Jalp Skrevet 3. januar 2008 #21 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jalp: Det som ikke passer med modellen du legger fram i dette tilfellet er at mannen det er snakk om her ikke kommuniserer om følelser whatsoever. Jeg tror ikke det er snakk om absolutte verdier her. Heller en vridning fra noe til noe. Altså at dialogen, tryggheten og forutsigbarheten kommer litt mer i bakgrunn til fordel for det litt uforutsigbare begjæret som kan få blomstre hvis man ikke går og vasser i bena på hverandre hele tiden. Selvfølgelig kommuniserer mannen om intimiteter også verbalt. Men trenger alt å disikeres ned til minste og innerste detalj da? Jeg tror uansett jeg skal lese boka om erotisk intelligens til denne damen som heter Esther Perel. http://www.haugenbok.no/katverk.cfm?kpr=3_...&cid=183528 Endret 3. januar 2008 av Jalp
Cognizance Skrevet 3. januar 2008 #22 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg runda nettopp "refs", en erotisk roman skrevet under pseudonym. Den handler om kvinner som tenner på sadomasochisme. Boka er interessant fordi for hovedpersonen handler alt om meg-meg-meg, mennene er redusert til dildoer som kun opptrer i den hensikt å kunne gi kvinnene nytelse. Og dette selv om kvinnene i boka er masochister som blir dominert av menn! Endret 3. januar 2008 av Cognizance
Jalp Skrevet 3. januar 2008 #23 Skrevet 3. januar 2008 Jeg runda nettopp "refs", en erotisk roman skrevet under pseudonym. Den handler om kvinner som tenner på sadomasochisme. Boka er interessant fordi for hovedpersonen handler alt om meg-meg-meg, mennene er redusert til dildoer som kun opptrer i den hensikt å kunne gi kvinnene nytelse. Og dette selv om kvinnene i boka er masochister som blir dominert av menn! Jeg tror forsåvidt at den enkelte må ta kontroll over egen seksualitet. Man må se bort fra samfunnets press og normer og innta den rollen man finner naturlig for seg. Jeg vil nok ikke finne meg til rette i en rolle der jeg forblir en "dildo" og jeg kommer til å fortsette å "ta" min kone.
Gjest Bond Skrevet 3. januar 2008 #24 Skrevet 3. januar 2008 (endret) For å sette det litt på spissen, så har det jo blitt sånn at det knapt har vært stuerent for en mann å si at "Jeg er kåt på deg og har lyst til å knulle deg". Det skjønner du, er utilbørlig sexpress. Jeg har jo skrevet tidligere at mange menn er blitt redusert til redskaper for kvinners orgasmer. En som har øvd seg på å undertrykke sin egen kåthet og lyst, bare fordi han på den måten kunne få orgasme når det ikke passet. Jeg kan egentlig godt være enig med det hele, men da det gjelder "Jeg er kåt på deg og har lyst til å knulle deg"- delen, det er jo det alle kvinnene vil høre! Og det er akkurat som er problemet for TS, at mannen viser litt lite interesse. Jeg synes at sex kan ofte bli for mye mas. Det hele 'hvor mange ganger har vi sex' og om du gjor dit eller dat er jo bare statistikk. Sex er ikke det, synes jeg. Kanskje mannen til TS har en stressende periode på jobb - kanskje han bare har ikke lyst akkurat nå, så enkelt kan det bare være. Men mye mas om det hele gjør sex til noe negativt. På det andre siden forstår jeg fullstendig TS, å ikke føle deg attraktiv, og å føle at du rett og slett får for lite er jo også ganske frustrerende. Hvordan å ikke bli frustrert, men samtidig snakke om det uten at det blir mas.. Vanskelig situasjon! Det er så rart at selv om at alt skulle jo være greit å snakke om, er