Gå til innhold

Slettet

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Høres helt hærlig ut!!!!!!

Jeg derimot våknet uvell-brygge-på-noe-form, og har mest lyst til å legge meg på sofaen under et ullteppe. Men den gang ei, jeg skal på ultralyd og må vel ordne meg å dra innover der.

Misunne misunne misunne misunne..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal dere høre min perfekte morgen:

Dette er liksom en feriedag. Våkner av vekkeklokken kl. 6:30 - litt senere idag siden jeg har fri. Ut med valpen. Inn igjen med valpen - gi ham frokost. Ut igjen med valpen. I mellomtiden så vekker jeg mine to sønner som jeg må rope på ca. 10 ganger før de kommer seg opp. Eldstemann går i dusjen og roper etterpå at det ikke er rene boxere eller strømper til gym`en. Min yngste mangler bare strømper - ok ... til eldstemann finner jeg ren boxer i skapet til min eks. Strømper fant jeg på vaskerommet. Til yngstemann finner jeg ikke rene strømper, må derfor gi ham et par av mine. Han tar de på under sterk tvil om de er brukandes.

Så finner jeg frokost til dem og smører skolemat - plutselig finner eldstemann ut at han er for sein til bussen - jeg må ut og kjøre i full fart slik at vi klarer å komme før bussen. Hiver ham av på en bussholdeplass 4 km hjemmefra. Kjører da hjem og løsriver minsten fra PC`en hvor han har begynt å spille favorittspillet sitt. Ut igjen med valpen ! Går tur med ham - etterpå kommer jeg hjem ... tar et glass vann, to pærer og koker kaffe ... Livet er jammen deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Valper er så søte når de tisser :-) det er kjempekos med valper.

Men det er kos med voksne hunder også som vet hva de får lov til å ikke.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre deg Minnie:

Har du lest boka Triggerhappy og overtatt personligheten til hovedpersonen Thea, eller var du forfatterens inspirasjon? Tenker da særlig på måten du skriver på og hva du skriver om, og tydelig er interessert i .

Trodde nemlig ikke slike folk fantes så jeg finner deg litt fascinerende.

(I tillegg har du en viss likhet med hoverdpersonen i American Psyco, tenker da selvfølgelig ikke på hans voldelige atferd, men måten han beskriver det som skjer rundt seg på. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare spør nå, og mener ikke være frekk, ok?

Hvorfor lager du deg ikke en generell dagbok der du kan skrive hvordan dagen din er, handlelister og slike ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare spør nå, og mener ikke være frekk, ok?

Hvorfor lager du deg ikke en generell dagbok der du kan skrive hvordan dagen din er, handlelister og slike ting?

Godt spørsmål, Midnattsol :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Trodde nemlig ikke slike folk fantes så jeg finner deg litt fascinerende.

(I tillegg har du en viss likhet med hoverdpersonen i American Psyco, tenker da selvfølgelig ikke på hans voldelige atferd, men måten han beskriver det som skjer rundt seg på. )

Jeg har lest både Triggerhappy og American Psycho men har ikke mye til felles med personene i disse bøkene (håper jeg). Tør jeg spørre hvorfor du synes jeg minner deg om dem?

Akkurat nå er jeg mest fornøyd med at jeg fikk tak i alt på handlelisten min og at jeg har fått alt kjøkkenutstyret jeg bestilte.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
utsatt arbeidet? jobber han nattvakter?

Du vet utmerket godt hva han jobber med Ivanka så ikke prøv deg med noe mer drittprat :evil:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det er jo ikke alle som kjenner til alt om deg og din kjære, minnie, og når noen stiller noen spørsmål til det du har fortalt, så hadde det vært fint om du svarte, om enn bare kort - vi er jo flere her på forumet som lurer også! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente hvordan du hele tiden legger særlig vekt på og beskriver hvordan alt rundt deg inkl klærne dine ser ut. Særlig hvordan merkene på alt er med, evt forklaringer på hvordan du har fått tak i ting. Leste nettopp beskrivelsen av leiligheten din.

Innleggene dine får meg til å tenke på disse romanpersonene, og (ikke for å hetse,men) det får deg til å virke litt overflatisk.

Poengterer at jeg ikke mente å insinuere at du ruser deg, her problemer med faren din eller virkelighetsoppfattellsen din eller at du er sadistisk.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Kan jo skrive opp listen min her så de som vil kan få noen tips om gode ting å ha på kjøkkenet.

Toalettpapir (min rumpe godtar kun Leni papir) :D

Minnie

Mulig du oppfatter meg som litt flisespikkende nå, men jeg mener at flisespikking er en grovt undervurdert aktivitet... :ler:

Spørsmålet mitt har du vel forlengst gjennomskuet; er toalettpapiret aktivt i bruk - og her tenker jeg på det "opprinnelige" bruksområdet - på kjøkkenet?

Kunne ikke dy meg...:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Det er jo ikke alle som kjenner til alt om deg og din kjære' date=' minnie, og når noen stiller noen spørsmål til det du har fortalt, så hadde det vært fint om du svarte, om enn bare kort - vi er jo flere her på forumet som lurer også! :wink:[/quote']

Ivanka vet hva han jobber med, derfor vet jeg også at hun nå er ute etter å lage bråk.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Spørsmålet mitt har du vel forlengst gjennomskuet; er toalettpapiret aktivt i bruk

Toalettpapiret er i normal bruk og ikke på kjøkkenet :wink:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Jeg mente hvordan du hele tiden legger særlig vekt på og beskriver hvordan alt rundt deg inkl klærne dine ser ut. Særlig hvordan merkene på alt er med, evt forklaringer på hvordan du har fått tak i ting. Leste nettopp beskrivelsen av leiligheten din.

Innleggene dine får meg til å tenke på disse romanpersonene, og (ikke for å hetse,men) det får deg til å virke litt overflatisk.

Skjønner, vel som du sikkert allerede har skjønt så er mat, design og interiør mine store lidenskaper. Og jeg skriver merker på ting uoppfordret for hvis jeg feks. skriver noe sånt som;

"Fikk tak i ett deilig pledd/en god vin/lys beige farge på veggene" og jeg ikke skriver merket, butikk eller type så renner det inn med spm. (PM eller e- mail) om hva slags merke det er, hva slags vin eller fargenummeret på malingen.

Så jeg gjør det slik, hvis ikke må jeg sitte å svare på ørten henvendelser hver gang. Tro det eller ei.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe ignorering på gang her, siden jeg ikke får svar på spørsmålet? Kanskje hvis care f.eks spør, så blir det besvart?! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg er IKKE ute etter å lage bråk nå, altså, men jeg må bare få si at når man legger ut en så detaljert beskrivelse av det man holder på med i en tråd i forumet, så har vel dette en eller annen misjon? For hva er ellers poenget med å legge ut tråden? Du vet jo at alle kan lese det du skriver, og at du kan risikere å få noen kommentarer fra folk som ikke kommer overens med deg. Men husk at det også er folk her på forumet som ikke kjenner til alle detaljer...Man må faktisk belage seg på å få spørsmål så lenge man legger ut tråder.

Jeg regner med at man legger ut tråder for å få respons, og da må man faktisk ta seg tid til å svare også, ikke sant?

Bare noen tanker fra meg, her jeg sitter og leser tråder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud. jeg aner ikke hva typen din driver med, jeg bare antok at på den tiden av døgnet er det vel midt på natta på østkysten. så da ble jeg jo nysjerrig på arbeidstida, må skjønne... jeg lever og ånder for å vite mest mulig om deg, det vet du godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...