Gå til innhold

Dverg- og Nisse-figurer i hagen

Sandman

Anbefalte innlegg

Jeg tror dette blir ett skikkelig løft for nabolaget' date=' Sandmann! Men - du er klar over at disse nissene formerer seg? Før du vet ordet av det har du 480 stk!! Da må du kanskje vurdere å bygge på huset, til om natten vet du..[/quote']

De er kjønns-sortert, jeg vil ikke ha masse puling og annet griseri på plenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ei tomt på 1200 kvm' date=' tror dere det blir litt for mange på en tomt..?[/quote']

Kommer ann på hvor store de er........ :hoho::hoho:

(ser for meg 48 gigantiske nisser..... grøss!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg synes det er litt søtt jeg... Sandman og hans små venner. Du lover vel å spille "Döderlein" for de hver kveld? Og får de pledd over seg slik at de ikke fryser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Jeg synes det er litt søtt jeg... Sandman og hans små venner. Du lover vel å spille "Döderlein" for de hver kveld? Og får de pledd over seg slik at de ikke fryser?

:ler:

Tristessa: De skal jo være inne i stuen hans om natten. Og der skal de ikke formere seg og sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederlendere vil synes at du har en dritstilig have / stue (avhengig av om det er dag eller natt).

De er store på hage-gnomer!

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hørt om "Hagenissenes Frigjøringsorganisasjon"? De kidnapper nisser og gnomer fra troskyldige hageeiere. De legge igjen et kort hvor det står noe slikt som:

Vi har satt nissen din fri. Den lever nå i skogen og har det bare bra, så det er ingen grunn til bekymring.

Hilsen Nissenes Frigjøringsorganisasjon :ler:

Dette er sant!! Jeg har bodd en stund i Tyskland og der myldret det av nisser i hagene. Organisasjonen har sikkert forgreininger til Sveits og Nederland.

Jeg synes forresten det hørtes fantastisk ut med 48 nisser i hagen!!! Slå til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du har hørt om "Hagenissenes Frigjøringsorganisasjon"? De kidnapper nisser og gnomer fra troskyldige hageeiere.  De legge igjen et kort hvor det står noe slikt som:

Vi har satt nissen din fri. Den lever nå i skogen og har det bare bra, så det er ingen grunn til bekymring.

Dette er sant!! Jeg har bodd en stund i Tyskland og der myldret det av nisser i hagene. Organisasjonen har sikkert forgreininger til Sveits og Nederland.

Pjusk!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hørt om "Hagenissenes Frigjøringsorganisasjon"? De kidnapper nisser og gnomer fra troskyldige hageeiere.  De legge igjen et kort hvor det står noe slikt som:

å ja de har jeg hørt om. for et sinnsvakt konsept....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ler meg i hel og digger gnomene.

Blir lystig bare jeg ser de små folka.

Få dem ut så jeg får smilt litt!!

:-)) anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ler meg i hel og digger gnomene.

Blir lystig bare jeg ser de små folka.

Få dem ut så jeg får smilt litt!!

:-)) anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har nettopp fått en glimrende ide om hvordan kamuflere at jeg ikke gidder å klippe plenen...

Å herregud! Da skal jeg ut og få kjøpt slike jeg, og!!

Lurer på om man får kjøpt slike og satt rundt på kjøkkenet for og dekke over en oppvask ingen (les: meg) har giddi og tatt?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Lurer på om man får kjøpt slike og satt rundt på kjøkkenet for og dekke over en oppvask ingen (les: meg) har giddi og tatt?????

aha! god idè :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska kjøpe en te dæ jæ vettu, Mags :)

Har de sånt på Plantasjen mon tro ?

Skal vi ta en tur sammen ?

Tror jeg trenger en sånn eller 20 jeg og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ska kjøpe en te dæ jæ vettu, Mags :)

Har de sånt på Plantasjen mon tro ?

Skal vi ta en tur sammen ?

Tror jeg trenger en sånn eller 20 jeg og :ler:

Ja, kanskje du vil ha slike i bursdagsgave? Du har jo bursdag snart, mener jeg....... *fnis* det hadde vært noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du har hørt om "Hagenissenes Frigjøringsorganisasjon"? De kidnapper nisser og gnomer fra troskyldige hageeiere. De legge igjen et kort hvor det står noe slikt som:

*Leter febrilsk etter innmeldingsskjema*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...