jo sex likevel en tema hvor mye ikke blir snakket om og mye blir tolket feil. Til TS, Jeg synes alle mennesker har fantasier, det er jeg virkelig sikker på, kanskje ikke alle er like flinke å snakke om dem i virkeligheten. Ikke alle fantasier må jo gjøres virkelige heller, det må være jo da ok for begge, men bare å snakke om dem kan av og til være krydder allerede Jeg vet ikke, kanskje det virker som en litt rar anbefaling, men kanskje snakke om dette gjennom e-post, brev eller lignende? Det kan jo godt være noe som virker litt flaut for ham å snakke om? Jeg vet fra egen erfaring at det er mye enklere å snakke om ting på msn enn det er i virkeligheten. Å skrive er mye mindre flaut enn å snakke. Og en får tid å formulere seg selv osv.. Det er fordi jeg synes at dere to må snakke om dette, det er lite mennesker på forum kan gjøre egentlig. Hvis dette er et problem for deg, da er det dere to som må snakke og få til kommunikasjon utover det 'jeg vil ha mer sex' - 'det er ok, alt er ok, nei jeg vil ikke ha mer' delen. Å kommunisere betyr heller ikke alltid at en må prate evigheter, ikke alle menn liker dette, men kommunikasjon betyr at begge er på samme linjen, forstår hverandres ønsker. Dere ser ikke ut til å være der... Endret 3. januar 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 4. januar 2008 #25 Skrevet 4. januar 2008 Tusen takk for at dere bidrar her inne :D For det første vil jeg bare si jeg hadde sex i natt....................... Og det enda jeg tuslet meg i seng, lå og leste og var igrunn rimelig uinteressert da han kom og la seg etter meg. Og jeg følte meg såret og lite attraktiv, og tenkte at uansett hva han sier nå så vil jeg ikke, liksom, fordi jeg ikke ville bare stille opp når han fant det for godt å være klar. Men så tenkte jeg at det var skikkelig barnslig, og barnslig har jeg jo ikke lyst til å være, og målet her er jo at vi skal nærme oss hverandre. Han tok initiativ, jeg hintet om at jeg ikke liker å være porselen (han har en tendens til å behandle meg som en skjør blomst, nærmest litt redd for at jeg skal gå i stykker, og da føler jeg meg skikkelig teit) han husket at jeg har sagt det før, og la for dagen en litt annen energi enn jeg har sett på leeenge. Vi hadde deilig sex, og etterpå spurte jeg hva han hadde tenkt på (uten å angripe) når han valgte jobb fremfor sin nakne kjæreste. Og da sa han at han virkelig hadde gruet seg til å gjøre den jobben, jobbet med seg sjøl hele dagen for å innstille seg på å få ferdig noe som måtte bli ferdig til i dag, og at han så klart hadde reagert som en mann da han så meg der, og hadde måttet bruke all sin styrke for å rive seg løs fra meg. Og at hvis han hadde lagt seg ned sammen med meg, hadde han ikke orket å gå løs på oppgaven etterpå, derfor var han helt nødt. Og her tror jeg vi har sakens kjerne. For han sier nemlig at han har det sånn ganske ofte, at det er mange ganger han legger bånd på seg sjøl fordi det av en eller annen grunn ikke passer, men da sier jeg at det hjelper jo ikke meg, jeg føler meg som en oppvridd skurefille når han stadig velger meg bort. Og da kalte han meg sin lille nymfoman........ Da sa jeg at jeg overhodet ikke er noen nymfoman, og at jeg fint kan besørge mine orgasmer sjøl, men at jeg blir frustrert når han sier èn ting og gjør noe annet. Og da sa han at han skjønte det, og at han skulle prøve å løsne litt....... Dette må da være et megaskritt i riktig retning?
Jalp Skrevet 4. januar 2008 #26 Skrevet 4. januar 2008 Tusen takk for at dere bidrar her inne :D Dette må da være et megaskritt i riktig retning? Hyggelig å høre! Jeg mener at vi trenger å være mer bevisste på at man ikke skal "beherske seg" så mye når det kommer til sex. Typisk for mannen din, var at han undertrykket egne lyster fordi han ment jobben krevde det. Andre undertrykker sine lyster fordi de tror kvinner forventer det. Sponntaniteten og lysten bør ikke møte så mange hindre, mener jeg. Den bør få høyere prioritet. Hvis ikke, er konsekvensen bl.a. at sex ikke blir kjekt lenger.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #27 Skrevet 4. januar 2008 Tusen takk for at dere bidrar her inne :D For det første vil jeg bare si jeg hadde sex i natt....................... Og det enda jeg tuslet meg i seng, lå og leste og var igrunn rimelig uinteressert da han kom og la seg etter meg. Og jeg følte meg såret og lite attraktiv, og tenkte at uansett hva han sier nå så vil jeg ikke, liksom, fordi jeg ikke ville bare stille opp når han fant det for godt å være klar. Men så tenkte jeg at det var skikkelig barnslig, og barnslig har jeg jo ikke lyst til å være, og målet her er jo at vi skal nærme oss hverandre. Han tok initiativ, jeg hintet om at jeg ikke liker å være porselen (han har en tendens til å behandle meg som en skjør blomst, nærmest litt redd for at jeg skal gå i stykker, og da føler jeg meg skikkelig teit) han husket at jeg har sagt det før, og la for dagen en litt annen energi enn jeg har sett på leeenge. Vi hadde deilig sex, og etterpå spurte jeg hva han hadde tenkt på (uten å angripe) når han valgte jobb fremfor sin nakne kjæreste. Og da sa han at han virkelig hadde gruet seg til å gjøre den jobben, jobbet med seg sjøl hele dagen for å innstille seg på å få ferdig noe som måtte bli ferdig til i dag, og at han så klart hadde reagert som en mann da han så meg der, og hadde måttet bruke all sin styrke for å rive seg løs fra meg. Og at hvis han hadde lagt seg ned sammen med meg, hadde han ikke orket å gå løs på oppgaven etterpå, derfor var han helt nødt. Og her tror jeg vi har sakens kjerne. For han sier nemlig at han har det sånn ganske ofte, at det er mange ganger han legger bånd på seg sjøl fordi det av en eller annen grunn ikke passer, men da sier jeg at det hjelper jo ikke meg, jeg føler meg som en oppvridd skurefille når han stadig velger meg bort. Og da kalte han meg sin lille nymfoman........ Da sa jeg at jeg overhodet ikke er noen nymfoman, og at jeg fint kan besørge mine orgasmer sjøl, men at jeg blir frustrert når han sier èn ting og gjør noe annet. Og da sa han at han skjønte det, og at han skulle prøve å løsne litt....... Dette må da være et megaskritt i riktig retning? Heldigvis har jeg ikke for vane og dra jobben med meg hjem! Det skal man heller ikke være nødt til,det er aldri så viktig at det ikke kan vente til neste dag. Gratulerer! Håper dere finner ut av det og at det varer
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. januar 2008 #28 Skrevet 4. januar 2008 For å sette det litt på spissen, så har det jo blitt sånn at det knapt har vært stuerent for en mann å si at "Jeg er kåt på deg og har lyst til å knulle deg". Det skjønner du, er utilbørlig sexpress. Jeg har jo skrevet tidligere at mange menn er blitt redusert til redskaper for kvinners orgasmer. En som har øvd seg på å undertrykke sin egen kåthet og lyst, bare fordi han på den måten kunne få orgasme når det ikke passet. Jeg tror man skal framelske mer av det primitive og dyriske i kåtheten. Jeg vet om mer enn et par kvinner her inne som ville frydet seg hemningsløst om de gikk i en tilværelse der de hele tiden ikke var "trygge" for sin manns begjær. En tilværelse der de var "utsatt" for en litt småagressiv og lidderlig mann som rett som det var kunne tenke seg å knulle dem. Der og da. Eller hva tror dere Mystic og lissy32? OHH YEH give it to me baby!
Gjest lissi32 Skrevet 4. januar 2008 #29 Skrevet 4. januar 2008 For å sette det litt på spissen, så har det jo blitt sånn at det knapt har vært stuerent for en mann å si at "Jeg er kåt på deg og har lyst til å knulle deg". Det skjønner du, er utilbørlig sexpress. Jeg har jo skrevet tidligere at mange menn er blitt redusert til redskaper for kvinners orgasmer. En som har øvd seg på å undertrykke sin egen kåthet og lyst, bare fordi han på den måten kunne få orgasme når det ikke passet. Jeg tror man skal framelske mer av det primitive og dyriske i kåtheten. Jeg vet om mer enn et par kvinner her inne som ville frydet seg hemningsløst om de gikk i en tilværelse der de hele tiden ikke var "trygge" for sin manns begjær. En tilværelse der de var "utsatt" for en litt småagressiv og lidderlig mann som rett som det var kunne tenke seg å knulle dem. Der og da. Eller hva tror dere Mystic og lissy32? Før jeg hadde lest siste setning, tenkte jeg at du måtte tenke på oss:O) Jeg vil knulles, tas hardt og brutalt, uten forvarsel, riv av meg klærne, og sleng meg på spisestubordet. Give it to me!
Valnøtt Skrevet 4. januar 2008 #30 Skrevet 4. januar 2008 Jeg tror man skal framelske mer av det primitive og dyriske i kåtheten. Jeg vet om mer enn et par kvinner her inne som ville frydet seg hemningsløst om de gikk i en tilværelse der de hele tiden ikke var "trygge" for sin manns begjær. En tilværelse der de var "utsatt" for en litt småagressiv og lidderlig mann som rett som det var kunne tenke seg å knulle dem. Der og da. Jeg vil knulles, tas hardt og brutalt, uten forvarsel, riv av meg klærne, og sleng meg på spisestubordet. Give it to me! Åh, det hadde vært himmelrike med en mann som "forsyner" seg når han vil!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #31 Skrevet 4. januar 2008 Åh, det hadde vært himmelrike med en mann som "forsyner" seg når han vil! Der er dere forskjellig! Forige samboern min likte ikke og bli forsynt av,prøvde og "forsyne" meg på flere forskjellige måter,nei,der var det oppvarming og alt det pisset der. Ingen spontanitet.
sommerglede Skrevet 4. januar 2008 #32 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har vært sammen med samboeren min i åtte år. I begynnelsen hadde vi sex et par ganger i uka, nå går det gjerne en måned mellom hver gang. WTF? oi.-.--- bare 2 ganger i begynnelsen? hmm... her var det alt fra 5-7 ganger i uka... men nå har det dabba av... men slik blir det vel hos de fleste etterhvert....
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #33 Skrevet 4. januar 2008 Der er dere forskjellig! Forige samboern min likte ikke og bli forsynt av,prøvde og "forsyne" meg på flere forskjellige måter,nei,der var det oppvarming og alt det pisset der. Ingen spontanitet. Jeg vil også at kjæresten min skal kaste seg over meg til tider, men ikke i alle settinger. Det må være rom for å gjennomføre der og da, ellers syns jeg bare det er frustrerende. Dessuten er jeg kanskje litt sær, men for meg har det mye å si hvordan han skulle tilnærme seg. Det er gøy å leke, men jeg for eksempel syns ikke noe om å bli snakket til som om jeg var et barn. Jeg føler at jeg blir latterliggjort hvis han behandler meg på en litt fjollete måte. Hvis han er full av flir i ansiktet og kiler meg og sånt, da blir jeg bare sur. Dette vet han. Og sadly, dette er eneste måten han prøver på, de få gangene han prøver. Og det får meg til å tenke at han gjør det på denne måten for å kunne forsvare seg med at han faktisk prøver, og at det er jeg som er vanskelig, mens han samtidig slipper unna meg på en måte. Jeg prøver å si at hvis jeg visste at han hatet Michael Bolton ville jeg ikke konsekvent spille Michael Bolton for han når jeg var ute etter sex. Jeg sier at jeg ønsker meg alvor, ikke at sex ikke skal være gøy, men for meg er begjær alvorlig, jeg må se at han mener alvor på en måte. Noen som skjønner hva jeg mener?
