Gjest Veronica Mars Skrevet 8. januar 2008 #21 Skrevet 8. januar 2008 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
Gjest =tentacle= Skrevet 8. januar 2008 #22 Skrevet 8. januar 2008 Lurer på om det er tilfelle om man blir innkalt ved fylte 50. Hørte i dag en som ikke har hørt noe....ventet 1.5 år. Mulig det er flere som ikke blir innkalt? noen som vet noe om dette? 1,5 år vil jeg si er så lenge at jeg ville gjort en henvendelse for å høre om det hadde skjedd en feil. Vil tro de fleste blir innkalt i løpet av et år etter 50-årsdag.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #23 Skrevet 8. januar 2008 1,5 år vil jeg si er så lenge at jeg ville gjort en henvendelse for å høre om det hadde skjedd en feil. Vil tro de fleste blir innkalt i løpet av et år etter 50-årsdag. Hvem står for innkallingen? Dette er et statlig anliggende, så jeg vet ikke hvor?
Gjest =tentacle= Skrevet 8. januar 2008 #24 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hvem står for innkallingen? Dette er et statlig anliggende, så jeg vet ikke hvor? Det er Folkehelseinstituttet (www.fhi.no) som er ansvarlig for invitasjonene. En forespørsel dit bør lede deg til de rette folkene Endret 8. januar 2008 av =tentacle=
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå