Gå til innhold

Cilis lille verden

cilipili

Anbefalte innlegg

Gjest barelillemeg

Synd med moren din...

Og ikke kjekt med eksem. Jeg er selv atopiker, og gikk mange ganger rundt med stor bandasjer da jeg var liten. Husker jeg tenkte at jeg aldri kom til å få glatt og fin hud over det hele... jeg er ikke så plaget nå, heldigvis! Mini har også eksem, men hos henne vet vi hvertfall hva hun reagerer på, og så lenge vi holder henne unna det, så er hun helt grei!

Kos med ultralyd! Håper alt er som det skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare tre dager til ultralyden nå.. Litt nervøs og spent.

Ellers er det ganske mye spennende som skjer for tiden. Først ultralyd, så Praha, så skal Trendkill (Tribute to Pantera) spille neste helg, og to uker etter det skal mannen min og bandet ha releaseparty.

Gleder meg utrolig mye til det siste. Se hvordan det endelige resultatet av ep´en blir. Og i tillegg høre den flotte mannnen min synge igjen!

Håper det blir stappfullt av mennesker. Tror det..

Liker å ha mye å glede meg til nå i disse forferdelig triste, mørke månedene.

Og plutselig så er det vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en gutt!

En fantastisk, frisk og livlig gutt!!!

Storebror er veldig glad han slipper dukker overalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Hei igjen!

Lenge siden jeg har vært her nå.. Vært litt for opptatt med å krangle i en annen tråd. Som tilslutt ble endra endal av moderator :)

Praha var fantastisk! Maten var MER enn fantastisk! Anbefaler det på det sterkeste..

Det var vegetarianerheaven!

I tillegg fant vi endel kaféer som var økologiske. Aldri hatt en så sunn og god ferie noen gang. rakk friskpresset juice (alle varianter.. eple, pære, appelsin osv..) Til hvert måltid.

Og byen var utrolig. Behagelig stemning og rolige, smilende mennesker.. Med et entusiastisk Hare Krishna-tog :)

Vil absolutt reise tilbake!

Ellers har ikke så mye skjedd. Skal begynne å male kjøkkenet mitt i morgen. Kjedelig, men resultatet blir jo bra.

Er i 20 uke i graviditeten nå. Begynner virkelig å merke at jeg virkelig er gravid..

Satt på bussen i går; hulkende! Hørte "Give a man a home" av Ben Harper på iPoden. Klarte ikke slutte å gråte. Og jeg gråt høyt :flau:

Så det er tydelig at hormonene har tatt over kroppen min :)

Håper dere har hatt en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barelillemeg

Hihi! Livet og alt det rare vi gjør! Hvem har sagt at det ikke er lov å vise følelser på bussen, forresten...?

Fantastisk med tur, da! Jeg har virkelig hatt lyst å reise til Praha lenge - nå har jeg nok en grunn til å gjøre det! Vegatarianerheaven...

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. Helt sant!

Ingen kan nekte en å ha litt følelser på bussen :)

Den "gourmet-økologiske-vegetarplassen" heter Lekha Hlava, som betyr Clear Head.

Kostet forresten 13 norske kroner for linsesuppe med brød :) Billig lunsj!

I tillegg var interiøret utrolig spennende. Noen tjekkiske kunstnere hadde innredet plassen.

Og de hadde fantastisk hommus og risotto!

Kan sees på: Lekhahlava.cz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hehe.. Har ikke det. Men har hatt litt å tenke på i det siste.

Fant en kul på to cm i diameter på sønnen min. Legen tror det er lymfekjertelen, men er ikke sikker. Så vi må vente et par uker for å være sikre. Går den bort er det lymfekjertelen. Hvis ikke må vi finne et annet svar.

Stresser meg veldig dette her..

Det er nok det legen sier, men blir redd. Om det er hormonene som gjør at jeg reagerer slik jeg gjør eller ikke, vet jeg ikke.

Men det ordner seg nok :)

Ser at du har vært litt Monica i det siste ;) Kanskje jeg også skal prøve å presse frem den siden hos meg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barelillemeg

Huff, slikt er skummelt :klem: Håper det ikke er noe alvorlig. Det er nok ikke bare hormonene som gjør at du reagerer - det ville enhver omsorgsfull mor gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...