Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #81 Del Skrevet 21. september 2009 Leger Vektere Ikke-akademikere som ser ned på alle som tar utdannelse Og akademikere som ser ned på de som ikke tar utdannelse, eller som har kortere utdannelse. Forøvrig så er mange av de ikke blitt noenting, de har bare gått masse på skole. Mens en som faktisk er fagarbeider i sitt fag, blir sett på som nederst på rangstigen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #82 Del Skrevet 21. september 2009 Signerer det mange har tatt opp, nemlig ikke-serviceinnstilte personer som jobber i serviceyrker! Dette blir bare for dumt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lamia Lenis Skrevet 27. september 2009 #83 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) ... Endret 18. oktober 2009 av Lamia Lenis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 27. september 2009 #84 Del Skrevet 27. september 2009 Ingen som misliker brannmenn? Godt. Det er få yrkesgrupper jeg misliker, men telefonselgere er noe herk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 27. september 2009 #85 Del Skrevet 27. september 2009 Ingen som misliker brannmenn? Godt. Nei, gud! Brannmenn liker vi, vuttu! Signerer det mange har tatt opp, nemlig ikke-serviceinnstilte personer som jobber i serviceyrker! Dette blir bare for dumt!! Huff, ja. Det lyser jo vantrivsel av slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
felgen Skrevet 12. oktober 2009 #86 Del Skrevet 12. oktober 2009 Folk som har gått på folkehøyskole og bare snakker om akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 12. oktober 2009 #87 Del Skrevet 12. oktober 2009 Prester og andre forkynnere. Ser litt ned på folk som er religiøse, og da tenker jeg at det må feile dem noe som er dedikert på fulltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. oktober 2009 #88 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skal jeg mene noe, så er jeg enig i dem som sier at folk i servisebransjen må skjerpe seg. Men det gjelder jo selvsagt ikke alle. :-) Det gjelder vel folk i produksjonsavdelingen i Porsgrunn porselen og tilsvarende arbeidsplasser det, da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 12. oktober 2009 #89 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det gjelder vel folk i produksjonsavdelingen i Porsgrunn porselen og tilsvarende arbeidsplasser det, da . Spesielt de som jobber med Kongelig Dansk må skjerpe seg. Ellers er vel ikke gladkristen et yrke heller, men bare nevner det. En gladkristen predikant kommer høyt opp på listen for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 12. oktober 2009 #90 Del Skrevet 12. oktober 2009 Journalister og eiendomsmeglere. Humanister som tar en masse fag de synes er gøy og blir sure og lei seg når det viser seg at en master med bare susefag ikke kan brukes til noe.. Først bestemmer man hva man skal jobbe med, så går man på skole for å bli det. I can't stress this enough. Studenter og eksstudenter som tar sitt eget fag alt for høytidlig og tror at det de har lært på skolen er det de skal gjøre i arbeidslivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #91 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg hater paparazzier og resten av idiotene som driver med tabloid. Fysj for noen kvalme løgnere de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 12. oktober 2009 #92 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Folk som studerer fag de egentlig hater fordi de er pengekåte og sjelløse. Endret 12. oktober 2009 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #93 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er drittlei av å møte alle de folka jeg gikk på videregående som har studert i årevis på universitetet uten å egentlig ha fått annet ut av det enn masse kunnskap og fortsatt jobber f.eks. i butikk eller i barnehage, uten at det har noe relevans i forhold til det de har studert, og allikevel synes de selv at de er mye bedre enn meg som "bare har jobbet i butikk" siden videregående. Et eksempel er en fyr jeg gikk sammen med to år på videregående som har tatt to bachelorgrader, en i litteratur og en i historie. Allikevel jobber han i butikk, bokhandel vel og merke, fordi han ikke klarer å få seg en mer relevant jobb. Om jeg møter ham på byen bruker han mye tid på å rakke ned på oss "dumme" som ikke har høyere utdannelse. Personlig har jeg vel angret på at jeg ikke har tatt en høyere utdannelse innimellom, men jeg trives i jobben min og er stort sett fornøyd med livet. Hvorfor er det "verre" at jeg jobber i butikk uten utdannelse enn at han som har brukt seks år av livet sitt på studier og sikkert har masse studielån gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. oktober 2009 #94 Del Skrevet 18. oktober 2009 Finansrådgjevarar (visse typar) og dei fleste innan oppsøkjande sal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. oktober 2009 #95 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ingen som misliker brannmenn? Godt. Det er få yrkesgrupper jeg misliker, men telefonselgere er noe herk. Brannmenn kan me ikkje mislike, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. oktober 2009 #96 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det ser også ut til at veldig mange leger og legestudenter fortsatt tror at yrket har like høy sosial status som det hadde før... Det er vel mest komisk, egentlig. Dette er eg også einig i. Nokon trur faktisk at dei er overmennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #97 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vel generelt så liker jeg dårlig de som har en høyt sosial status jobb og skryter uhemmet av det så fort de åpner munnen, og tror de er så mye bedre enn alle andre. Det er forskjellige yrkesgrupper i den kategorien. Men jeg har møtt nok leger og da spesielt spesialister som er ufordragelige! Mange er blærete og arogante og hører ikke på pasienten. Da blir jeg veldig oppgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sigrid_* Skrevet 15. november 2009 #98 Del Skrevet 15. november 2009 Taxisjåfører! De kjører som noen griser og tror de er verdens beste sjåfører. De kjører ofte en annen rute enn den kjappeste/korteste, likevel tror de at de vet best om hvilken vei som er best å kjøre. De ser på menneskene de kjører som en pakke de skal levere og som det er best å bli kvitt fortest mulig. De stopper aldri for fotgjengere og tar ikke hensyn til andre trafikanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #99 Del Skrevet 15. november 2009 Ingen som misliker brannmenn? Godt. Nei, bare de to som prøvde å sjekke opp ei venninne og meg på byen en gang, og da vi spurte rett ut om sivilstatusen deres kom det fram at han ene var gift og han andre hadde samboer og et spedbarn... Men de var absolutt villige, så hvis vi hadde vært keene på vannslangen hadde vi nok fått smake... Jeg har ikke sansen for sånt. Men det var de to, så vi får håpe at ikke alle brannmenn er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest molotov Skrevet 16. november 2009 #100 Del Skrevet 16. november 2009 -såkalte "forretningsfolk" - særlig av typen "would be-akademikere" med et eller annet økonomisk eller administrativt "kveldskurs" -sekretærer i offentlig og privat virksomhet -selgere av alle slag, men særlig innen finansbransjen -prester og andre illusjonister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå