Gå til innhold

Shoppestopp

Gjest *Mim*

Anbefalte innlegg

Holdt hardt på Tupperwaremøte i dag. Endte med å kjøpe en gave til nevøen min som har bursdag i dag, det er lov. ;)

Men hadde veldig lyst på løkhakkeren! Det kommer nok nye sjanser, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått veldig bra til nå, men sprakk litt i går... :rodme:

Var på tur, og glemte meg helt bort - kjøpte en sjokolade (bortimot sunn!). Kjøpte dessuten to julegaver på salg. 75 % a gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det å kjøpe en sjokolade og julegaver kan karakteriseres som å "sprekke", egentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær sterk, *Mim*! Hvis du selv ønsker å holde deg, så tenk på om du virkelig trenger det skjørtet. Og hvor mye utslipp som står bak skjørtet med tanke på produksjon, transport osv.

Du klarer det - hvis du vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To måneder til i det gamle skjørtet, det skal gå. Jeg kommer definitivt til å kjøpe et tidlig i april. Men det hadde jeg kanskje gjort uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klippet meg kort, og ønsker meg øredobber nå som ørene syns så godt. Inntil videre bruker jeg noen gamle og låner datteren min sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Bekjenn for *Mim*! Mitt beste tips er å unngå fristelser, det vil si kjøpesentre og fristende butikker.

Men jeg skal innrømme at jeg gleder meg til 1. april. Da skal jeg kjøpe ny bh, et skjørt, en bluse/ topp og nye øredobber. Og jeg skal bestille hudpleieprodukter fra strawberrynet.

Har spukket litt, da... Har kjøpt meg to ukeblader siden jeg er syk og svak og dårlig bak. Og en bitteliten potterose. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marillia

Ukebladet abonnerer jeg på, så der kan jeg ikke gjøre så mye galt. Blad og muligens en sjokolade er jo medisin når man er syk. Litt unntak må det jo være. Jeg får satse på 3 uker i første omgang... Så får jeg se hvordan dette går. Klær er ikke på ønskelista enda, må bli kvitt litt av vinterlageret først.

Har vært usedvanlig flink! Ringte til partyvertinne og avlyste et party jeg skulle ha. Orker ikke fristelser, og så liker jeg egentlig ikke sånne party uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Jeg ble litt betuttet i går kveld... Jeg fikk et ørlite anfall av panikk... Jeg har jo ikke kjøpt inn bøker til påske.

*kremt*

Ved nærmere ettersyn, viste det seg at jeg har ikke mindre enn 6 nye bøker liggende. Så hurra: påsken er reddet!

Kjemper dog en indre kamp. Har vanvittig lyst på villsauskinn til hytta. Ser for meg at det kan bli ganske så deilig å sitte på disse skinnene i hytteveggen. Men har man bestemt seg, så har man bestemt seg. Eneste som kan bli litt kinkig, det er frisør, jeg må en tur dit om ikke så alt for lenge. Er ikke så særlig vakker med ettervekst... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle jo ikke kjøpe noen klær i år, men i dag kjøpte jeg badetøy. Men siden jeg skal begynne å svømme, regner jeg det for å være treningsutstyr.

Håper det fortsatt går bra med shoppestoppen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ganske bra, ja. :) Fikk forresten et utvalg øredobber av datteren min som har ryddet i smykkene. Mange fine!

Å klippe seg er lov! Det er ikke noe mål å se fæl ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...