Gå til innhold

Jane Austen-aktige filmer/serier?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...

Jeg vil bare si at jeg nettopp har sett den nyeste adaptasjonen av Emma fra 2009. Synes den var ganske grei, men jeg har andre personlige favoritter om jeg skal være såpass ærlig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke har fått det med seg så vises Dickens " Little Dorrit" på NRK1 søndager kl 21.45, anbefales. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Ååh, denne tråden er genial!!

Og hvor kjekk er ikke Damian Lewis som spiller Soames Forsyte i Forsytesagaen? :sikle:

Indeed! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg 6 bokser med filmatiserte romaner av Catherine Cookson, fant disse på Platekompaniet til 99 kr for hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg 6 bokser med filmatiserte romaner av Catherine Cookson, fant disse på Platekompaniet til 99 kr for hver.

Så gøy! Veldig fint om du vil gi tilbakemelding på hvordan filmene er:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget nok en gang noen bokser på Platekompaniet idag. ;) Dette er en serie som heter Best British Classics fra BBC, tror det er 4 bokser hver med 3 ulike tv-serier, kun kr 99 pr boks!

Best British Classics

Det ble ikke kjøp på meg da jeg har alle tv-seriene fra før, kjøpte dem enkeltvis til kr 99, så her er det mye penger å spare! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget nok en gang noen bokser på Platekompaniet idag. ;) Dette er en serie som heter Best British Classics fra BBC, tror det er 4 bokser hver med 3 ulike tv-serier, kun kr 99 pr boks!

Best British Classics

Det ble ikke kjøp på meg da jeg har alle tv-seriene fra før, kjøpte dem enkeltvis til kr 99, så her er det mye penger å spare! :jepp:

Takk for tipset!:D Skal kjøpe dem så fort lønninga tikker inn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg kjøpt Best British Classics 1 og 2, de kommer vel i posten til uken. :rødme:

Du har masse å glede deg til! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Jeg vil gjerne minne om serien Downtown Abbey som går på NRK1 på søndagskveldene. Første episode ble vist forrige søndag 2.1.11

Serien virker veldig lovende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne minne om serien Downtown Abbey som går på NRK1 på søndagskveldene. Første episode ble vist forrige søndag 2.1.11

Takk;) Nå skal jeg få med meg den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Little princess

Denne kan jeg virkelig anbefale! Jeg så en episode på Nrk 1 og da måtte jeg laste ned resten :gjeiper: Det er totalt 8 episoder i den første sesongen og det er kommet grønt lys for sesong 2.

Jeg simpelten elsker denne serien! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at de har akkurat spilt inn Jane Eyre igjen som kommer på kino i USA i mars. Har sett traileren og den var spennende. Håper virkelig den kommer på norske kinoer i samme tid for denne vil jeg se :)

Legger ved linken Jane Eyre 2011 (IMBd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også anbefale denne serien. Veldig bra. Ble glad da jeg leste at de har fått klarsignal for sesong 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...