Gjest Mann30 Skrevet 25. juni 2008 #61 Skrevet 25. juni 2008 Forventer at drømmegutten skal komme løpende, når man vil gå ut og lete på de riktige plassene? Merkelig konklusjon, når spørsmålet er hvor man skal lete.. Han siktet vel sikkert ikke bare til trådstarter Personlig ville jeg aldri tatt til takke med ei dame som ikke engang har mot til å ta kontakt.
Pinkie Skrevet 26. juni 2008 #62 Skrevet 26. juni 2008 Jeg møtte "the one" i baren på Ricks. Var å besøkte en venninne i Trondheim. Jeg har alltid vært vandt til at guttene kommer bort til meg, men den ene kvelden tenkte jeg at jeg kunne jo gjøre et forsøk med å sjekke jeg og, og jammen gikk det ikke bra. Under et år senere flyttet jeg til Trondheim og inn sammen med verdens beste mann. Flere av kompisene til samboeren min sier at det er mye enklere å finne seg dame i Oslo, for der kommer dem bort til deg, men i Trondheim er jentene så beskjedne sier de. Kanskje det er noe å tenke på Hvis man bare tar initiativet så er det utrolig hva man får til;) Ikke vent på at drømmemannen skal komme bort til deg.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2008 #63 Skrevet 28. juni 2008 Jeg møtte "the one" i baren på Ricks. Var å besøkte en venninne i Trondheim. Jeg har alltid vært vandt til at guttene kommer bort til meg, men den ene kvelden tenkte jeg at jeg kunne jo gjøre et forsøk med å sjekke jeg og, og jammen gikk det ikke bra. Under et år senere flyttet jeg til Trondheim og inn sammen med verdens beste mann. Flere av kompisene til samboeren min sier at det er mye enklere å finne seg dame i Oslo, for der kommer dem bort til deg, men i Trondheim er jentene så beskjedne sier de. Kanskje det er noe å tenke på Hvis man bare tar initiativet så er det utrolig hva man får til;) Ikke vent på at drømmemannen skal komme bort til deg. Bra eksempel på likestilling, men tror du er et unntak. De fleste tror de bare kan velge og vrake, som i stor grad er riktig, men da velger og vraker mellom tapere. Defor er det så mange single jenter/mødre her i landet. Dere må ta initativ til å finne mannen, og ikke bare la dere varte opp som noen prinsesser. Da får dere bare 1 type menn, men for all del. Du får det man fortjener
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #65 Skrevet 20. september 2008 Trondheim er en by som ikke har utesteder og utearrangement for voksne. Dette er studentbyen der voksne ikke hygger seg ute. Der er ingen tradisjon for jazzkonserter ute for voksne, nattklubber for voksne, live-konserter a'la Smuget i Oslo osv. Voksne har ingen arenaer i Trondheim. Dessverre. Det er for høy 18-åring discotek faktor der.
Gjest Trheimsjente Skrevet 21. september 2008 #66 Skrevet 21. september 2008 Jeg var på Crash i går, dritbra! Er 21 år jente og så maaange kjekke gutter!
Gjest eh Skrevet 21. september 2008 #67 Skrevet 21. september 2008 Jeg var på Crash i går, dritbra! Er 21 år jente og så maaange kjekke gutter! tazte plz! lol
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #68 Skrevet 5. mars 2010 Jeg var på Crash i går, dritbra! Er 21 år jente og så maaange kjekke gutter! Nesten alle tipsene her inne går jo på utesteder! Er det ingen som vet hvor man kan treffe gutter på andre arenaer?
Fremhevede innlegg