Gå til innhold

Hvor finner man gutter i Trondheim?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Downtown og rick's er typisk kjøttmarked, der du blir sikla og tafsa på. Dersom det er det man er ute etter så kjør på. Hvis ikke, styr unna. Mye umodne menn som frekventerer disse stedene har jeg inntrykk av.

Skrevet

Raskt svar: Gutter finner du i Realfagsbygget på Gløshaugen. De er sunne, friske, smarte, unge menn med økonomisk sikker framtid. Det er nesten så jeg angrer på at jeg ikke er jente sjøl...

Hvis du vil finne oppegående folk/gutter kan jeg ikke tenke meg noe verre sted å lete enn Downtown og Ricks. Da er det vel bedre å prøve på mikro og naboen tross alt. Kanskje vi treffes.

Skrevet

Jeg har gått ut hver helg i mange år i denne byen, uten å treffe hyggelige menn ute.

Plutselig møtte jeg en, og fikk meg kjæreste. Men det var IKKE på byen. Det var på privatfest, gjennom bekjente. Sats på slike fester og ikke på byturer, det er mitt råd.

Så herlig å ha funnet en kjekk fyr som jeg kan gå på rolige puber, naboen og mikrobryggeriet med, endelig. Jeg møtte ham ikke der (hvem møter vel noen der?), men nå kan jeg ta ham med dit og sitte der med kjærest likevel! :-)

Skrevet

Jeg har aldri møtt (potensielle) kjærester på by'n i Trondheim. Det bare florerer av umodne, tafsete unggutter med høy promille der. Mine kjærester har jeg funnet helt andre steder som gjennom bekjente, på privatfest, på jobben o.l.

Siden du er student må det da være mulig å finne noen innenfor studentmiljøet - det er jo rimelig stort og bra her i byen, vil jeg si.

Lykke til! :)

Skrevet

går selv litt på downtown ol. veit ikke om jeg kjenner meg så veldig igjen i verken umoden eller siklende:P dårlig sjekke sted for gutter i hvertfall, om du ser på noen eller sier hei til dem blir du jo skutt med en gang. de fleste damene der som ser ut som de er verdt og sjekke har solide sjekke skjold. så har helt slutta å ta kontakt med ukjente damer der.

men damene sjekker der, blir nærmest forfulgt av 1-2damer der pr kveld. også mange damer der som tar kontakt uten å være så pågående at de følger etter deg. opplever ikke dette på andre uteplasser.

litt usikker på om jeg liker det da, hadd helt klart likt det om de hadd vært damer jeg kunne tenkt meg å snakket med selv. men stort sett er det jo litt for fulle mindre pene damer:(

Skrevet
Men hver gang jeg er ute i andre byer (i Bergen er det helt notorisk, der får man komplimenter og i fleng og mannfolka er veldig lette å bli kjent med) så møter jeg så mange hyggelige menn. Så kommer jeg tilbake hjem, og da er det INGENTING som skjer.

Har du noensinne tenkt over at du oppfører deg annerledes, og derfor får en annen respns fra mennene?

Og ærlig talt jenter - det finnes andre måter å treffe menn på enn å stille seg opp som utstillingsdokke på en bar.

Gjest Gjest Julie
Skrevet
Og ærlig talt jenter - det finnes andre måter å treffe menn på enn å stille seg opp som utstillingsdokke på en bar.

Nja...ikke i butikken, ikke på gaten...påfritidsaktiviteter tar det gjerne lang tid. I baren blir det hvertfall effektivt.

Det er da ikke noe galt med baren?!

Skrevet
Har du noensinne tenkt over at du oppfører deg annerledes, og derfor får en annen respns fra mennene?

Ja, har faktisk tenkt over OM jeg oppfører meg annerledes, men jeg er ganske stabil og traust i oppførselen uansett, litt på den sjenerte siden. Ikke den som kommer fram og med et "her er jeg! Se på meg!" :)

Men gutta i Bergen (for å generalisere) venter ikke på noe initiativ, de tar initiativ med et smil eller en sjekkereplikk. Selv om man som oftest ikke er interessert, blir gjerne kvelden og selvtilliten litt bedre når man har snakket med mannfolk en kveld.

Det er vel noe som ligger i kulturen der, gjelder det ikke både kvinner og menn, at Bergensere er mer utadvendte (brautende, sent på kvelden) i væremåten, og trøndere er kjent for å være litt mer bondske og trauste og tafatte? Har bodd noen år i Bergen, og kanskje det er litt tilfeldigheter, men i mine øyne stemmer dette.

Ikke rart at Trondheim er overrepresentert på de fleste dating-fora, og Bergen har relativt få brukere statistisk sett. Vi trenger nettdating her, vi får det ikke til i Real Life, som bergenserne. ;)

Skrevet
Nja...ikke i butikken, ikke på gaten...påfritidsaktiviteter tar det gjerne lang tid. I baren blir det hvertfall effektivt.

Det er da ikke noe galt med baren?!

Ingenting galt med baren, bare vær klar over at man ender om med en spesiell type mennesker. Ikke kom å sutre etterpå. Når jeg tenker meg om er det som regel en spesiell type kvinner i baren også, så det passer sikkert bra.

Ja, har faktisk tenkt over OM jeg oppfører meg annerledes, men jeg er ganske stabil og traust i oppførselen uansett, litt på den sjenerte siden. Ikke den som kommer fram og med et "her er jeg! Se på meg!" :)

Men gutta i Bergen (for å generalisere) venter ikke på noe initiativ, de tar initiativ med et smil eller en sjekkereplikk. Selv om man som oftest ikke er interessert, blir gjerne kvelden og selvtilliten litt bedre når man har snakket med mannfolk en kveld.

Det er vel noe som ligger i kulturen der, gjelder det ikke både kvinner og menn, at Bergensere er mer utadvendte (brautende, sent på kvelden) i væremåten, og trøndere er kjent for å være litt mer bondske og trauste og tafatte? Har bodd noen år i Bergen, og kanskje det er litt tilfeldigheter, men i mine øyne stemmer dette.

Ikke rart at Trondheim er overrepresentert på de fleste dating-fora, og Bergen har relativt få brukere statistisk sett. Vi trenger nettdating her, vi får det ikke til i Real Life, som bergenserne. ;)

Kvinner i Trondheim er hvertfall fullstendig motsatt, kanskje pga mangel på menn? Har hatt noen drøye samtaler de få gangene jeg har vært der.

Jeg liker hvertfall å tro at når jeg får en annen respons enn jeg pleier, er det jeg som gjør noe annerledes, ikke alle andre. Det gir meg makten. Kanskje du burde tenke på det :)

Skrevet

Er nok stor variasjon på folk i Trondheim også, som alle andre plasser. Er gutt selv og går på NTNU\Gløs, og kan vel si at de fleste guttene er relativt sjenerte. Kan kanskje ha noe med typen folk som studerer realfag; velger alltid safe osv. Det er tross alt lettere å være den som blir sjekket opp enn det er å sjekke opp noen selv.

Skal du sjekke noen på byen så er selvtillit viktig, og blir vel ofte sånn at de som er gode på det blir bare bedre og bedre, mens de andre ikke kommer seg ut av den dårlige sirkelen.

Føler selv de letteste møteplassene er i skole- og fritidssammenheng, samt fester med bekjente av venner\venninner. Har ikke prøvt nettdating selv, men er vel en grunn til at det er såpass utbredt i Trondheim.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har ikke merket noe til kjæreste garantien enda! Håper den slår til når jeg begynner på dragvoll til høsten! :sjenert: Det hadde vært koselig med en kjæreste... :sukk: :love:

Skrevet
Jeg har ikke merket noe til kjæreste garantien enda! Håper den slår til når jeg begynner på dragvoll til høsten! :sjenert: Det hadde vært koselig med en kjæreste... :sukk: :love:

Ja, jeg lurer virkelig på når jeg skal få merke denne garantien!

Skrevet

To av mine venninner møtte sin "kommende" på Mikrobryggeriet. Skjedde med mange års mellomrom, og jeg var med da det skjedde! :ler:

Men selv har jeg ikke klart å finne noen her i by'n da... :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, jeg lurer virkelig på når jeg skal få merke denne garantien!

Bare så dere vet det så står det med liten skrift i den kjærestegarantien at det forutsetter at man legger litt arbeid i det selv..Itte no som kjem rekanes på ei fjøl vøttø :)

Skrevet
Bare så dere vet det så står det med liten skrift i den kjærestegarantien at det forutsetter at man legger litt arbeid i det selv..Itte no som kjem rekanes på ei fjøl vøttø :)

Nei det vet jeg, og jeg sitter jammen ikke og venter heller! I tillegg til å gå på byen er jeg med på diverse fritidsaktiviteter, der jeg går inn for å bli kjent med folk. Er bare ikke sånn at jeg har klart å bli kjæreste med noen av dem, enda så mye jeg har gått inn for det og hatt lyst innimellom!

Gjest Gjest_Emma_*
Skrevet

Jeg har studert i trondheim i 1,5 år. Trvies veldig godt her!

Er mest på Ricks, men for å danse.. Er vel egentlig det jeg gjør på byen.

Har gitt opp å finne kjekke gutter her ;P

Går på Gløshaugen, og ser ofte pene gutter der, men man kan liksom ikke gå å sette seg ved siden av dem i kantina, eller følge etter dem i gangene..;)

Men innrømmer at når jeg er på byen, så har jeg det berømte skjoldet oppe. Er vel fordi jeg ikke forventer å møte noen på byen som jeg har interesse for. Så da danser jeg heller med vennene mine (og da slipper ingen gutter til) :D

Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke rart du ikke kommer i kontakt med gutter når du kun danser med venner og ikke slipper gutter til. Er ikke mange gutter som gidder bruke tid på det...

Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg kommer i fra Trondheim, har masse venninner der men ikke en eneste har en trondheimsgutt!

Skal vi se...jeg har en oslolending, vennene mine har østlending,inderøya, nordlending, enda en oslolending, en fra stavanger, en fra sør i trøndelag...jo! En fra Trondheim! Men de møttes igjennom felles venner da...

Anbefaler å få deg jobb et sted der det er mange mannlige kollegaer...eller dra på vorspiel med nye mennesker og dra mer på hjemmefester etc.

Trøndere har det i kjeften, men vi er ikke så gode til å bite.

Skrevet

Er gutt og sliter med å være sjenert, drar vel ikke akkuratt på typisk sjekkeplasser heller, 3B og Hellbunny:P Ser egentlig etter ei potensiell dame som hører på metallmusikk for det er en interesse jeg har men de fleste er allerede opptatt:/

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...