Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #1741 Del Skrevet 5. juni 2008 Aircondition er et must når man skal kjøpe ny bil ja! Deilig med ok temperatur i bilen nå som det er så varmt ute Det er helt herlig :-D Men jeg må innrømme det at det er godt med åpne vinduer og takluke også Bruker ha det før AC'en slår seg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juni 2008 #1742 Del Skrevet 6. juni 2008 Veslo er tobarnsmamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 6. juni 2008 #1743 Del Skrevet 6. juni 2008 Ha en fin helg da Malama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #1744 Del Skrevet 6. juni 2008 Det skal vi ha. Spist frokost, bare pakke ut i bilen og komme oss avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juni 2008 #1745 Del Skrevet 6. juni 2008 God helg og god tur! Ta pausar når du er sliten! (Og så kan de jo øve-kjøre delar av turen også? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #1746 Del Skrevet 7. juni 2008 Vi tok masse pauser (blæra mi holdt ikke mer enn en halvtimes tid, med kontinuerlig inntak av kald drikke, så masse pauser måtte til. Og is ) Vi øvekjørte ikke, han er ikke kommet helt langt nok til det enda, bare en kveld på parkeringsplassen uten andre bilder, da blir 80-veier litt mye, i alle fall for meg som helst ikke skal skremmes alt for mye... Men vi kom da helskinnet frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #1747 Del Skrevet 9. juni 2008 31 uker! Ja, så var helga over. Kjekt med besøkstur, kose med min lille svoger, og tenke på at om et år er vår lille baby så stor. Det blir selvsagt ikke så mye tid, når vi fordeler ei sånn lita helg på to hus. Men vi fikk da se en fotballkamp, hvor både min yngste svigerinne og hennes, ehhh... vel, datra til kjæresten til svigermor, puttet hvert sitt mål (Kampen endte uavgjort) og en shoppingrunde (mannen har snart kjøpt mer klær på Gjøvik en i Bergen det siste året) og litt tid med begge deler av svigerfamilien. Og en del myggstikk. Urettferdig nok er det bare mine som klør (mannen har en heldig bonusvirkning av å gå på allergimedisiner...), men de klør nok for oss begge. Til og med magen min, som var godt innpakket, har de klart å finne frem til. Bare ett da, de fleste av stikkene mine er under knehøyde. Flest på høyrefoten. Jaja, de slutter vel snart å klø. Mannen hadde det kjekt på klassefest, veslesvogeren var sjarmerende, vi fikk snakka litt med svigerinnene, jeg fikk skravla med svigermor (Jeg kom meg aldri i seng på lørdagskvelden, vi datt og skravla til mannen kom hjem, litt etter halv tre...) Alt i alt ei vellykka helg. VARMT å kjøre østover på fredag, bedre å kjøre hjem i går, siden det var overskyet det meste av veien. Og deilig å tenke på at neste gang vi skal på langtur kan forhåpentligvis min elskede dele på kjøringa med meg, så jeg slipper kjøre hele veien alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. juni 2008 #1748 Del Skrevet 9. juni 2008 Kjekt med reise-rapport! Ser ut som at de har hatt det fint! Gratulerar med 31 fullgåtte veker. Veke 32 er i gong, og sannsynlegvis endeleg med litt mindre sol på ein veksande mage. Ha ein flott dag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. juni 2008 #1749 Del Skrevet 9. juni 2008 Høres ut som om du har et god forhold til svigermor da! Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 9. juni 2008 #1750 Del Skrevet 9. juni 2008 :juhu: 31 uker!!! :juhu: fåpr håpe mannen din får lappen snart ja. Greit å være to til å dele på kjøringa når en skal langt... Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. juni 2008 #1751 Del Skrevet 9. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #1752 Del Skrevet 9. juni 2008 Symaskinverdenen er stor og skremmende, og det finnes veldig mange alternativer. Å finne den som passer for meg er sannelig ikke lett, jeg vet da vel ikke hva mine sy-behov er, for hvordan vet jeg hva/hvor mye jeg syr, når jeg aldri har hatt muligheten til å sy før? Jeg har ikke sydd. Tror ikke jeg blir å sy mye, men hva vet jeg? Trodde ikke jeg skulle bli å strikke masse heller, men for øyeblikket har jeg tre prosjekter på pinnene... bodyen, ei lue, og ei bleiebukse (den siste skal jeg ikke ha selv engang, skummelt å strikke til noen andre egentlig!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 10. juni 2008 #1753 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg synes du er flink jeg! Symaskin verdenen er stoor og skremmende ja! Jeg fikk en ganske enkel en nå, som min kjære sa, så får vi oppgradere den, dersom det viser seg at jeg har behov for mer! Men hittil funker den utmerket, og jeg finner stadig nye spennende funksjoner! Snakket med naboen i går, altså din bror, om babyen i magen.. tror vi alle synes det er rart å tenke på at babyen er inni magen din, er like "stor" som han var når han ble født. De har fått det veldig fint nå, selv om det står kasser på alle gulvenen, får de et flott hjem! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #1754 Del Skrevet 10. juni 2008 Hva slags maskin har du da? Ja, det er rart det, at babyen i magen min, er på størrelse med det min bror var da han ble født. Jeg er faktsik kommet lenger nå, enn mamma var da han ble født (selv om min kjære lillebror var lenger, altså flere cm lang, enn boka mi sier at babyen min er nå da) De får det nok fint i nyehuset ja. Jeg får ikke kommet og sett på en stund, men får vel bilder etterhvert tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #1755 Del Skrevet 10. juni 2008 Det muligens "dummeste" jeg har gjort med tanke på symaskin, var at jeg forvilla meg inn på et syforum. Tenkte det var lurt, masse inspirasjon og informasjon (og dessuten ti prosent rabatt på en symaskinnettbutikk som holder til her i byen) Men, jada, masse inspirasjon er der. Men masse fristelser også. Så mange som har så avanserte symaskiner. Og syr så flotte greier. Maskiner som kan sy bokstaver og pene pynteborder... Som jeg ikke ser helt for meg hvor jeg skulle bruke, men sannelig så stilig det ser ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 10. juni 2008 #1756 Del Skrevet 10. juni 2008 Hmm, ja, hva heter den..? den står oppe på loftet nå, men kan sjekke når min kjære kommer hjem, jeg er nemmlig litt redd for å vandre rundt i bekmørket der oppe (finner aldri lyset...!) Ja, jeg er også medlem på et syforum, og herlighet hvor mye fint de lager! Så en som hadde en nydelig vognpose, hvor hun hadde et nusselig lite dikt, sydd på i slike symaskin-bokstaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #1757 Del Skrevet 10. juni 2008 Der ser du... det frister med slik symaskin som kan sy bokstaver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #1758 Del Skrevet 10. juni 2008 Tickeren min har hoppet over på 8. måned!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. juni 2008 #1759 Del Skrevet 10. juni 2008 8. måned Dette går jo unna i racerfart :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 10. juni 2008 #1760 Del Skrevet 10. juni 2008 8. måned? :juhu: :juhu: En ting er sikkert, tiden flyyyr, og snart har du mini i armene dine! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg