Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2008 #61 Skrevet 11. januar 2008 Nei, han tenner ikke på deg. Jeg er sikkert slem nå, men slik oppfører jeg meg mot jenter som jeg er sammen med, men har sluttet å tenne på. Bruker en høflig avvisning. Livredd for å bruke en slem avvisning for å unngå å såre henne. Hvis jeg tenner på dama, er historien en helt annen. Da kan jeg være nesten helt ustoppelig i mine initiativer for å få sex. En god indikator kan være om hans villighet til å slikke deg. Gjør han det, så tenner han virkelig på deg. Jeg vil rangere det slik: 1) Hvis han vil slikke deg - da tenner han virkelig. 2) Hvis han vil ta deg i rompa - da krever det at han tenner endel på deg. 3) Hvis han kun vil ha samleie med ham - da krever det at han tenner litt på deg. 4) Hvis han lar deg suge ham - det krever ikke han tenner på deg i det hele tatt, nesten.
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. januar 2008 #62 Skrevet 11. januar 2008 Nei, han tenner ikke på deg. Jeg er sikkert slem nå, men slik oppfører jeg meg mot jenter som jeg er sammen med, men har sluttet å tenne på. Bruker en høflig avvisning. Livredd for å bruke en slem avvisning for å unngå å såre henne. Hvis jeg tenner på dama, er historien en helt annen. Da kan jeg være nesten helt ustoppelig i mine initiativer for å få sex. En god indikator kan være om hans villighet til å slikke deg. Gjør han det, så tenner han virkelig på deg. Jeg vil rangere det slik: 1) Hvis han vil slikke deg - da tenner han virkelig. 2) Hvis han vil ta deg i rompa - da krever det at han tenner endel på deg. 3) Hvis han kun vil ha samleie med ham - da krever det at han tenner litt på deg. 4) Hvis han lar deg suge ham - det krever ikke han tenner på deg i det hele tatt, nesten. Dette betyr at min mann ikke tenner på meg lengre.. :gråte:
Gjest Tulipa Skrevet 11. januar 2008 #63 Skrevet 11. januar 2008 Nei, han tenner ikke på deg. Jeg er sikkert slem nå, men slik oppfører jeg meg mot jenter som jeg er sammen med, men har sluttet å tenne på. Bruker en høflig avvisning. Livredd for å bruke en slem avvisning for å unngå å såre henne. Hvis jeg tenner på dama, er historien en helt annen. Da kan jeg være nesten helt ustoppelig i mine initiativer for å få sex. En god indikator kan være om hans villighet til å slikke deg. Gjør han det, så tenner han virkelig på deg. Jeg vil rangere det slik: 1) Hvis han vil slikke deg - da tenner han virkelig. 2) Hvis han vil ta deg i rompa - da krever det at han tenner endel på deg. 3) Hvis han kun vil ha samleie med ham - da krever det at han tenner litt på deg. 4) Hvis han lar deg suge ham - det krever ikke han tenner på deg i det hele tatt, nesten. Og hvor gammel er så denne allviteren?
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 11. januar 2008 #64 Skrevet 11. januar 2008 Nei, han tenner ikke på deg. Jeg er sikkert slem nå, men slik oppfører jeg meg mot jenter som jeg er sammen med, men har sluttet å tenne på. Bruker en høflig avvisning. Livredd for å bruke en slem avvisning for å unngå å såre henne. Hvis jeg tenner på dama, er historien en helt annen. Da kan jeg være nesten helt ustoppelig i mine initiativer for å få sex. En god indikator kan være om hans villighet til å slikke deg. Gjør han det, så tenner han virkelig på deg. Jeg vil rangere det slik: 1) Hvis han vil slikke deg - da tenner han virkelig. 2) Hvis han vil ta deg i rompa - da krever det at han tenner endel på deg. 3) Hvis han kun vil ha samleie med ham - da krever det at han tenner litt på deg. 4) Hvis han lar deg suge ham - det krever ikke han tenner på deg i det hele tatt, nesten. Dette er egentlig en god beskrivelse. Omtrent slik føler jeg det også. Men jeg ville byttet om 1 og 2. Rompa er kun interessant når jeg er grenseløst kåt på ei jente, det ultimate er å slikke ei jente i rompehullet, og det gjør jeg bare med de som tenner meg aller mest. Det gjelder også å knulle i rompa.
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. januar 2008 #66 Skrevet 11. januar 2008 Foressten .han vil jo av og til knulle meg i rumpa..ehmm kanskje han tenner litt da?
Gjest lissi32 Skrevet 11. januar 2008 #67 Skrevet 11. januar 2008 Foressten .han vil jo av og til knulle meg i rumpa..ehmm kanskje han tenner litt da? Hadde jeg lagt rompa mi ut til bruks hadde jeg fått meg hver kveld
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. januar 2008 #68 Skrevet 11. januar 2008 Hadde jeg lagt rompa mi ut til bruks hadde jeg fått meg hver kveld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå