Eowyn Skrevet 24. april 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 24. april 2003 Neeeeei, skal jo ikke sprøyte på verandaen. Må jo være litt forsiktig å ikke sprøyte overalt! På en annen side så er det verken lov til å grille eller ha dyr her jeg bor så det problemet slipper jeg. Men man må jo selvfølgelig være påpasselig når man sprøyter på giften, slik at det ikke kommer andre steder enn det trenger å være. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #22 Del Skrevet 24. april 2003 Det må da være enklere å ytte jord?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 24. april 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 24. april 2003 Enklere å bytte jord? En å ta en sprayflaske å spraye giften på jævelskapen? nei, tror ikke det akkurat. Hadde kanskje vært enklere om bedet var mindre... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2003 #24 Del Skrevet 24. april 2003 Hvis man uansett må luke er det enklere å luke i regnvær. Ugresset slipper lettere da, og du får med mer av røttene. Litt deilig syntes jeg: ta på regntøy, helt alene ute i litt vår/sommer regn, luke og grave - når jeg så kommer inn, skitten og fæl - en supergod dusj og en kaffekopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 28. april 2003 #25 Del Skrevet 28. april 2003 ok, nå har jeg testet ut trikset til arnie. har nemlig et bringebærproblem som iblant gir meg lyst til å asfaltere hele hagen... men litt målrettet erosjon med hageslangen hjalp! whatta man! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. april 2003 #26 Del Skrevet 28. april 2003 Så hvis noen har noen gode tips for å holde ugress unna, så tas de imot med takk!!!! Et ord: ASFALT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Mona Skrevet 29. april 2003 #27 Del Skrevet 29. april 2003 Godt innlegge, trifolii (flott navn forresten - fra en hagegærning til en annen ). Hvis man begynner med gift i hagen kan man gjøre som Marianne sier, legge asfalt oppå det hele ... hva er meningen med hage eller å dyrke jorda si hvis man spøryter med kjemikalier Dagens lille preken ... Ugress er feil planter på feil sted, geitarms er en kjempeflott plante, særlig den hvite, så det dreier seg om å dekke jorda di med andre planter du vil ha der i stedet. Ikke la det være brun jord, hvis det er roser der er lavendel, isop, kattemynte eller andre bunndekkende planter ideelt. Finn andre planter som kan overta. Og trekk opp geitrams-stilkene hver gang du passere så vil de gi opp. Til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 2. mai 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 2. mai 2003 Kan jo ikke legge asfalt i bedet mitt på balkongen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå