Gå til innhold

Utdrikningslag - Hva syns dere om denne planen?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva syns dere jenter om følgende dag for bruden;

Rundtur i småfly langs fjord og fjell med litt innlagt akrobatikk (helt enkelt og ufarlig). Litt skrekkblandet fryd fordi hun er litt redd, men alltid har hatt lyst til å prøve å fly. Får vi anledning vil vi "skrive" en hilsen på en eng el.lign. som hun kan se fra lufta.

Etter dette har jeg to alternative muligheter; i pent vær (junibrud) utruster vi bruden med snorkel, dykkermaske og svømmeføtter og setter henne i et plaskebasseng utenfor byens kjøpesenter der hun må dykke etter småmynt som forbipasserende kaster oppi. Ved dårlig vær skal bruden iføres hudfarget trikotdrakt påsydd fikenblad på underliv og bryst og selge "himmelsk gode epler".

Kvelden skal jentegjengen tilbringe på hytta med god mat, levende lys, vin og kansje litt leker.

Koselig? Litt for slapt? Mer tabbegalleri? Syns dagen skal være mest koselig jeg, og ikke altfor fæl for bruden. Tror dette blir en passelig opplevelsesrik dag/kveld.

Hva syns foresten dere om karaoke. Er ikke det totalt UT? (Har ei venninne som absolutt skal ha bruden til å synge. ) Og hva syns dere om mannlig stripper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rundtur i småfly langs fjord og fjell med litt innlagt akrobatikk (helt enkelt og ufarlig). Litt skrekkblandet fryd fordi hun er litt redd, men alltid har hatt lyst til å prøve å fly. Får vi anledning vil vi "skrive" en hilsen på en eng el.lign. som hun kan se fra lufta.

Gøy.

Etter dette har jeg to alternative muligheter; i pent vær (junibrud) utruster vi bruden med snorkel, dykkermaske og svømmeføtter og setter henne i et plaskebasseng utenfor byens kjøpesenter der hun må dykke etter småmynt som forbipasserende kaster oppi. Ved dårlig vær skal bruden iføres hudfarget trikotdrakt påsydd fikenblad på underliv og bryst og selge "himmelsk gode epler".

Patetisk.

Kvelden skal jentegjengen tilbringe på hytta med god mat, levende lys, vin og kansje litt leker.

Greit nok.

Hva syns foresten dere om karaoke. Er ikke det totalt UT? (Har ei venninne som absolutt skal ha bruden til å synge. )

Sikkert ok hvis bruden liker å synge.

Og hva syns dere om mannlig stripper?

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp dette, bruden skal drikkes ut ikke drites ut, har aldri hatt sansen for slike "artige" påfunn og håper min forlover vet at jeg ikke vil drites ut.

Stripper var stor suksess når jeg var i utdrikningslag i fjor sommer (synd vi i ettertid fant ut at han var homse) Herlig harry spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdritingslag er sikkert gøy - for de som liker det, definitivt ikke meg. Alt annet spennende som jeg alltid har hatt lyst til men ikke fått gjort eller turt - kjempeartig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stardust*

Helt enig. Jeg har også vært i ett par utdrikkingslag der dette har vært suksess.... Ikke først og frems fordi alle ble kjempe-tente av denne Adonis-mannsfiguren, men det var lettpåtagelig :sjarmor: og uskyldig moro.

Dessuten er det vel på tide at det går denne veien også.....?

Men det viktigste er vel bruden og de andre deltagerne,- hvilken type mennesker er dere? Blir dette bare flaut eller tar mann det for det det er.... herlig Harry som Arwen22 sa det så fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Syns dette høres ut som et tradisjonelt utdrikkingslag jeg, og det er vel helt greit! En porsjon utfordring, en porsjon utdriting og en porsjon jentemoro! Det må bli bra! :D

Men stripping...Det ville jeg vært foruten. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehhh... heg håper VIRKELIG ikke min forlover vil finne på å kle meg i hudfarget trikot med fikenblader!!! Å huttetu, sier jeg - DET syns ikke jeg høres noe gøy ut, for å si det sånn... Men det er jo meg da... Mitt syn er at utdrikningslag skal være koselige - ikke patetiske og flaue... Men det er meg, da. Og forloveren min kjenner meg bedre enn de fleste, og vet hva jeg vil like og ikke, så det går nok bra! Og du kjenner vel godt hun du er forlover til også, så da er det bare til å kjøre på med det du tror hun vil ha...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere jenter om følgende dag for bruden;

Jeg hadde dette i mitt utdrikningslag og det var virkelig en "höjdare". Kjempeopplevelse, og virkelig spesielt!

Etter dette har jeg to alternative muligheter; i pent vær (junibrud) utruster vi bruden med snorkel' date=' dykkermaske og svømmeføtter og setter henne i et plaskebasseng utenfor byens kjøpesenter der hun må dykke etter småmynt som forbipasserende kaster oppi. Ved dårlig vær skal bruden iføres hudfarget trikotdrakt påsydd fikenblad på underliv og bryst og selge "himmelsk gode epler". [/quote']

Slike ting slapp jeg og heldigvis for det. Hadde min forlover ordnet noe slikt til meg, hadde jeg rett og slett gått avgårde fra det hele.

Høres koselig ut. Vi var hjemme hos min forlover hele kvelden, og det var deilig å bare slappe av og skravle masse med alle jentene.

Synes karaoke faktisk er ganske morsomt jeg, men da synes jeg alle bør være med på det.

Det er også noe jeg ikke synes hører med til et utdrikningslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg varslet i forkant til min forlover at ble det noe utdritingsgreier kom jeg bare til å gå hjem. Og det hadde jeg gjort. I går hørte jeg noen som planla et utdrikningslag, og hun ene fortalte at bruden hadde vært litt nervøs, og hun hadde svart at du bestemmer ikke hva "vi skal gjøre med deg".

Unnskyld meg. Men jeg mener at dette skal være for bruden, det skal være gøy og koselig - litt ablegøyer ja, men dette utdritningsstyret har jeg aldri skjønt meg på. Vet dere at hun vil synes dette er gøy? Eller har hun en eller annen gang sagt at hun håper hun slipper sånt? Respekter i så fall dette, og legg all energi i at dette skal bli en hyggelig og morsom dag for alle - inkludert bruden.

Selv hadde jeg det beste utdrikningslaget jeg kunne tenke meg. Kidnapping med ambulanse, skogstur med innlagte friluftsøvelser, sterkøl og grilling, bål og masse venner, ikke bare venninner - overnatting i skogen og avslutning med doble menyer og milkshaker på Burger King dagen derpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over som ikke har sansen for å drite ut bruden.

Den egentlige meningen var vel å ha en siste "luftetur" før hun/han blir gift?!?

Selv har jeg sagt fra at utdrikningslag med strippere og andre pinlige opplevelser er ut. Noe mine venninder stemte i. Så min forlover arrangerer nok en jentemiddag på en av mine favorittrestauranter i stedenfor! :D

-Men hver sin smak, og godt er det !! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minn meg på at jeg aldri skal ha utdritingslag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt ut utdritinga med time til aromaterapi, hudpleie, massasje eller noe sånt. Jeg ville også droppet stripperen, men det er nå meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...