Gå til innhold

Cellulitter er pyton!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Astekerne fjernet det ytterste hudlaget på noen av sine "offer". De laget deretter figurer av disse "gudegavene". Gjett hva som var under huden, jo masse kuler! Dvs Cellulitter. Jeg har hørt at amming er utmerket måte å bli kvitt dette lageret på. Men for de som ikke føler å få barn pga appelsinhud så er trening det en kan anbefale. Ingen vidunderkur. Kanskje trene seg opp og daffe litt av og til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Victoria Beckham og Kate Moss bla. har cellulitter, så fett% kan det ikke være. Jeg sverger til trening, og sunt kosthold, samt stooore mengder vann.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_MONA_*
Victoria Beckham og Kate Moss bla. har cellulitter, så fett% kan det ikke være. Jeg sverger til trening, og sunt kosthold, samt stooore mengder vann.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lite cellulitter og kommer til å få lite av dem.

Jeg tror dette er genetisk betinget, og at det er lite man kan gjøre. Jeg tror ødem kan spille en stor rolle også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjesten
Jeg har veldig lite cellulitter og kommer til å få lite av dem.

Jeg tror dette er genetisk betinget, og at det er lite man kan gjøre. Jeg tror ødem kan spille en stor rolle også.

Ikke vær for sikker!

Jeg er snart 30, har et barn på 5 og først det siste halve året har det eksplodert med cellulitter på lår og rumpe! Føler meg rimelig desperat etter en løsning.

Så nå blir det trening, vann og utrensningskur. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Golden Girl

Jeg bladde i en sånn liten bok om cellulitter i bokhandelen, og der stod det at det er oppbyggingen av fettcellene i rumpe/lår-regionen hos damer som er problemet. Noe om at de er horisontale og ikke vertikale, eller omvendt. Men at det har med fett og stoffer som hoper seg opp der er det ikke tvil om.

Har kjøpt en sånn massasje-ting fra Body Shop som visst skal hjelpe. Ser ut som en 'svamp' av plastikk med mange nupper på. Er ikke særlig godt å massere med, men jeg skrubber og tar i hver morgen. Har ikke sett noen forskjeller enda...

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest 24 åring

Har slitt med cellulitter lenge. Jeg har lagt om kosthold og trener fast 4 ganger i uka. Dette hjelper litt, men det er faktisk EN KREM SOM FUNKER. Loreal perfect slim pro (tro det eller ei...kun 80 kr!) Selve flasken med krem har et massasjesystem på toppen. Man blir helt rød av å bruke det, så blodsirkulasjonen kommer skikkelig i gang. Etterpå smører man på krem og man kjenner faktisk at kremen strammer. Jeg har fått høre at lår og rumpe ser fastere ut og er mer definerte! Dette skyldes selvsagt delvis trening også, men kremen har absolutt vist resultater også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest appelsinhud

Hei der.. Jeg er 19 år, og er 175 høy, og veier 64 kg. Jeg har masse celluitter på rompe og lår og plages veldig av det. Jeg har prøvd utallige kremer, men ingen ser ut til å funke. Trening hjelper heller ikke:( Spiser ganske sundt, så hva kan jeg gjøre? Jeg er ikke overvektig så det kommer vell av arv..

Har fulgt de fleste råd om hvordan jeg skal bli kvitt dem, men ingen ser ut til å funke noe særlig. Noen som vet om sånn behandlingsformer virker? Resolution7 eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Linda_*
Uff ja, cellulitter er kjedelige saker. Angående kremer så har enkelte kremer fungert utmerket på meg, bl.a. Celluli-Choc fra Biotherm MEN de fungerer kun på cellulitter i fase 1 - der man må klemme på huden for å se cellulittene. Så fort de kommer i fase 2 eller 3 og blir mer tydelige i huden, så finnes det ingen mirakelkremer..

Har faktisk bestillt denne kremen, det var tilbud på den på strawberrynett. kjempebillig. Men Så du mener at det MÅ være i fase 1. Jeg har ikke så synlige cellulitter, bare små anntydninger, vet ikke om det har noe med lyset på badet å gjøre, håper det, for er ikke alltid jeg ser det i andre speil. tror du det vil funke på den slags type cellulitt?

Er det også andre som har det sånn? at lyset på badet gjør cellulittene mer synlige?

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så mange som 85 % av alle kvinner har faktisk cellulitter, så man kan vel si at det er en ganske naturlig del av kvinnekroppen.

Selv har jeg både cellulitter og strekkmerker, men det bryr meg fint lite. Derimot plages jeg veldig med min stygge hengemage etter 2 svangerskap og stor vektnedgang de siste to årene.

Jobber for å få BMI ned til 25, for da får jeg bukplastikk. Får jeg den, kommer jeg til å bry meg enda mindre om cellulittene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil ned 5 kg og stramme opp

Twigi: Hvor ofte/mye trener du, og hva gjør du som kondisjonstrening?

Det med knebøy/utfall lurer jeg også på, da jeg har hørt fra flere at det er kjempeeffektivt for å stramme opp rumpe og lår- hvor mange sett og repetisjoner tar du? Og gjør du det med eller uten vekter/manualer (i så fall hvor mange kg på manualene?)

Mange spørsmål her, men jeg ønsker virkelig å stramme opp kroppen min litt.

Da synes jeg det har mest for seg å spørre dem som får det til, fremfor andre som også sliter.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Hei!

Har du prøvd Kestos, eller TEI-system? Dette er en muskelstimulator med infrarød varme.

Meget effektivt mot cellulitter!! :)

De har det vel de fleste steder i landet. Selv bor jeg i Tr. Heim, og her er det et par salonger som har det.

Det er begrenset hvor mye som blir borte med bare trening og kosthold.

Lykke til! :)

Hei.. Jeg driver med Kestos nå.. Hvilken program brukte du for cellulitter?? :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...