Gå til innhold

Survival kit for danskebåten...

Gjest Lano

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi skal på jobbseminar på danskebåten i morgen, og selv om sjefen er en strålende fyr som har fikset masse til turen, så er han ikke så flink til å finne på artige små ting som kan gi oss litt å le av. Så da kaster en kollega og jeg litt ball rundt forskjellige ideer vi kan finne på, og en av dem er å lage et survival kit som alle får utdelt når de kommer ombord i båten.

Men hva trenger man på danskebåten, eller for å overleve i Danmark? Vi tenker å legge oppi reisesyketabletter og et lite shotteglass, slik at man kan få seg en "gammel dansk". Så printer vi ut danske flagg som vi fester utenpå posen. Men vi trenger noen nye innspill på hva annet som trengs på båten og i Køben?

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I tillegg til reisesyketabletter, og shot-glass, er det lurt med Syrtec allergitabletter. De gjør underverker for hangoveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE ut i fra egen erfaring, men kondomer kunne en kanskje ha bruk for... Om det er da passende for jobbseminar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrenøytraliserende tabletter! (Klipp f.eks. opp brett med Link). Om man aldri har sure oppstøt ellers, så får man det gjerne av ultrafet danskinspirert mat og syrlige drinker i kombinasjon...

Det kan også være en idè å printe ut (deler av) et kart over Kjøbenhavn fra nettet, merke av hvor fergekaien ligger og kopiere opp. Bare for å være sikker på at alle finner tilbake til båten ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ET skilt til å henge rundt halsen med navnet på den båten man skal reise tilbake med. Så er man sikker på å komme frem selv om man bare klarer å komme med gutturale grynt i drosja. For å unngå å bli oppfattet som svenske og dumpet av en sur drosjesjåfør, kan man også inkludere grunnleggende informasjon som at man er norsk og på firmareise. Danskene elsker nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er man sikker på å komme frem selv om man bare klarer å komme med gutturale grynt i drosja.

Jeg tror vel heller at danske drosjesjåfører forstår deg BEDRE dersom du kommuniserer med gutturale grynt. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Danmarksfarer
IKKE ut i fra egen erfaring, men kondomer kunne en kanskje ha bruk for...

Forrige gang jeg var på danskebåten kom det ei puppesprengt jente/dame inn i lugaren vår og spurte oss gutta om vi hadde et kondom å gi bort. Det hadde vi, og spurte litt lattermildt om hun også trengte noe å feste den på. Er du sikker på at det ikke var deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang jeg var på danskebåten kom det ei puppesprengt jente/dame inn i lugaren vår og spurte oss gutta om vi hadde et kondom å gi bort. Det hadde vi, og spurte litt lattermildt om hun også trengte noe å feste den på. Er du sikker på at det ikke var deg?

:ler:

Ja, er helt sikker. Har bare vært på danskebåten en gang jeg, og det var veldig sivilisert og greit og sammen med samboeren min, men jeg har hørt nok pikante historier fra andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress
:ler:

Ja, er helt sikker. Har bare vært på danskebåten en gang jeg, og det var veldig sivilisert og greit og sammen med samboeren min, men jeg har hørt nok pikante historier fra andre ;)

Ørepropper, i tilfelle musikken ikke er så bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...