Gå til innhold

Shoppestopp

Anbefalte innlegg

Gjest Marillia
Skrevet

Da bestiller jeg frisørtime med god samvittighet, og så får jeg heller være sterk og ikke kjøpe alle produktene frisøren forsøker å prakke på meg :sjenert:

Skrevet

Anbefaler herved Klesbytteparty med venner!

Alle tar med seg det de ikke lenger bruker i klesskapet sitt og klær de likevel har tenkt å levere til Fretex. Morsomt! En vennnne av en venninne har blant annet fått seg et nytt favorittskjørt som likevel var for stort til meg, og jeg har flere "nye" klær uten å belaste verken lommebok eller miljø. Vi hadde i tillegg med litt vin, og hadde det kjempekoselig hele kvelden.

Det som blir til overs leveres Fretex eller annen klesnnsamling. : )

Gjest Marillia
Skrevet

Titter innom for å bekjenne mine fremtidige synder...

Skal innom en scrappebutikk i dag for å kjøpe litt ark og utstyr til scrapping. Eldstedatter har mast lenge (deilig å ha noen å skylde på) om å få lage kort og album. Litt å drive på med på hytta om det blir dårlig påskevær. Vi har allerede mesteparten av utstyret, men trenger litt flere ark og noen småting... :sjenert:

Gjest *Mim*
Skrevet

Du er straks tilgitt, Marillia! Poenget er vel ikke å bli helt fantatisk, men mer bevisst. Og det er du jo!

Jeg sliter nå. Har lyst på nye klær! Har akkurat vokst ut av buksa mi, og trenger desperat ny bh...

Skrevet

Innom for å bekjenne mine synder, har hatt en sprekk. Men bare en liten, og det som er bra er jo at jeg faktisk tenker før jeg handler. Så tross alt er det ikke så ille :)

• 4 uker senere...
Gjest *Mim*
Skrevet

Da er min shoppestopp over! Jeg har slakket litt av i det siste, men i det store og hele har jeg kjøpt mindre enn jeg ellers ville ha gjort. Det er jeg fornøyd med! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...