FantasDick Skrevet 4. januar 2008 #35 Skrevet 4. januar 2008 Forstod jeg det rett - at han måtte la deg ligge naken og kåt, for han måtte gjøre ferdig jobbrelatert ting først? Altså, man kan fint ha sex når som helst, og andre ting kan vente i to minutter. Vi har f.eks funnet ut at middagen klarer seg uten å bli rørt i i noen minutter.
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 4. januar 2008 #36 Skrevet 4. januar 2008 Forstod jeg det rett - at han måtte la deg ligge naken og kåt, for han måtte gjøre ferdig jobbrelatert ting først? Altså, man kan fint ha sex når som helst, og andre ting kan vente i to minutter. Vi har f.eks funnet ut at middagen klarer seg uten å bli rørt i i noen minutter. Ja det stemmer.... ikke spesielt bra for selvbildet akkurat nei.
Gjest lissi32 Skrevet 5. januar 2008 #37 Skrevet 5. januar 2008 Ja det stemmer.... ikke spesielt bra for selvbildet akkurat nei. Jeg tror faktisk ikke at mannfolka skjønner at vi tar det personlig. Jeg har forklart min det mange ganger, og han sier det sletts ikke er ønskelig at jeg skal føle det sånn... men det gjør jeg!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. januar 2008 #38 Skrevet 5. januar 2008 Så hvorfor da, kjære TS, kunne ikke du kastet deg over denne mannen din, istedet for å vente at han skal ta initiativet? Altfor mange av damene her inne tenker aldri på at kanskje mennene også kunne tenke seg å bli begjært for en gangs skyld. Frigjorte og likestilte skal dere være, men i senga, nei der skal helst alt være ved det samme (mennene skal stille opp når dama har lyst, men sjeldent omvendt). Vis at du er kåt da, så ordner det seg nok. Hvordan kunne mannen din vite at du var kåt fordi du lå og smurte deg inn med krem? Behøver ikke være en sammenheng der. Hadde du vist et iniativ der du lå naken tror jeg nok ikke han hadde stukket opp i stua og jobbet.
Gjest lissi32 Skrevet 5. januar 2008 #39 Skrevet 5. januar 2008 Så hvorfor da, kjære TS, kunne ikke du kastet deg over denne mannen din, istedet for å vente at han skal ta initiativet? Altfor mange av damene her inne tenker aldri på at kanskje mennene også kunne tenke seg å bli begjært for en gangs skyld. Frigjorte og likestilte skal dere være, men i senga, nei der skal helst alt være ved det samme (mennene skal stille opp når dama har lyst, men sjeldent omvendt). Vis at du er kåt da, så ordner det seg nok. Hvordan kunne mannen din vite at du var kåt fordi du lå og smurte deg inn med krem? Behøver ikke være en sammenheng der. Hadde du vist et iniativ der du lå naken tror jeg nok ikke han hadde stukket opp i stua og jobbet. Dette syns jeg er utrolig urettferdig når denne tråden faktisk handler om kvinner som går rundt og er klar til enhver tid, men KUN får seg når mannen har lyst eller er kåt. Mennene stiller jo ikke opp når dama har lyst, nettopp dette som er problemet, noe du tydeligvis ikke har skjønt?
FantasDick Skrevet 5. januar 2008 #40 Skrevet 5. januar 2008 Dette syns jeg er utrolig urettferdig når denne tråden faktisk handler om kvinner som går rundt og er klar til enhver tid, men KUN får seg når mannen har lyst eller er kåt. Mennene stiller jo ikke opp når dama har lyst, nettopp dette som er problemet, noe du tydeligvis ikke har skjønt? Signerer. Tror det er få av de kvinnene, og menn for den saks skyld, som sliter med dette som bare går rundt kåte, men aldri viser det. Når jeg vil ha sex er det umulig å ikke forså hva jeg vil ha, men likevel får jeg ikke. Merkelig. :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå