Gå til innhold

Platanias


Gjest bærta

Anbefalte innlegg

Gjest Sydenfarer
Hei.

Jeg har vært i Platanias i mai. Det var godt og varm på dagen, men litt kjølig på kvelden. Vil anbefale og ha med langermet genser eller en lett jakke.

Det var kaldt i sjøen, så det ble bare med en dukkert der gitt.

Ellers så er det ikke så mye tursister der på denne årstiden, det er jo en fordel. Slippe kø og venting på mat.

Ønsker deg en riktig god tur.

Takk, det var betryggende å høre :)

Vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Ser i "rekka" at noen nevner hotell Geraniotis.

Vi skal også bo der, og lurer også på om noen vet noe om standar og fasiliteter på leilighetene? Vi skal ha en 2 roms.

Ja, det lurer vi også på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest
Ja, det lurer vi også på? :)

Jeg har bare sett hotellet fra utsiden, men det virker som om det er et trivelig og greit leilighetskompleks. Basseng, nært stranden og på den riktige siden av veien.

Du får håpe på at noen som har vært der kan gi deg bedre svar.

Ha en fin ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badeglad

Hei.

Er det noen der ute som kan fortelle meg hvor jeg kan finne ut av LIMNOUPOLI water park. Reiser til Kreta i begynnelsen av mai, og skulle gjerne vist noe om denne og når den åpner for sesongen.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Badeglad
Hei.

Er det noen der ute som kan fortelle meg hvor jeg kan finne ut av LIMNOUPOLI water park. Reiser til Kreta i begynnelsen av mai, og skulle gjerne vist noe om denne og når den åpner for sesongen.

På forhånd takk :)

Nå er jeg ennå gladere - jeg fant hjemmesiden til dette badelandet.

Og hvordan...? Jo, når jeg sluttet å søke etter Limnoupoli... og i stedet søkte "badeland, kreta" da dukket det opp.

Og gjett om jeg gleder meg - ikke minst på barnas vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest heidrun

Hei.

Nå er ikke jeg en jente, men vil anbefale alle å bo i nærheten av Platanias. Et sted utenfor som heter Maleme/Gerani er virkelig å foretrekke. Har kjøpt meg et lite hus midt i mellom disse 2 små stedene. I disse 2 små stedene utenfor Platanias har vi det akkurat så herlig som man kan ha det. Stille og rolig. Samt noen små restauranter og endel butikker til det daglige livet. Hva er det man egentlig vil på ferie. Vi har ihvertfall fått det akkurat som vi vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

Hei:)

Noen som vet noe om partylivet i Platanias? jeg og 5 andre jenter skal dit til sommeren. Ikke bare for å feste, men blir nok litt av det også. Jeg har vært der før, men da så jeg mest karaokebarer og barer. Men vet dere om det er noe discotek der med mangemennesker og mye dansing?

Blir veldig glad for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Christine_*
hvis det er chartertur arrangerers det jo utflukter. det er jo veldig greit.

I chania by er det en sånn gate med diskoteker.

Platanias er jo en lang hovedgate tett i tett med barer og resturanter og små butikker.. er veldig folksomt.. og studd av skandinavere.

Er noen gøye diskoteker der. den ene "splend it" hadde vi jentene det veldig moro på hvertfall. der for man gratis drinker hvis man danser på baren :danser: for det meste grekere der inne..

også et diskotek der du går opp en lang spiral trapp på utsiden av bygget.. der kommer du opp til en ute bar der du har utsikt over folkelivet. kjempekoselig. inne er det diskotek..

disse stedene er ved taxi plassen i platanias

var i platanias i fjor og skal ned nå i mai igjen.likte meg veldig godt der!:)

når det gjelder utesteder er det bare å velge å vrake:) Splend it er abolutt å anbefale, og utestedet med spiral trappen ligger på "torvet der" også veldig gøy. vil også anbefale en bar som heter "tropic" ett eller annet som er en jungel bar, det er trær og palmer og henge bruer mellom etasjene!! absolutt verdt en titt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Kim_*
Finnes det mc donalds i platanias? Leste det et sted.

Ikke at jeg skal spise så mye der-for kreta har nydelig mat!

Hei;)

Husker ikke at jeg så noe McDonald`s der;) hehe..

Bodde selv på Minoa Palace... og skal tilbake dit i år.

Mitt beste tips er å droppe buss turer.. og heller leie en bil, kjøp et kart.. og utforsk øya;)

God tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...