Gjest Embla s Skrevet 26. april 2003 #61 Del Skrevet 26. april 2003 nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 26. april 2003 #62 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg vasker alt, men ikke yttertøy. Grunnen er for det første overskuddsfarge og annet lumsk, og for det andre at jeg ikke liker "butikklukten" av klær. Jeg føler ikke at det er mine klær før det lukter mitt vaskemiddel av det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2003 #63 Del Skrevet 26. april 2003 Kan ikke fatte at det er så merkelig å ikke ville ha andres svette i skrittet eller under armene. Jeg vil da vel ikke ha andres svette i skrittet eller under armene, men klærne jeg kjøper har ikke dette, ikke meg bekjent i allefall. Så skulle det være litt svette i skrittet på en bukse jeg kjøper - som jeg ikke merker - da har jeg ikke vondt av det? Denne svetten gjør meg jo ikke noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. april 2003 #64 Del Skrevet 26. april 2003 Klart jeg gjør! Noe annet føles veldig uhygienisk.. HÆÆÆ???!!! Har aldri tenkt på dette som en problemstilling, jeg! For en gris (som aldri er syk) jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissie Skrevet 27. april 2003 #65 Del Skrevet 27. april 2003 Av den enkle grunn at det av og til skjer noe galt med klærne når de blir vasket. Jeg kjøpte en gang en topp til nesten 700 kr. Jeg brukte den ikke før etter tre måneder (etter innkjøp altså). Da jeg så vasket den gikk den i stykker. :o Der stod jeg... husket ikke hvor jeg hadde kjøpt den.. hadde ingen kvittering og så var det så lenge siden den var kjøpt at jeg ikke kunne bevise at den kun var vasket en gang. Derfor vasker jeg alltid klær før bruk. Blir de ødelagt i vask kan jeg gå å klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 27. april 2003 #66 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg vasker bare undertøy Har aldri tenkt på st det er uhygienisk å ikke vaske klær før bruk.. Liker den der "nye klær" butikklukten litt også jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå