mocci Skrevet 25. januar 2010 #121 Del Skrevet 25. januar 2010 Hahahahaha! Sjekk denne her da! Skulle gjerne ha møtt på han jeg. Så utrolig bra!! Priceless!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 26. januar 2010 #122 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Siste innkjøp, Krig & Fred, http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD..._2007/?id=N7880 Jeg fikk den til kr 129 i butikken da, tydeligvis forskjell på nettpris og butikkpris. Nå klør det i fingre og bein etter å få tak i den Endret 26. januar 2010 av josefin88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. mars 2010 #123 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg vil bare si at jeg nettopp har sett den nyeste adaptasjonen av Emma fra 2009. Synes den var ganske grei, men jeg har andre personlige favoritter om jeg skal være såpass ærlig. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 30. mars 2010 #124 Del Skrevet 30. mars 2010 For de som ikke har fått det med seg så vises Dickens " Little Dorrit" på NRK1 søndager kl 21.45, anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #125 Del Skrevet 11. juni 2010 Noen nye filmer/serier på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 30. august 2010 #126 Del Skrevet 30. august 2010 Kanskje litt i seneste laget, Garrows Law vises på NRK1 mandager kl 21.30. Idag er siste del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dainty Skrevet 7. oktober 2010 #127 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ååh, denne tråden er genial!! Og hvor kjekk er ikke Damian Lewis som spiller Soames Forsyte i Forsytesagaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 8. oktober 2010 #128 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ååh, denne tråden er genial!! Og hvor kjekk er ikke Damian Lewis som spiller Soames Forsyte i Forsytesagaen? Indeed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 8. oktober 2010 #129 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har kjøpt meg 6 bokser med filmatiserte romaner av Catherine Cookson, fant disse på Platekompaniet til 99 kr for hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 8. oktober 2010 #130 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har kjøpt meg 6 bokser med filmatiserte romaner av Catherine Cookson, fant disse på Platekompaniet til 99 kr for hver. Så gøy! Veldig fint om du vil gi tilbakemelding på hvordan filmene er:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 8. oktober 2010 #131 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg oppdaget nok en gang noen bokser på Platekompaniet idag. Dette er en serie som heter Best British Classics fra BBC, tror det er 4 bokser hver med 3 ulike tv-serier, kun kr 99 pr boks! Best British Classics Det ble ikke kjøp på meg da jeg har alle tv-seriene fra før, kjøpte dem enkeltvis til kr 99, så her er det mye penger å spare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 8. oktober 2010 #132 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg oppdaget nok en gang noen bokser på Platekompaniet idag. Dette er en serie som heter Best British Classics fra BBC, tror det er 4 bokser hver med 3 ulike tv-serier, kun kr 99 pr boks! Best British Classics Det ble ikke kjøp på meg da jeg har alle tv-seriene fra før, kjøpte dem enkeltvis til kr 99, så her er det mye penger å spare! Takk for tipset!:D Skal kjøpe dem så fort lønninga tikker inn;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 10. oktober 2010 #133 Del Skrevet 10. oktober 2010 Da har jeg kjøpt Best British Classics 1 og 2, de kommer vel i posten til uken. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 11. oktober 2010 #134 Del Skrevet 11. oktober 2010 Da har jeg kjøpt Best British Classics 1 og 2, de kommer vel i posten til uken. :rødme: Du har masse å glede deg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 6. januar 2011 #135 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg vil gjerne minne om serien Downtown Abbey som går på NRK1 på søndagskveldene. Første episode ble vist forrige søndag 2.1.11 Serien virker veldig lovende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 6. januar 2011 #136 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg vil gjerne minne om serien Downtown Abbey som går på NRK1 på søndagskveldene. Første episode ble vist forrige søndag 2.1.11 Serien virker veldig lovende. Takk;) Nå skal jeg få med meg den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 12. januar 2011 #137 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg vil gjerne minne om serien Downtown Abbey som går på NRK1 på søndagskveldene. Første episode ble vist forrige søndag 2.1.11 Serien virker veldig lovende. Denne kan jeg virkelig anbefale! Jeg så en episode på Nrk 1 og da måtte jeg laste ned resten :gjeiper: Det er totalt 8 episoder i den første sesongen og det er kommet grønt lys for sesong 2. Jeg simpelten elsker denne serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 13. januar 2011 #138 Del Skrevet 13. januar 2011 En annen serie som jeg også ser på for tiden (DVD) er Pillars of the earth, anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Duchess Skrevet 15. januar 2011 #139 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg ser at de har akkurat spilt inn Jane Eyre igjen som kommer på kino i USA i mars. Har sett traileren og den var spennende. Håper virkelig den kommer på norske kinoer i samme tid for denne vil jeg se Legger ved linken Jane Eyre 2011 (IMBd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Duchess Skrevet 15. januar 2011 #140 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg vil gjerne minne om serien Downtown Abbey som går på NRK1 på søndagskveldene. Første episode ble vist forrige søndag 2.1.11 Serien virker veldig lovende. Jeg vil også anbefale denne serien. Veldig bra. Ble glad da jeg leste at de har fått klarsignal for sesong 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå