Gå til innhold

Cilis lille verden

cilipili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk , Bustetroll :)

Hadde en kjempehelg! Avslappende og koselig. Som en helg skal være...

Begynner på jobb igjen 30% i morgen. Gledegruer meg. Masse nye folk. Rart!

Ellers driver jeg og maler kjøkkenet. Ganske så kjedelig, men det blir veldig fint!

Utenom dette er alt veldig rolig og behagelig. Eller stille før stormen.

Skjer alltid noe når en endelig får det litt stille.

Lurer bare på hva det blir denne gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hastetime hos legen i dag.. Jeg ringte inn og fortalte om kynnerne mine, og fikk komme inn kl.to i dag.

Gruer meg, og er litt redd. Kynnerne varer til tre om natta og jeg må ofte puste meg igjennom dem.

Håper det ikke er så alvorlig som jeg tror..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barelillemeg

Huffda, det hørtes ikke kjekt ut. Var selv 'plaget' med kynnere fra tidlig i svangerskapet, mne kan ikke huske at de var så sterke at de holdt meg våken til langt på natt...

Håper du får svar som beroliger deg... (mye kjedelig hos dere for tiden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :klem:

Mye kjedelig, ja.. Men sånn er det til tider. Om en stund er det bare mye gøy :)

Det er rart hvordan alt kommer på en gang. Aldri fordelt over lengre tid. Men da blir en jo fort ferdig med det, og kan ha det kjempefint etterpå :ler:

Alt bra hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barelillemeg

Alt vel hos oss! Skulle gjerne hatt en skikkelig (veggis) tømmermann hos oss for tiden (eller håndtverker, forresten). Pusser opp, og har noen håndtverkere innom som bare virker helt blåst --- 2 dager etter at vi setter inn ny dør støper de gulv og søler støpemasse oppover hele døra... Kom heldigvis hjem passe tidlig etter at de var feridge, og fikk tørket det bort... Trasker rundt på gulv of tepper med støpevæske... elektriker stiller samme spørsmål om igjen og om igjen, og 'gidder' ikke å skrive ned noenting fra gang til gang... herregud, sier bare jeg. da er det faktisk lettere å gjøre noen ting selv...

men ellers alt fint, altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes utrolig slitsomt ut..

Skal sende en veggishåndverker til deg, jeg!

De fikser alt ;)

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, cilipili. Stikker en tur innom her, jeg. :vinke: Jeg forsøkte å gå inn på dagboken din for en god stund siden, via signaturen din, men da virket ikke lenken.

Det ser ut til at vi har enda mer til felles - jeg samler på tarotstokker. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei du!

Kjekt å se deg her :)

Hvor mange tarotstokker har du?

Fikk en rar nyhet i går. Var inne på sykehuset igjen grunnet kynnerne.

Da så legen at jeg har to morkaker! Utrolig rart!

Men da forsto jeg iallefall hvorfor magen min er sååå stor.

Sol her i dag. Fantastisk!

VÅÅÅR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barelillemeg

Jøss! Er ikke det litt rart, eller? Vil det si at du egentlig ble gravid med tvillinger, og den ene ikke utvikler seg (de ville vel sett begge på ultralyden..)? Dette har jeg aldri hørt før! Håper alt er vel med deg, sånn sett bort ifra at magen er stor!!!

Ellers må dere ha en riktig god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, er det noe de skal gjøre noe med, eller går det greit at du har to morkaker?

Jeg har ca. 12 tarotstokker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ble egentlig gravid meg tvillinger, men kroppen støtte bort det ene egget. Men morkaka fortsatte å vokse :)

Rare greier!

12 kortstokker er en del, ja! Hvilken liker du best?

Ganske lenge siden jeg har lagt korta nå. Kjenner det kanskje er på tide igjen.

Får besøk av ei god venninne i kveld som har spurt en del ganger i det siste. Har ikke alltid vært helt i form, og da er det litt vanskelig å få det til. Intuisjonen lukker seg ganske godt da ;)

Har dere hatt en fin påske?

Vi hadde deet kjempekoselig! Var på hytta i noen dager, koste oss hjemme i sola og slappet maaaasse av!

Skal på kontroll hos legen i dag. Gleder meg!

Er utrolig nysgjerrig på hvor mye vekta viser nå. Begynn er å bli ganske framtung etterhvert.

Ha en fantastisk dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og hilser på hos deg, jeg, siden du var hos meg :)

Ble litt letta da jeg så boka di bare var tre sider, da kunne jeg lese hele ;) Må jo sjekke ut hvordan det står til med de andre gravide her inne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på hos deg, jeg, siden du var hos meg :)

Ble litt letta da jeg så boka di bare var tre sider, da kunne jeg lese hele ;) Må jo sjekke ut hvordan det står til med de andre gravide her inne :jepp:

Er ikke innom så mye her som jeg burde :)

Snart 28 uker du jo :)

Og formen er bra eller?

28 uker i dag!!! Plutselig gikk tida litt fort, jo.

Formen er veldig bra. Utenom alle kynnerne da. Ligger her på sofen hele dagen. Litt kjedelig, men må man så må man.

Legen min er ganske streng :)

Men ellers er jeg lykkelig og glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...