Gjest Dr Zoidberg Skrevet 5. mai 2003 #61 Del Skrevet 5. mai 2003 Vi menn bruker gjerne å se litt på terrenget, siden kvinnekroppen er noe av det mest fantastiske naturen har å by på. Det blir ikke bedre når dere kler dere i utrolig stilige og utfordrende plagg som absolutt vekker nyskjerrighet og puls. Men jeg ville dultet borti ham hvis han begynner å stirre. Åpner munnen seg, så er det på tide å gi ham en svane. Sikkler han, da går du Og som jeg har poengtert i en annen tråd for en stund tilbake; at vi liker å se andre kvinner, betyr ingenting i nærheten av at de er penere enn den man selv er sammen med. Det er to helt forskjellige ting, man blir bare paranoid og lei seg av å tenke sånn. Vi elsker dere for den dere er, ingen kan komme opp imot den man er sammen med. ..og gjør det det, så er det søren meg hans tap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #62 Del Skrevet 6. mai 2003 Samboeren min kikker på andre jenter og det er jo OK det, MEN når han begynner å kommentere hvor store, fine pupper eller hvor stram liten rumpe jenta har, da er det så jeg får lyst til å klappe til han og gå.. Selvtilliten min er ganske lav fra før av og dette gjør ikke saken bedre. Et eks på en kommentar han kan finne på å slenge ut; "å! en sånn topp må du skaffe deg!"(altså, sier han dette for at toppen fremhever de stoore puppene til jenta.. den ville ikke ha gjort det på meg for puppene mine er små...og det VET han også...) Men likevel må han finne på å si noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marijke Skrevet 9. mai 2003 #63 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har et ganske avslappet forhold til dette. Kjæresten min pleier ofte å beundre andre kvinner, og jeg synes ærlig talt det er helt greit. Jeg er jo faktisk ikke den eneste jenta i verden heller! Imidlertid må jeg innrømme at jeg ble litt overrasket og kanskje ikke så veldig glad her om dagen da han plutselig og uoppfordret begynte å fortelle om en jente han kjenner (som er noen år yngre enn meg) og som altså har " den nydeligste kroppen han vet om"! På fullt alvor. Jeg trodde faktisk han syntes MIN kropp var finest, både fordi den er min, og fordi den ser ganske bra ut (iallfall ifølge andre.) Han sa han synes jeg er for tynn og at den andre jenta er finere pga større bryster etc. Er det greit å si slikt da? Jeg tolererer som sagt en del, men her er jeg litt i tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 9. mai 2003 #64 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har et ganske avslappet forhold til dette. Kjæresten min pleier ofte å beundre andre kvinner, og jeg synes ærlig talt det er helt greit. Jeg er jo faktisk ikke den eneste jenta i verden heller! Imidlertid må jeg innrømme at jeg ble litt overrasket og kanskje ikke så veldig glad her om dagen da han plutselig og uoppfordret begynte å fortelle om en jente han kjenner (som er noen år yngre enn meg) og som altså har " den nydeligste kroppen han vet om"! På fullt alvor. Jeg trodde faktisk han syntes MIN kropp var finest, både fordi den er min, og fordi den ser ganske bra ut (iallfall ifølge andre.) Han sa han synes jeg er for tynn og at den andre jenta er finere pga større bryster etc. Er det greit å si slikt da? Jeg tolererer som sagt en del, men her er jeg litt i tvil... Ehhhmmm... hvis min fyr hadde kommet sånn til meg så hadde jeg pælmet han direkte ut av livet mitt... Jeg kan være utrolig sjalu av meg og, men om du er sjalu eller ikke; sånt bør en ikke godta av en kjæreste :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. mai 2003 #65 Del Skrevet 9. mai 2003 Eller jeg hadde bare begyndt å kommentere alle de vakre kroppene til de litt yngre menn..... Den funker de 7!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå