Sandman Skrevet 23. april 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg tror dette blir ett skikkelig løft for nabolaget' date=' Sandmann! Men - du er klar over at disse nissene formerer seg? Før du vet ordet av det har du 480 stk!! Da må du kanskje vurdere å bygge på huset, til om natten vet du..[/quote'] De er kjønns-sortert, jeg vil ikke ha masse puling og annet griseri på plenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. april 2003 #22 Del Skrevet 23. april 2003 Nei, fysj! Du må ha kustus på de beista asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 23. april 2003 #23 Del Skrevet 23. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. april 2003 #24 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg har ei tomt på 1200 kvm' date=' tror dere det blir litt for mange på en tomt..?[/quote'] Kommer ann på hvor store de er........ (ser for meg 48 gigantiske nisser..... grøss!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 23. april 2003 #25 Del Skrevet 23. april 2003 jeg har nettopp fått en glimrende ide om hvordan kamuflere at jeg ikke gidder å klippe plenen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 23. april 2003 #26 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg synes det er litt søtt jeg... Sandman og hans små venner. Du lover vel å spille "Döderlein" for de hver kveld? Og får de pledd over seg slik at de ikke fryser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. april 2003 #27 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg synes det er litt søtt jeg... Sandman og hans små venner. Du lover vel å spille "Döderlein" for de hver kveld? Og får de pledd over seg slik at de ikke fryser? Tristessa: De skal jo være inne i stuen hans om natten. Og der skal de ikke formere seg og sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 23. april 2003 #28 Del Skrevet 23. april 2003 Nederlendere vil synes at du har en dritstilig have / stue (avhengig av om det er dag eller natt). De er store på hage-gnomer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 24. april 2003 #29 Del Skrevet 24. april 2003 Du har hørt om "Hagenissenes Frigjøringsorganisasjon"? De kidnapper nisser og gnomer fra troskyldige hageeiere. De legge igjen et kort hvor det står noe slikt som: Vi har satt nissen din fri. Den lever nå i skogen og har det bare bra, så det er ingen grunn til bekymring. Hilsen Nissenes Frigjøringsorganisasjon Dette er sant!! Jeg har bodd en stund i Tyskland og der myldret det av nisser i hagene. Organisasjonen har sikkert forgreininger til Sveits og Nederland. Jeg synes forresten det hørtes fantastisk ut med 48 nisser i hagen!!! Slå til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #30 Del Skrevet 24. april 2003 Du har hørt om "Hagenissenes Frigjøringsorganisasjon"? De kidnapper nisser og gnomer fra troskyldige hageeiere. De legge igjen et kort hvor det står noe slikt som: Vi har satt nissen din fri. Den lever nå i skogen og har det bare bra, så det er ingen grunn til bekymring. Hilsen Nissenes Frigjøringsorganisasjon Dette er sant!! Jeg har bodd en stund i Tyskland og der myldret det av nisser i hagene. Organisasjonen har sikkert forgreininger til Sveits og Nederland. Jeg synes forresten det hørtes fantastisk ut med 48 nisser i hagen!!! Slå til!! Pjusk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. april 2003 #31 Del Skrevet 24. april 2003 Du har hørt om "Hagenissenes Frigjøringsorganisasjon"? De kidnapper nisser og gnomer fra troskyldige hageeiere. De legge igjen et kort hvor det står noe slikt som: Vi har satt nissen din fri. Den lever nå i skogen og har det bare bra, så det er ingen grunn til bekymring. Hilsen Nissenes Frigjøringsorganisasjon Dette er sant!! Jeg har bodd en stund i Tyskland og der myldret det av nisser i hagene. Organisasjonen har sikkert forgreininger til Sveits og Nederland. Jeg synes forresten det hørtes fantastisk ut med 48 nisser i hagen!!! Slå til!! å ja de har jeg hørt om. for et sinnsvakt konsept.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #32 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg ler meg i hel og digger gnomene. Blir lystig bare jeg ser de små folka. Få dem ut så jeg får smilt litt!! :-)) anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #33 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg ler meg i hel og digger gnomene. Blir lystig bare jeg ser de små folka. Få dem ut så jeg får smilt litt!! :-)) anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. april 2003 #34 Del Skrevet 25. april 2003 jeg har nettopp fått en glimrende ide om hvordan kamuflere at jeg ikke gidder å klippe plenen... Å herregud! Da skal jeg ut og få kjøpt slike jeg, og!! Lurer på om man får kjøpt slike og satt rundt på kjøkkenet for og dekke over en oppvask ingen (les: meg) har giddi og tatt????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. april 2003 #35 Del Skrevet 25. april 2003 Å herregud! Da skal jeg ut og få kjøpt slike jeg, og!! Lurer på om man får kjøpt slike og satt rundt på kjøkkenet for og dekke over en oppvask ingen (les: meg) har giddi og tatt????? aha! god idè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 25. april 2003 #36 Del Skrevet 25. april 2003 Å herregud! Da skal jeg ut og få kjøpt slike jeg, og!! Lurer på om man får kjøpt slike og satt rundt på kjøkkenet for og dekke over en oppvask ingen (les: meg) har giddi og tatt????? Ska kjøpe en te dæ jæ vettu, Mags Har de sånt på Plantasjen mon tro ? Skal vi ta en tur sammen ? Tror jeg trenger en sånn eller 20 jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. april 2003 #37 Del Skrevet 26. april 2003 Ska kjøpe en te dæ jæ vettu, Mags Har de sånt på Plantasjen mon tro ? Skal vi ta en tur sammen ? Tror jeg trenger en sånn eller 20 jeg og Ja, kanskje du vil ha slike i bursdagsgave? Du har jo bursdag snart, mener jeg....... *fnis* det hadde vært noe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2003 #38 Del Skrevet 26. april 2003 Du har hørt om "Hagenissenes Frigjøringsorganisasjon"? De kidnapper nisser og gnomer fra troskyldige hageeiere. De legge igjen et kort hvor det står noe slikt som: Vi har satt nissen din fri. Den lever nå i skogen og har det bare bra, så det er ingen grunn til bekymring. Hilsen Nissenes Frigjøringsorganisasjon *Leter febrilsk etter innmeldingsskjema* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå