Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #41 Del Skrevet 23. april 2003 Bytt ut ordet "dyrt" med "avsindig tåpelig" så er du på rett vei Minnie Bytt "avsindig tåpelig" med "ikke etter Dronning Milla`s smak" så er du fortsatt på rett vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shygirl Skrevet 26. april 2003 #42 Del Skrevet 26. april 2003 Tilbake til tråden.. Her er det ingen spesielle tema men en liten blanding... Har vinrøde vegger i stuen og (for tiden) gardiner i samme farge, som er litt "gjennomsiktige" og slipper solen inn.. Møblene er av ubehandlet tre, og planen er å skifte dem ut en etter en med Beito-serien... Sofa og stoler er i marineblått. I tillegg har vi en flettet kurv med "føtter" til hunden, stort klorestativ i gult med sorte kattepotespor på til pusi, og en flettet kurv med buet lokk hvor alle lekene deres er samlet.. Er ganske fornøyd med dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 26. april 2003 Forfatter #43 Del Skrevet 26. april 2003 Sofa og stoler er i marineblått. Hvilken type sofa? Vinkel...? Hvilket stoff? Er den ensfarget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2003 #44 Del Skrevet 26. april 2003 Vet du kommer til å tro dette er grunnet i misunnelse eller hva annet du mener om de som ikke har lik smak som deg- but here goes.. Jeg er også veldig interessert i interiør. Sammens med mat, som deg, er dette noen av mine fremste hobbyer. Ville ellers ikke sagt noe, fordi interiør ER en personlig sak. Men jeg må nok desverre si at jeg og oppfatter deg som nedlatende. Og når jeg da leser beskrivelsen av leiligheten din, må jeg si at ikke er videre imponert. Mørkrød gang med brokade? Og før du refser meg sor å være misunnelig som sagt, kan jeg fortelle deg at jeg og har ressursene mine i orden - ingen grunn til å misunne deg :kgblunk: Hilsen ny her - som skal snart skaffe seg et nick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 26. april 2003 Forfatter #45 Del Skrevet 26. april 2003 Virkelig gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 26. april 2003 #46 Del Skrevet 26. april 2003 Vet du kommer til å tro dette er grunnet i misunnelse eller hva annet du mener om de som ikke har lik smak som deg- but here goes.. Jeg er også veldig interessert i interiør. Sammens med mat, som deg, er dette noen av mine fremste hobbyer. Ville ellers ikke sagt noe, fordi interiør ER en personlig sak. Men jeg må nok desverre si at jeg og oppfatter deg som nedlatende. Og når jeg da leser beskrivelsen av leiligheten din, må jeg si at ikke er videre imponert. Mørkrød gang med brokade? Og før du refser meg sor å være misunnelig som sagt, kan jeg fortelle deg at jeg og har ressursene mine i orden - ingen grunn til å misunne deg :kgblunk: Hilsen ny her - som skal snart skaffe seg et nick. må bare blande meg litt: hvem refser hvem her? Hvem kritiserer andres smak og stil her? og hvem skryter her? Hvem angriper her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 26. april 2003 #47 Del Skrevet 26. april 2003 Det lurer jeg også på.....Jeg fatter egentlig ike helt hva du mente "gjest".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #48 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg skrev tidligere: "Vet du kommer til å tro dette er grunnet i misunnelse eller hva annet du mener om de som ikke har lik smak som deg- but here goes.. " Det som ikke kom klart nok frem var at dette innlegget var myntet på Minnie..Og det står jeg ved. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 27. april 2003 Forfatter #49 Del Skrevet 27. april 2003 Ja, de fleste har nok fått det med seg. (Ikke meningen å virke belærende eller noe) Vil bare si at jeg ...uhmm..hva vil jeg egentlig si?.....Jo, at Minnie kan virke slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #50 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg ble nysgjerrig på hvordan de lenestolene dine ser ut - vet du om det ligger bilder av den på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 29. april 2003 #51 Del Skrevet 29. april 2003 Man tager hva man haver heter stilen jeg har !! Jeg har møbler og gardiner og tepper kun for det praktiske... Fått litt her og litt der, for økonomien er ikke den aller beste. Men resultatet ble faktisk ganske bra. Alt går i mørk brunt eller lys beige. og veggene i leiligheten er lysgule. Gardinene, og sofaen har samme farge, (beige)bordet, tv'n, og gulvteppet har samme farge (mørk brunt) og så har jeg en stol som er kremhvit. Synes faktisk det er litt koselig. Men om jeg hadde fått velge selv, så hadde stilen blitt mer rustikk og koselig, og møblene hadde ikke vært så utbrukte... :blunke: Jeg liker kombinasjonen lyst og mørkt. og så liker jeg båt-stilen. skips-gulv er veldig fint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå