Nelle Skrevet 23. april 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 23. april 2003 Gutt på 21: Hehe... Jeg antok denne tråden kom til å interessere deg La oss si det sånn: Da denne pianisten fra vedstabelen fingret meg, og da jeg spurte om han ble sliten i fingrene -og han smilte og svarte at han var pianist, at han øver 4 timer hver dag -med andre ord, han holder ut i 4 timer på hver finger X 10 fingre = 40 timer, og når det har gått 40 timer er den første fingeren helt uthvilt igjen, så da kan han forsette nye 4 timer med den, og den neste, og den neste osv. -da han sa til meg at han kunne holde på i det uendelige, og at han bare ville være glad for å gjøre det (god kompensasjon for trening i og med det ikke var noe piano i nærheten av denne vedstabelen) - DA må jeg innrømme at det kilte ganske heftig en viss plass, ja - Og det er faen ikke rart jeg er støl! Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt på 21 Skrevet 23. april 2003 #22 Del Skrevet 23. april 2003 Aner ikke hva verdensrekorden i maraton-fingring er, men det høres ut som dere har sjans på den.. Heia! Heia! Husk å prøve utsrekningsøvelsene jeg ga deg, da.. De gjør nok susen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. april 2003 #23 Del Skrevet 23. april 2003 Sambo spiller både gitar og trompet... :o Er glad fingerferdighetene kommer tydligst frem når det gjelder sexen.... Jeg har foressten vært en ivrig pianospiller selv.... Gjør det meg til en drømme-lesbe? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 24. april 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 24. april 2003 Gutt på 21: Hehe... tusen takk for uttøyningsøvelsene! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas Skrevet 24. april 2003 #25 Del Skrevet 24. april 2003 ....trodde det største skadepostensialet ved sex på vedstabel var fliser i rompestompen jeg Nelle Hilsen Andreas - som også har blitt behørig antastet bak en vedstabel i skogen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. april 2003 #26 Del Skrevet 24. april 2003 Musikere anbefales! Gitarister, trommiser, bassister, pianister... Fotballgutter kan andre ta seg av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. april 2003 #27 Del Skrevet 24. april 2003 Vel...... fotballgutter har jo noen ganske så kraftige lårmuskler, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. april 2003 #28 Del Skrevet 24. april 2003 Bedre med følsomme hender enn lårmuskler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. april 2003 #29 Del Skrevet 25. april 2003 Musikere anbefales! Gitarister, trommiser, bassister, pianister... Ja det vet vel du. (måtte bare, sorry) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 25. april 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 25. april 2003 Hilsen Andreas - som også har blitt behørig antastet bak en vedstabel i skogen.. Denne vedstabelen var inne i en bil ( :o ) Forøvrig ingen fliser i rompa -veden var inne i solide kønnsekker. Forøvrig fatter jeg ikke at vi i det hele tatt klarte det -inne i en bil, oppå en vedstabel -en pianist med 10 fingre x 4 timer = 30 timer -og han er nesten to meter lang! Ble litt klønete... hehe.... litt uvanlige stillinger og posisjoner -men desto mer spennende... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 25. april 2003 Forfatter #31 Del Skrevet 25. april 2003 Hilsen Andreas - som også har blitt behørig antastet bak en vedstabel i skogen.. Denne vedstabelen var inne i en bil ( :o ) Forøvrig ingen fliser i rompa -veden var inne i solide kønnsekker. Forøvrig fatter jeg ikke at vi i det hele tatt klarte det -inne i en bil, oppå en vedstabel -en pianist med 10 fingre x 4 timer = 40 timer -og han er nesten to meter lang! Ble litt klønete... hehe.... litt uvanlige stillinger og posisjoner -men desto mer spennende... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 25. april 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg lurer forrsten på: Spiller han med tærne også tro? Det er jo noen som kanskje gjør det - Det vil altså si: (10 fingre x 4 timer = 40 timer) + (10 tær x 4 timer = 40 timer) = totalt 80 timer!! :o DET hadde jo vært noe!! *forberede seg på nye og forbedredte uttøyningsmetoder* Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. april 2003 #33 Del Skrevet 25. april 2003 Ja det vet vel du. (måtte bare, sorry) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest homselars Skrevet 28. april 2003 #34 Del Skrevet 28. april 2003 to spørsmål til Nelle. Hvis denne pianisten er så seriøs at han må øve fire timer hver dag da er han vel redd for fingrene sine, blir det ikke slitasje med disse evindelige 40 timene?Og hva med Nelle blir det ikke slitasje på deg? Er du herdet? Og hvorfor omtaler du vennen din som "min homofile venn"? kaller du dine heterofile venner for "min heterofile venn"? Er det han som er blind? "min blinde homofile venn"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #35 Del Skrevet 28. april 2003 spørsmål til Nelle. Hvis denne pianisten er så seriøs at han må øve fire timer hver dag da er han vel redd for fingrene sine, blir det ikke slitasje med disse evindelige 40 timene? Jeg har en trori om at dette fingerfantomet allerede er utbrent som pianist, og at han i ren fetter-Anton-stil har funnet verdens beste måte for å overanstrenge seg frem til en yrkesskade med tilhørende forsikringsutbetaling. Moralen er: Forsikringssvindel kan være sinnsykt deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 28. april 2003 #36 Del Skrevet 28. april 2003 En aldri så liten avsporing selv på denne tråden. Jeg fikk jo (som kjent)..hehe...besøk i påsken, og han er bowlingspiller...ikke så aller verst fingerarbeid der heller gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #37 Del Skrevet 28. april 2003 En aldri så liten avsporing selv på denne tråden. Jeg fikk jo (som kjent)..hehe...besøk i påsken, og han er bowlingspiller...ikke så aller verst fingerarbeid der heller gitt... Så han fikk Strike flere ganger på rad han også..? Eller kanskje Split, som jo er selve marerittet for bowlingspillerne sånn til vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 28. april 2003 #38 Del Skrevet 28. april 2003 ....... Jepp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #39 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg har en trori om at dette fingerfantomet allerede er utbrent som pianist, og at han i ren fetter-Anton-stil har funnet verdens beste måte for å overanstrenge seg frem til en yrkesskade med tilhørende forsikringsutbetaling. Moralen er: Forsikringssvindel kan være sinnsykt deilig!! utbrent og ufør i en alder av 19 år, nei vett du ka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 28. april 2003 Forfatter #40 Del Skrevet 28. april 2003 Homselars: Jeg og min homsekompis har en avtale om at jeg får kalle han homsekompis. Han tar det faktisk som et kompliment Det er sjelden jeg kaller mine heterovenner for "min heterovenn" osv., men som sagt -akkurat denne kompisen har jeg en avtale med. Det er mest humoristisk, og litt fordi jeg synes det er kult å markedsføre at jeg har en homsekompis. Homser er kule -iallfall min homsekompis. Homselars sp.mål 2: Om man er godt trenet byr ikke 4 timer på noe problem. Ei heller 10 fingre x 4 timer = 40 timer. Min venn pianisten er definitivt godt trenet! Trøffelhelten: Utbrent? Neppe... Hehe... Klem fra Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå