Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #41 Del Skrevet 29. april 2003 . Homser er kule -iallfall min homsekompis. Protest! Homser er ikke noe som helst, det blir som å si at heterofile er kjipe! Men det er jo gøy for deg at din homsekompis er kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 29. april 2003 Forfatter #42 Del Skrevet 29. april 2003 Og la nå ikke dette bli en tråd som omhandler homser og våre holdninger overfor det å være homofil - ok? Dette skal jo handle om mine forestående 160 orgasmer!!! Wheeeee!! Bare en dag igjen!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 1. mai 2003 #43 Del Skrevet 1. mai 2003 Hm? Forstår jeg av denne tråden at alle kvinners mekka har blitt flyttet fra oral og tradisjonell bruk av mannens maskinere til fingrene? Er fisting den nye greia som alle jenter drømmer om her? I så fall så får jeg begynne å finne meg en sparringspartner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s i.i. Skrevet 2. mai 2003 #44 Del Skrevet 2. mai 2003 Hm? Forstår jeg av denne tråden at alle kvinners mekka har blitt flyttet fra oral og tradisjonell bruk av mannens maskinere til fingrene? Er fisting den nye greia som alle jenter drømmer om her? I så fall så får jeg begynne å finne meg en sparringspartner... Nei!! Fordi om Nelle har sans for 40 timers passivitet under en pianists fingre, er ikke dette en ny, universell trend!! Det er fortsatt noen som foretrekker god gammeldags "litt av hvert"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå