LilleBille Skrevet 22. april 2003 #1 Del Skrevet 22. april 2003 Det er bedre å elske på en fillerye foran panelovnen, enn på et bjørneskinn foran peisen.. Jeg bare lurte :oops: .. hvor mange er det som velger ditt alternativ... hvis bjørneskinnet ble tilbudt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 22. april 2003 #2 Del Skrevet 22. april 2003 Ingen så langt, LilleBille... :blunke: Det var ei, faktisk, som var med hjem en gang, og som jeg et kort sekund innbilte meg vurderte min oppfordring, men hun valgte til slutt å onanere, sa hun... Men ikke hos meg... hun dro hjem til seg sjøl, og foretrakk å gjøre det helt alene på sitt eget bjørneskinn... Selvtilliten min har fått seg mang en knekk, skjønner du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 23. april 2003 .. bedre lykke neste gang... ! ... og det er ikke mye som kan måle seg med bjørneskinn.... (forutsatt at Bjørnen evt. er utenpå skinnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 23. april 2003 #4 Del Skrevet 23. april 2003 Hva skal du med en bjørn til...?? Jeg har alltid hørt at bjørnen sover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. april 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 23. april 2003 Det er bare snakk om å vekke en sovende Bjørn ... og en veldig våken Bjørn på fell.... :oops: ... Kan anbefales..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå