Gå til innhold

Tolererer dere at partneren deres ser på andre?

Lambda

Anbefalte innlegg

Vi gutter deles ofte opp i to grupper. De som først legger merke til brystene til ei jente, og de som ser på rumpa. Jeg går utifra at dere jenter også er delt når det gjelder hva som først legges merke til hos en gutt. :blunke:

Som utgangspunkt i dette kom jeg og min kjære inn på dette temaet, og jeg innrømmet at ja, jeg er nok en typisk "rumpe type" . Og da spør så min kjære "så du går og kikker på andre jenters rumper du da?" Ja, svarte jeg, det gjør jeg. :lol:

Men det burte jeg nok ikke sagt, for etter det har hun ikke vært helt i humør. Og hun innrømmet at det gikk litt inn på henne at jeg så på andres rumper. Jeg forklarte at det er ikke sånn at jeg går rundt og kikker på rumper hele tiden, men at det er det jeg liker å kikke på når valget står mellom brystene og rumpa.

Hun godtok ikke det sånn med det første, og sa at hun pleide å se på gutterumper før hun fikk kjæreste, og ville nå ta opp igjen "interessen" for gutterumper, slik at vi var likestilt, som hun sa!

Greit nok det, hun må jo bare få kikke så mye hun vil for meg. Ærlig talt så trodde jeg hun fortsatt gjorde det. Er det sånn at når man får kjæreste, så skal man ikke kikke på andre??? :o

Hva mener dere, er det lov å kikke på andres rumper? Kikker dere på andre, selv om dere har kjæreste? Og er det ikke litt barnslig å si at "siden du kikker på rumper, så skal jeg begynne med det også!"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min har for vane å kikke på andre jenter, også kommer han etterpå til meg og forteller hvor glad han er for at han har meg, fordi jeg kler meg bedre, har penere rompe, pener bryst, pener hår....i det hele tatt! Tror nok manner er litt innhabil da, men det er jo deilig at han tenker sånn :)

Men det er klart det er lov til å se, bare han ikke rører. Jeg ser også, men er nok mindre interessert enn før vi ble sammen. Legger ikke så lett merke til lekre gutteromper lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig!!! Hadde han ikke gjort d hadde jeg bynt å lure alvorlig på han...Selv glor jeg på gutta så mye jeg vil.....så det så!!! Bare spriter opp d jo...Igrunnen artig å vite hvilke damer han syns er tiltrekkende i forhold til dem jeg TROR han syns er tiltrekkende....Nei dette er intet problem, tvert imot.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tolererer og tolererer...Det er fint lite jeg kan få gjort med at han ser på andre jenter. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke liker det...OK, han kan jo se litt, men det får foregå diskret, og jeg vil IKKE høre om de fine damene han har sett etterpå. Det har han som regel forståelse for.

Ellers er han veldig flink til å gi meg komplimenter, og det setter jeg jo pris på... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere, er det lov å kikke på andres rumper? Kikker dere på andre, selv om dere har kjæreste? Og er det ikke litt barnslig å si at "siden du kikker på rumper, så skal jeg begynne med det også!"?

Jeg tror vi alle sammen titter oss litt omkring. Men det er forskjell i å titte litt og i å stirre. Menn som stirrer er ubehaglige, mens menn som sitter er behagelig :blunke: hvis jeg kan si det slik.

Når det gjelder å fortelle det til partneren, så tror jeg man skal være litt varsom med å si alt for mye. Jenter er ofte slik at de vil sammenligne seg med andre jenter, og noen vil gå så langt og tro at de ikke tilfredstiller dine behov siden du titter rundt omkring. Jeg vil helst ikke vite at min samboer går rundt å titter, men jeg vet jo innerst inne at han gjør det. Det ligger jo naturlig i oss alle. Men hvis man vet at man sårer samboer/kjærste med å si noe slik, bør man rett og slett ikke si for mye. Det er da min mening. Kanskje jeg er for konservativ. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kverula: Jeg kikker selvfølgelig diskret. Å stirre åpenlyst ville jo også føles ubekvemt for den som blir kikket på også.

Forresten, det er kanskje ikke så lett å oppdage, finne ikke mange med øyne i nakken :wink:

Jeg går heller ikke og sier at det er sinnsykt mange fine damer å se, nå som solen varmer og jentene blir mere og mere lettkledde.

dessuten gir jeg henne mange komplimenter! Men må innrømme, blir nesten litt lei der også. For, f.eks når jeg sier at hun er så søt, svarer hun bare nei, det er jeg ikke.

Herregud da, man skal da takke for sånt!!! da er det liksom ikke moro å gi komplimenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...dessuten gir jeg henne mange komplimenter! Men må innrømme, blir nesten litt lei der også. For, f.eks når jeg sier at hun er så søt, svarer hun bare nei, det er jeg ikke.

Herregud da, man skal da takke for sånt!!! da er det liksom ikke moro å gi komplimenter!

Det er jo tydelig at hun har dårlig selvtillit da. Da er det ikke lurt av deg å snakke om andre. Du bør være med å bygge opp hennes tillit. Snakke med henne. Si at hun må takke og være stolt når du skryter av henne. Si at du virkelig mener det, på en fin måte. Kanskje hun da kan forstå og samtidig lære seg å stole på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops, ble visst logget ut. Det var jeg som skrev svar til kverula rett over her.

Care: Det var på spørsmål fra henne at dette kom opp. Jeg svarte ærlig på det hun spurte om, men burte kanskje dratt en liten hvit en her?

Og jeg STIRRER ikke, bare kikker litt i øyekroken :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kjempefint innlegg av Care! :D

jeg sier at hun er så søt, svarer hun bare nei, det er jeg ikke.

Det er nok ikke like lett å ta i mot komplimenter, og det tror jeg gjelder begge kjønn...

Jeg tror at vi jenter er litt ekstra såre på dette med utseende o.l., og det er ikke så lett å ta til seg komplimenter. Jeg for min del setter pris på det min kjære sier til meg, men tror nok han sier det mange ganger mest for å glede meg...Men det er jo hovedsaken, egentlig... :wink:

At det ikke er moro å gi komplimenter...hmm...tenk på at det gleder oss, selvom vi kanskje ikke klarer å gi uttrykk for det på den rette måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care: Jeg går ikke og snakker om andre! Men hun spurte, jeg svarte.

Jeg prøver så godt jeg kan å bygge opp om selvtilitten hennes. Jeg sier også at hun kan være stolt av seg selv og utseende. For det kan hun!!!!

Det var en tydligen en glipp av meg å svare ærlig på spørsmålet hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg tror også at noen jenter kan ha vanskelig for å tro at noen faktisk kan like dem, at noen virkelig kan synes at de er søte, pene osv...

Så det er en av de mange tøffe oppgavene deres i forhold til det annet kjønn, det gutter, og bygge opp selvtilliten vår... :wink:

Flott at du er interessert i å finne ut om dette Lambda! Jenta di er heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care: Jeg går ikke og snakker om andre! Men hun spurte' date=' jeg svarte..[/quote']

Sa jeg det? Ok, det var ikke det jeg mente. Mente at man ikke bør snakke så alt for mye om andre. Men jeg skjønner deg når du nå forklarer.

Tja, hvem vet.....ærlighet varer jo lengst, sier noen....tror du må bruke skjønn her. Jenter (noen) er sårbare overfor

sitt ytre og måler seg ofte med andre jenter. Kan være greit å vite for en stakkars mann som prøver seg å forstå seg på kvinnekjønnet.

Håper det går greit. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Kverula! jeg prøver så godt jeg kan, men går på noen bommerter innimellom :oops:

Men nå som jeg allerede har innrømmet at jeg kikker litt, hvordan skal jeg da kunne rette på dette? Å si at jeg skal slutte med det er jo for dumt. For hvordan skal hun kunne kontrollere det, at jeg har sluttet og kikke. Og hvordan skal jeg kunne slutte med det, det er liksom en slags automatikk i det, helt ubevisst liksom :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hvis du bare kikker helt automatisk, og det ikke betyr mer for deg enn det, så si det til jenta di! Hun er kanskje usikker på hvorfor du kikker, og tror kanskje du legger mer i det enn det du egentlig gjør!?

Hvis du med hånda på hjertet kan si at kikkingen ikke har med dine manglende føleleser for jenta di å gjøre, så si det! Om det tar litt tid før hun kan godta det, så vær tålmodig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

I husstanden vår har vi et enkelt og greit regelverk når det gjelder slike ting:

Titte litt på menyen er helt OK, gjerne la seg inspirere - men selve spisingen :sjarmor: gjør vi hjemme

(eventuelt andre steder, men det hører hjemme i en annen kategori)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I husstanden vår har vi et enkelt og greit regelverk når det gjelder slike ting:

Titte litt på menyen er helt OK, gjerne la seg inspirere - men selve spisingen :sjarmor: gjør vi hjemme

(eventuelt andre steder, men det hører hjemme i en annen kategori)

:ler:

Meget bra, trøffel. Meget bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...