MarianneE Skrevet 23. april 2003 #21 Del Skrevet 23. april 2003 Jæ, trure går lite ikke dårlig bra azz! P.S. : gleder meg te kaffeturen azzå! det blir bare sååå bøst! Skikkelig fett, homie!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. april 2003 #22 Del Skrevet 23. april 2003 Yo all y brothaz from da hooooooood. keepin it real homies rocking wit all ya hookaz and pimpz from da east side yo yo. suck ma johnson. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #23 Del Skrevet 23. april 2003 *etter fire timers frustrerende og mislykket øving foran speilet* Hei, og velkommen! Hepp! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. april 2003 #24 Del Skrevet 23. april 2003 *etter fire timers frustrerende og mislykket øving foran speilet* Hei, og velkommen! Hepp! :o Trøffelhelt! Du slår oss alle! Hepp! (*ler veldig høyt her jeg sitter*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. april 2003 #25 Del Skrevet 23. april 2003 Erre lissom her'e skjer a? Aaaiit? For det er litt tøft det assa, for atte lissom at det lissom er her'e skjer assa. Erre ikke sånn atte man loker rundt nå for tida a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. april 2003 #26 Del Skrevet 24. april 2003 he-he.. jeg lurer på hvor det blei av den stakkars gjesten som startet tråden jeg.... Blei kanskje litt overumpla over at det var såååå mange like kuuule mennesker her inne tror jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 24. april 2003 #27 Del Skrevet 24. april 2003 Whazzzzzzzzzzzzzzøøøøøøøøøøøøøøøøøpp? Kickin`it here? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest embla i.i. Skrevet 24. april 2003 #28 Del Skrevet 24. april 2003 he-he.. jeg lurer på hvor det blei av den stakkars gjesten som startet tråden jeg.... Blei kanskje litt overumpla over at det var såååå mange like kuuule mennesker her inne tror jeg!! Like kule, sier du? Tror vel atte jeg er ett par hakk kuuulere her i gårn ja. Hepp asse. neei, han har vel friika (seg) ut eller no' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. april 2003 #29 Del Skrevet 24. april 2003 oki da, kulere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest embla i.i. Skrevet 24. april 2003 #30 Del Skrevet 24. april 2003 Yo! (ev. hepp!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. april 2003 #31 Del Skrevet 24. april 2003 hepp er nok mer brukt av meg da, i forhold til YO mener jeg... Men så er jeg ikke såååå kul jeg da, bare småkul jeg tror jeg, HEPP!!! nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. april 2003 #32 Del Skrevet 25. april 2003 Ler mæi ijæl av denna tråden! At det kunne ta av så masse hera!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #33 Del Skrevet 25. april 2003 Juhuu! var dét kult? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. april 2003 #34 Del Skrevet 25. april 2003 urkult!! God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. april 2003 #35 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg må lære meg mer Ghetto-Ebonics, det er utrolig gøy Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå