Gå til innhold

God Deodorant

super

Anbefalte innlegg

Hei!

Har prøvd diverse deodoranter, og nå er jeg lei. Finner ingen som holder lenge, og er lei av frykt for å ha en ring under armen.

Har snakket med en som har greie på med Yerka og sånn, og han ville

ikke anbefale det til meg, for det er jo en naturlig sak at kroppen svetter.

Jeg har ikke noe alvorlig problem, men vil ha en bra en.

Har noen en god å anbefale?

Ville hjelpe meg veldig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Biotherm's blå deostick er veldig god, men svetter du som en gris ville jeg forsøk Yerka.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Yerka og er strålende fornøyd, kan virkelig anbefales. Svetten kommer ut andre steder (har jeg lest et eller annet sted) men har ikke merket noen problemer noe annet sted. Slet virkelig med svetteringer før, men er nå helt kvitt de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg er egentlig en av dem som ikke svetter noe særlig unntatt når jeg trener, men jeg synes deodoranten til Biotherm (den hvite) er veldig bra, og det samme synes flere av mine mer svettende venninner.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clarins Gentle Action er bra! Jeg har sensitiv hud og har prøvd mange forskjellige opp gjennom årene.

Denne fungerer bra og har en diskret duft. Koster 130 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitchum er veldig bra - høres ut som en herredeo, men er ikke det! Fås også i parfymefri variant, noe som er et must hvis en samtidig ønsker å bruke parfyme............. Koster rundt 70 kr og fås hos de fleste H&M og Vita-butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også plaget av svetteringer før, men etter at jeg begynte og bruke sterilan 24hr intensiv ble jeg kvitt de..Den funker bra for meg og er billig.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på Biotherm bølgen jeg å. Etter at jeg begynte å bruke den, er den blitt den eneste ene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er biotherm nøytral i lukten? Jeg hater deodoranter som lukter ringblomst og you name it hva det ikke lukter.. :wink:

Jeg bruker den Nivea roll-on jeg. Den lukter ikke, og fungerer veldig bra på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Den hvite (déodorant douceur, tror jeg den heter) deodoranten fra Biotherm lukter egentlig bare friskt og nyvasket, og du kjenner den ikke i det hele tatt etterpå. Den bruker jeg uansett hvilken parfyme jeg har på meg. Helena Rubinsteins deodorant lukter litt mer, og passer godt hvis du bruker sånne aqua-parfymer ala L'eau d'Issey, men for meg ble det litt for mye duft.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til Biotherm. Endel av disse nøytrale - nivea, sterilan osb synes jeg lukter oppvaskvann etter en stund. Ikke synes jeg de fungerer så bra som Biotherm heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som kan si meg hvor mye denne deo sticken fra Biotherm koster ?

På forhånd takk :D

Tror den koster ca. 140 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...