Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #1 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg blir borte et kvarters tid, omtrent. Ha det bra mens jeg er borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. april 2003 #2 Del Skrevet 22. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. april 2003 #3 Del Skrevet 22. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #4 Del Skrevet 22. april 2003 Er tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. april 2003 #5 Del Skrevet 22. april 2003 vølkømmin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2003 #6 Del Skrevet 22. april 2003 Jammen godt å ha deg tilbake igjen, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. april 2003 #7 Del Skrevet 22. april 2003 Savna deg, jeg! Har nå hatt et kvarters tid med gråt, abstinenser, savn og hvileløs vandring frem og tilbake! Velkommen tilbake, kjære deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #8 Del Skrevet 22. april 2003 vølkømmin Her aner jeg to muligheter: 1) En ganske interessant dialekt 2) Sunget for mye "tre små kinesere" (eller trø smø kønøsørø) i påsken. Nå er jeg spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. april 2003 #9 Del Skrevet 22. april 2003 Her aner jeg to muligheter: 1) En ganske interessant dialekt 2) Sunget for mye "tre små kinesere" (eller trø smø kønøsørø) i påsken. Nå er jeg spent! ingen dialekt nei, synes bare det høres så herlig harry ut :o Er nok en helt vanlig bokmålstalende oslo jente jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #10 Del Skrevet 22. april 2003 Fankern, og så jeg som så for meg et prakteksemplar av en kvinne fra øvre, indre, ekstra Dalom med talefeil, scooterdress, små utstikkende ører og en umiskjennelig duft av lammelort og avgiftsfri diesel... Som sagt; fankern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. april 2003 #11 Del Skrevet 22. april 2003 Fankern, og så jeg som så for meg et prakteksemplar av en kvinne fra øvre, indre, ekstra Dalom med talefeil, scooterdress, små utstikkende ører og en umiskjennelig duft av lammelort og avgiftsfri diesel... Som sagt; fankern! Beklager å skuffe deg, treffer nok ikke på noen av kriteriene dine ovenfor (har ikke en gang lappen på bil :oops: ) Har du prøvd kontaktannonse, ser for meg mange morsomme svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #12 Del Skrevet 22. april 2003 Har du prøvd kontaktannonse, ser for meg mange morsomme svar.. Jeg har selvsagt prøvd kontaktannonser mange ganger, men hver gang opplever jeg at kvinnene blir skuffet når de får se meg. Det KAN tenkes at det ikke har vært noen genial strategi å skryte på seg et vakkert utseende, god kroppslukt, velfylt konto, snev av romantisk legning og over gjennomsnittlig munnhygiene når alt dette i løpet av tre sekunder blir brutalt motbevist Taktikk har aldri vært min sterke side. Når jeg tenker etter, har jeg vel egentlig ikke noen sterke sider. Fankern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. april 2003 #13 Del Skrevet 22. april 2003 Kanskje du skal prøve å få hjelp. Det er sikkert mange av jentene på KG som er potensielle hobbystylister. (Ellers er ikke en tannpuss før daten og forakte. Tips hvis du har dårlig ånde sånn generelt er sinktabletter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #14 Del Skrevet 22. april 2003 Hmmm - jeg vet ikke helt... JEg prøvde å praie Minnie på en av lufteturene hennes, men hun sa bare "Beklager, jeg har lommebøkene hjemme" (For ordens skyld: Kødda!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. april 2003 #15 Del Skrevet 22. april 2003 Har sett at det er en stylist inne på bryllupsforumet en del, kanskje du kan ta en prat med henne.. Hvor var din lommebok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. april 2003 #16 Del Skrevet 22. april 2003 Ellers er det vel ikke noe særlig å forstyrre alle som driver med bryllupsplanlegging her inne, de er nok meget opptatt fra før om ikke de skal bli nødt til å style deg samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #17 Del Skrevet 22. april 2003 Nemlig. Som sagt, mange ganger: Fankern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. april 2003 #18 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg var også borte en stund i sta, bare så det er sagt... Glemte å si fra... Som "Trøffe'rn" ville sagt det: Fanker'n! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #19 Del Skrevet 22. april 2003 Velkommen tilbake, du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. april 2003 #20 Del Skrevet 22. april 2003 Men Jennifer da, hvordan kunne du glemme det? :o Shocked Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå