Rapitap Skrevet 23. april 2003 #1 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg er 33 og barnløs. Har heller ikke forsøkt å få noen heller, men jeg kjenner presset utenifra. Alle venner og familie har fått barn. Jeg er den eneste som da ikke.......derfor kjære dere, hva synes dere om det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. april 2003 #2 Del Skrevet 23. april 2003 Hvis du tenker litt etter, er ikke dette ett ganske dumt spm. Og hvs ikke, hvem er det som skal pålegge noen å få barn? Samfunnet? :o Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 23. april 2003 Nei, jeg synes ikke det er så dumt. Ikke når jeg er på jakt etter hva folk synes om det. Og du har jo svart....så....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 23. april 2003 #4 Del Skrevet 23. april 2003 Det foreligger nok et visst press fra omgivelsene ja..........men in the end er det du selv som har - og tar - valget. Vær glad for det Barn er ikke svaret for alle mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 23. april 2003 #5 Del Skrevet 23. april 2003 Nei jeg syns heller ikke det er et dumt spørsmål. Eller - jeg tok automatisk utgangspunkt i at denne personen har et ønske om barn og derfor spurte. Hadde hun ikke hatt det ønsket hadde det jo ikke vært noe å gruble over. Nei - det går ikke an å si at det slik at man må ha barn før man er 33. Helt klart at vis ting er tilrettelagt så er det nok en fordel å få barn før. MEn skal man bli alenemor da? Eller? Jeg syns det er helt greit jeg - og dersom du venter med å få barn til du treffer den du vil ha barn med - eller til ting er klart så du kan ta deg av barnet ditt syns jeg det står stor respekt av det. Jeg respekterer det mye høyere enn å bli alenemor bare for å ha et barn. Og hvis du ikke vil ha barn syns jeg det og er helt greit. Det viktigste er hva du ønsker - og skikkelig god moral er alltid bra det Lykke til uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 23. april 2003 #6 Del Skrevet 23. april 2003 Kan skjønne at du føler det presset.Men i det store og hele må det jo være opp til hver enkelt om de ønsker barn eller ikke! Vi har en sønn på 2 år og familie og venner har begynt å mase på neste men hos oss blir det "bare" den ene.Samboeren min har 2 barn fra før og han er 7 år eldre enn meg og føler seg ferdig med småbarns-livet.Ønsker ikke å ha flere og det respekterer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå