Joplaya Skrevet 25. april 2003 #41 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg synes det er helt greit. Så lenge han ikke stirrer på en jeg synes ligner xen hans, men det har aldri skjedd heller - men det er liksom grensen min Lambada: damen din spurte sikkert for en grunn. Hun ønsket sikkert få et nei-svar for å få en bekreftelse på at hun er alt som opptar deg. Kanskje et lite "sjokk" for henne å få et ja? Og dermed den diskusjonen? Henger meg på de andre her: bygg opp selvtilliten hennes. Ta noen små hvite innimellom. Si f.eks at ja, du ser, men får alltid bekreftet at det du ser ikke kan måles med henne. Gi henne masse komplimenter. Og at hun sier nei, det er jeg ikke... Kjenner meg igjen der ja. Jeg sier det som regel fordi jeg kan ikke tro han mener det 100%, at han sier det mest for å gjøre meg glad... Har nå klart å slutte med den kommentaren, men sier enda ikke takk (hadde blitt mange takk i løpet av en dag ). Nå bare smiler jeg når han gir meg komplimenter. Damer er ofte litt redd når det gjelder sitt eget utseende, uansett hva du synes. Synes du hun er den lekreste damen du har sett, betyr ikke det automatisk at hun vet om det selv, kan være vanskelig å tro at noen synes jeg er lekker når det finnes så mange andre mye penere der ute... Gi damen din blikk. Mange. Åpenlyst. Overdriv gjerne, men ikke for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søta Skrevet 25. april 2003 #42 Del Skrevet 25. april 2003 Vi er vel alle forskjellige på dette spørsmålet, men jeg må innrømme at jeg IKKE takler at samboern min kikker på andre. Det vet han, og han respekterer dette. Det er vel ofte de med dårlig selvtillit som ikke takler det, sånn som meg. Samboern min derimot, elsker meg, og syns jeg er den fineste i verden. Er nok også litt slik at om jeg får komplement, så vrir og vender jeg på det, slik at det blir negativt for meg. Samboern min, er helt sjokkert over hvor dålig selvtillit jeg har, og sier at om folk visste det, hadde de rett og slett ikke skjønt at ei så deilig dame ikke har selvtillit. Jeg bryr med ikke om at kvinner kikker på ham, det er omvendt som bekymrer meg, jeg er vel redd han har lyst på dem eller noe?! Mens han ikke hadde brydd seg så mye om jeg hadde kikket (noe jeg ikke gjør), så bryr han seg veldig mye mer om menn kikker på meg. Han mener at jeg er hans, og da skal man ikke kikke på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 25. april 2003 #43 Del Skrevet 25. april 2003 Klart man må få se... Så lenge jeg vet hvor jeg har ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 25. april 2003 #44 Del Skrevet 25. april 2003 Han må bare se på andre så mye som han vil...Det plager meg ikke, men selvfølgelig ville jeg blitt litt skuffa om han niglodde på ei og kommenterte etterpå at hun var lekker eller noe sånt. Men nei, det gjør meg ingenting om han ser på andre damer, fordi jeg vet at han ikke mener noe med det, if you know what I mean. Jeg har ingenting å frykte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belinda Skrevet 25. april 2003 #45 Del Skrevet 25. april 2003 Er man virkelig glad i en person går man ikke rundt og kikker på andre. Men det er min mening, vi er alle forskjellige. Jeg hadde ikke akseptert det.Men hadde sagt ifra om mine meninger om slikt før forholdet ble alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 25. april 2003 #46 Del Skrevet 25. april 2003 hmm. jeg har en slags partner, men i en annen verdensdel. og jeg tar det for gitt at han ser på damer der han er ... og jeg ser på menn her jeg er. men åpenlys glaning med påfølgende kommentarer, det har jeg ikke mye sansen for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 25. april 2003 #47 Del Skrevet 25. april 2003 Er man virkelig glad i en person går man ikke rundt og kikker på andre. Men det er min mening, vi er alle forskjellige. Jeg hadde ikke akseptert det.Men hadde sagt ifra om mine meninger om slikt før forholdet ble alvorlig. Kommer jo helt an på "måten" man kikker på....Det behøver jo ikke å være noen baktanke med "kikkingen", jeg kikker like mye på gutter som han kikker på jenter, uten at jeg mener noe med det. Erjo like glad i han for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 25. april 2003 #48 Del Skrevet 25. april 2003 Er jeg usikker på ham, er det litt kjipt om blikket hans stadig søker mot andre jenter. For eksempel i begynnelsen. At han ser på mennesker - og jenter - rundt seg, er helt i orden, om jeg vet at han bare ser for å se. Det vet jeg jo ikke før jeg kjenner ham. En gutt/mann jeg var trygg på derimot, må glo så mye han vil. Da glor vi gjerne sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 27. april 2003 #49 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg synes det er greit at han titter, og det er det han gjør også. Men å kommentere at en jente er deilig, eller snu seg og glo det hadde jeg ikke akseptert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 27. april 2003 #50 Del Skrevet 27. april 2003 Han må titte så mye han bare gidder for meg. Jeg kikker litt selv jeg, men det betyr da ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuie Skrevet 28. april 2003 #51 Del Skrevet 28. april 2003 Kan bare svare for meg selv når jeg sier at jeg ikke kikker dersom jeg er involvert med noen. Tror mange gjør det ubevisst og mener ikke noe med det. De som kikker mye og kommenterer hvor deilig vedkommende mens partneren hører på, er lite empatiske mener jeg. Hadde droppa typen tvert. Har hørt både damer og gutter si dette til partneren og syns det er helt unødvendig. De fleste, ikke alle, vil ta seg nær av slikt men om de vil vise det, er en helt annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. april 2003 #52 Del Skrevet 28. april 2003 Litt uskyldig kikking har jeg ikke noe i mot. Jeg kan godt sitte sammen med kjæresten min og diskutere det som går forbi, både av jenter og gutter... Vi har et ganske åpent forhold sånn sett. Faktisk plager det meg ikke engang at han fortsatt har kontakt med en jente han, uhm, rotet litt med en stund før han og jeg ble sammen. Jeg vet at ingen av dem er interesserte i hverandre. Det eneste som plager meg, er at det nå er en jente som er interessert i kjæresten min, og hun sender meldinger og ringer i et sett, og jeg blir gal av det. Har selvfølgelig snakket med ham om det, og jeg vet jeg kan stole på ham, men jeg har liksom ingen kontroll over henne, og det skremmer meg... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 28. april 2003 #53 Del Skrevet 28. april 2003 jeg vet godt at kjæresten min kikker på andre jenter, iblant skulle jeg ønske at han ikke gjorde det, i en perfekt verden hadde han selvfølgelig bare vært opptatt av meg :D ,men så lenge han ikke kommenter at den og den jenta var så deilig/pen/sexy så må han jo få lov til det. hva ville det nyttet å si at nei du får ikke lov å kikke på andre jenter, han ville jo høyst sannsynlig gjort det likevel. selv har jeg svært lite behov for å se på andre når jeg er sammen med noen, men det er meg, ingen er like og jeg vet jo at han ikke ser for å finne noen som er bedre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 28. april 2003 #54 Del Skrevet 28. april 2003 Det å se på andre er så utrolig ubetydelig.Man går jo ikke rundt å tenker på den man har sett på ett par ekstra sekunder heller. Uskyldig .........ikke noe å bry seg om. MEN,jeg har sagt til typen min at jeg ikke vil høre om det.Jeg vil ikke at han skal gjøre det åpenlyst foran ansiktet på meg. Og jeg gjør det ikke åpenlyst foran han.Men jeg ser ikke noe særlig på andre menn.Synes ikke det er så mange flotte.Er ikke opptatt av det (skulle bare sett meg når jeg ser Ralph Fiennes på tv *sukk*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. april 2003 #55 Del Skrevet 28. april 2003 Er man virkelig glad i en person går man ikke rundt og kikker på andre.. Dette er en naiv og etter min mening farlig holdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 29. april 2003 #56 Del Skrevet 29. april 2003 Ja, det gjør jeg, hvorfor skulle jeg ikke tolerere det????? Dessuten, man kan se på to måter: man kan se, og man kan SE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 29. april 2003 #57 Del Skrevet 29. april 2003 Så lenge han bare ser, og ikke noe mer enn det, så gjør det meg ingenting!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 29. april 2003 #58 Del Skrevet 29. april 2003 JA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 30. april 2003 #59 Del Skrevet 30. april 2003 Han kan kikke så mye han vil for meg. Noen kommentarer plager meg heller ikke siden han ofte forteller meg hvor sexy, flott og fantastisk jeg er Ingen kan vel helt la være å se på andre mennesker, jeg glaner på alt og alle uten at det betyr noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feikroze Skrevet 4. mai 2003 #60 Del Skrevet 4. mai 2003 Ser så klart, men på en anna måte en før.. Tar mæ sjøl ofte i å glæmme å se... te single vænninne sin store overraskelse Samboern min gir mæ så ofte komplimanga at det gjør ikke'no om han ser litt uskyldi på andre damer. men æ hadde sikkert ikke likt det om han hele tia hadde kommentert kor bra di så ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå