykker... Nei det er ikke noe galt i å se, men da vi var nyforelsket likte jeg ikke at han så på andre.. Det har vel litt med tryggheten i forholdet å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 24. april 2003 #36 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg kikker på andre. Det regner jeg med at Ferdinand gjør også. :D Ikke noe galt i det! Det er helt naturlig å legge merke til folk rundt seg. Det fineste med kikkingen er å vite at jeg er sammen med den flotteste. Ihvertfall i mine øyne! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 24. april 2003 #37 Del Skrevet 24. april 2003 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. april 2003 #38 Del Skrevet 24. april 2003 Hos oss ser vi begge på andre - uten at noen av oss bryr oss noe om det. Det er da vi som havner i samme seng hver kveld alikevell, så det å se "uskyldig" på andre, er ikke noe problem. Syns det er greit at Bananmannen snakker/forteller om hva han har sett/liker også.... No problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. april 2003 #39 Del Skrevet 24. april 2003 Bare se - men ikke røre Amen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 25. april 2003 #40 Del Skrevet 25. april 2003 Regner nok med at min kjære betrakter når det er "fin natur" i nærheten, og det i seg selv gjør ikke noe. Sålenge det ikke er åpenlyst og han ikke buser ut til meg hvor flott den og den dama er osv. Men han er heller ikke typen til å se og så skryte av fremmede / andre damer og han vet jeg er sjalu av natur. Jeg selv kan godt se på "fin natur" selv og tenke for meg selv at "den og den var jo kjekk", men that`s it. Jeg nistirrer ikke og blir ikke på flørter`n eller er spesielt opptatt av å stirre på andre menn asså. Går absolutt ikke å snur meg åpenlyst etter kjekke menn, og sambo har heller ikke tendenser til å gjøre det samme etter flotte damer. Jeg er strålende fornøyd med gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå