Gå til innhold

Hvor finner man gutter i Trondheim?

Gjest Kjærestesjuk..

Anbefalte innlegg

Er gutt og sliter med å være sjenert, drar vel ikke akkuratt på typisk sjekkeplasser heller, 3B og Hellbunny:P Ser egentlig etter ei potensiell dame som hører på metallmusikk for det er en interesse jeg har men de fleste er allerede opptatt:/

3B og hellbunny er vel så langt fra sjekkeplasser man kan komme ja:P Skal aldri si aldri, men der er det alltid så stapp fullt at det er såvidt mulig å se en person fra en annen!

Jeg ville nok heller satset på å prøve å få kontakt med potensielle damer på hjemmefester:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jenteløve87

Må jo ikke dra på byen?? Eller altså, kommer jo litt an på hva man er ute etter da..

Jeg vil jo da sterkt anbefale NTNU (særlig Gløs...:-P hehe). Masse kjekke, solide gutter vettu:-)

For ikke å snakke om Student-KRIK Trondheim. De har et utrolig bra fellesskap! Så lett å bli kjent med folk, og der har jeg funnet meg svært godt til rette. For å si det slik;-) :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo ikke dra på byen?? Eller altså, kommer jo litt an på hva man er ute etter da..

Jeg vil jo da sterkt anbefale NTNU (særlig Gløs...:-P hehe). Masse kjekke, solide gutter vettu:-)

For ikke å snakke om Student-KRIK Trondheim. De har et utrolig bra fellesskap! Så lett å bli kjent med folk, og der har jeg funnet meg svært godt til rette. For å si det slik;-) :love:

Student-KRIK er for kristne sant? Synes jeg har hørt noe om dette før...

Altså ikke noe for meg! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Casey

Det er ikke så mange bra utesteder for voksne mennesker som er over studentalderen i Trondheim, det er hvertfall min erfaring. Kanskje du finner de om du melder deg på ulike fritidsaktiviteter og deltar på privatfester.

Endret av Casey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg på et dansekurs!! Der kommer du i kontakt med mange kjekke gutter!

Dans er sosialt, utrooolig morsomt og dessuten en fin måte å komme seg i form på!

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest samson

Er selv 24 og gutt fra Trondheim, men føler at jeg er litt ferdig med det "party og ut på byen hver helg"-greiene, og virker som jeg samtidig blir uglesett av (trondheims)-jentene pga det :D

Har prøvd å vandre litt på ymse nettsteder også, men det virker veldig som om byens fleste jenter har uteliv og en drink i høyrehånda som pri1.. ;p

Så joda, vi finnes vel både her og der :]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Curious_*
Er selv 24 og gutt fra Trondheim, men føler at jeg er litt ferdig med det "party og ut på byen hver helg"-greiene, og virker som jeg samtidig blir uglesett av (trondheims)-jentene pga det :D

Har prøvd å vandre litt på ymse nettsteder også, men det virker veldig som om byens fleste jenter har uteliv og en drink i høyrehånda som pri1.. ;p

Så joda, vi finnes vel både her og der :]

Hvor hen finner jeg deg, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samson
Ja! Hvor finner vi sånne gutter som deg???

Hmm tja si det, ikke vanligvis her hvertfall :D Dvs nå snakker jeg for meg selv da ;)

Spørsmålet kan vel også stilles til deg/dere vil jeg tro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært noen få her som har snakket om fritidsaktiviteter og det å gjøre noe med saken selv -og det er vel også just my point! :jepp:

Jeg er vokst opp i tr.heim, har studert der litt selv og kjenner veldig, veldig mange gutter/menn som har studert der og studerer der enda. En ting har de alle felles(nesten), -alle er med i fritidsaktiviteter. De trener, jobber for samfundet, jobber for de forskjellige studentorganisasjonene, er med i en av "gjengene på samfundet". Å være student er ikke bare å lese og å gå på fylla, det er å engasjere seg. I allefall for den som vil ha et bredere sosialt liv, møte flere mennesker og kanskje få en attest og en ekstra linje på CV'n som er fin å ha den dagen du søker jobb.

Om du vil møte noen på byen som ikke er studenter, og som ikke engasjerer seg så bør du alikevel skaffe deg venner som igjen kan introdusere deg -de fleste trøndere (og andre) som ikke studerer, kjenner mange studenter. Er ikke for ingenting at folk ikke kaller Trondheim en by -men en studentby! :ler:

Endret av Colargol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Event Horizon

Som singel mann på 31 år må jeg si at mange av dere treffer spikeren på det berømte hodet når dere karakteriserer utestedene i Trondheim.

Selv har jeg ikke vært særlig ivrig når det gjelder å gå ut de siste årene, det blir mest når det er konserter, man blir bedt med av venner eller i relasjon til jobb , og i ingen av de sammenhengene er jeg særlig opptatt av å "spane etter damer". Vi havner jo gjerne på steder som Microbryggeriet, Fru Lundgrens eller en tur innom 3B for nostalgiens skyld :), og når jeg går dit er jeg vel heller opptatt av å ha det trivelig sammen med mennesker jeg ser for lite av ellers i uka enn å være på sjekkern.

Det er klart at muligheten for å møte noen hvis man orker steder som Ricks eller Tiger Tiger øker, men jeg har inntrykk av at de forholdene som oppstår på slike steder er av "varierende kvalitet" for å si det sånn. De mest lovende og langvarige forholdene jeg har vært i har ikke startet i baren på et utested, men på fest hos felles venner, eller ved et møte gjennom reise, fritidsinteresser eller faktisk også jobb.

Nå er vel dette en type evigvarende spørsmål som vi aldri kommer i mål med, men om en venninne hadde spurt meg om dette på privaten hadde jeg vel anbefalt henne å prøve å utvide bekjentskapskretsen sin, og bruke helgene til andre ting enn å gå på byen for å treffe mannfolk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NTNU-student

Jeg går på gløshaugen, og der ser jeg mange kjekke gutter. Enten på forelesning, i kantina eller andre steder. Men jeg kan jo bare gå bort og begynne å snakke med dem.. Vet jo heller ikke om de er opptatt, om jeg skulle tørre å gi dem et lite smil.

Jeg er ikke medlem i noe, kun på NTNUI, men der er jeg sjeldent.

Hva foreslår dere at jeg melder meg inn i? En typisk aktivitet der jeg kan finne min utkårede? ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg liker å være på Frakken, rundt pianobaren.

litt mer avslappet stemning der, hvor blikkene møtes mye lettere.

er jo også karaoke der i naborommet for de som liker å vise seg frem :)

-ung herremann-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
jeg liker å være på Frakken, rundt pianobaren.

litt mer avslappet stemning der, hvor blikkene møtes mye lettere.

er jo også karaoke der i naborommet for de som liker å vise seg frem :)

-ung herremann-

Du har rett i at Frakken er koselig, og spesielt pianobaren. Likevel har jeg sluttet å gå dit, fordi som jente kommer man ut for så mange ekle situasjoner der! Man kan ikke danse der uten, med fare for å høres rasistisk ut, bli befølt opp og ned av utlendinger. Man kan gi stygge blikk, beskjed om å kutte ut, dytte med albuen, tråkke på tær, uten at de tar noe slags hint! Jeg syns det er utrolig kvalmt å bli befølt av fremmede, desperate og innpåslitne menn..

Så for deg som er en ung (sikkert veldig kjekk og ordentlig) herremann, skjønner jeg at du liker Frakken.. Jentene flokker seg vel rundt de som har normal folkeskikk på et slikt sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du har rett i at Frakken er koselig, og spesielt pianobaren. Likevel har jeg sluttet å gå dit, fordi som jente kommer man ut for så mange ekle situasjoner der! Man kan ikke danse der uten, med fare for å høres rasistisk ut, bli befølt opp og ned av utlendinger. Man kan gi stygge blikk, beskjed om å kutte ut, dytte med albuen, tråkke på tær, uten at de tar noe slags hint! Jeg syns det er utrolig kvalmt å bli befølt av fremmede, desperate og innpåslitne menn..

Så for deg som er en ung (sikkert veldig kjekk og ordentlig) herremann, skjønner jeg at du liker Frakken.. Jentene flokker seg vel rundt de som har normal folkeskikk på et slikt sted!

AMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
Gjest Gjest

Er norske jenter født med en sølvpenis i munnen?

Det virker sånn.,

Likestilling, men skal ikke finne gutter selv, forventer at BradPitt kommer løpende. Hvorfor skulle han det?

Jeg har ingen norsk kjæreste, og er stolt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er norske jenter født med en sølvpenis i munnen?

Det virker sånn.,

Likestilling, men skal ikke finne gutter selv, forventer at BradPitt kommer løpende. Hvorfor skulle han det?

Jeg har ingen norsk kjæreste, og er stolt :)

Forventer at drømmegutten skal komme løpende, når man vil gå ut og lete på de riktige plassene? Merkelig konklusjon, når spørsmålet er hvor man skal lete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...