Gjest Diva Skrevet 22. april 2003 #1 Del Skrevet 22. april 2003 Ja, da har jeg sørfet litt rundt og begynt planleggingen av bikinikjøp og har forelsket meg i denne : http://www.panos.se/ -> enter seff -> showroom -> beachwear -> Womens spring -> bikinis -> også scroller vi bortover til høyre til bikinien "Lydra" dukker opp. I alt fire klikk bortover (komplisert med disse fancy sidene ) -> da er det den til høyre som er gul - orange med 70-talls snitt :D Fin ikke sant ? Synes jeg vaffal.... Noen som har erfaring med dette merket ? (Panos Emporio) Kvalitet osv ? Har fått inntrykk av at det er et godt merke. Vet dere om flere butikker som fører dette merket ? Vet om en butikk i nærheten som har noe av denne kolleksjonen, men det er ikke rare utvalget... :x Og så neste case : Badesko! Jeg vet det høres sært ut, men jeg har svært så følsomme føtter, så jeg hater å måtte vasse ut i skjell og skarpe stener *grøsse* Husker da jeg var liten,- da hadde jeg badesko. Sånne rosa eller grønne som nesten så ut som pensko, med masse "huller" i. Er vel ikke ute etter den varianten , men lurer på om det finnes noen badeskotyper for voksne ? Som ikke ser så dukkete ut ? Noen litt sandalaktige med kun snorer e.l. som dekker oversiden av foten, og som er litt fleksible, så det går an å svømme med dem. Har prøvd slipperser, men det er i allefall som å stange huet i murveggen Anyone ? Deevah, klar for sol, sjø og sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. april 2003 #2 Del Skrevet 22. april 2003 Kul bikini. Når det gjelder badesko, så kjøpte jeg for et par år siden, et par rosa gummisaker - sånne badesandaler vi hadde da jeg var liten - med en stolpe mellom storetåa og den neste. Den gangen var de tyne i sålen, men jeg kjøpte et par med riktig tykk såle - nesten litt "platå" - men ikke så ekstremt da. De kan ikke ha kostet mye - langt under hundrelappen sikkert. Brukte dem ikke i fjor, men det var bare fordi jeg glemte at jeg hadde dem. I år skal de komme til heder og verdighet igjen. Glimrende på stranda eller andre steder hvor man egentlig kan gå barbent, men likevel ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 22. april 2003 #3 Del Skrevet 22. april 2003 Så når vi på stranda møter hverandre så vet vi at alle de andre damene med fancy badesko og er KGbrukere :D :D Det hadde vært noe. Likte bikinien Må finne meg en jeg og.... :oops: Fant en jeg likte - viste den til sambo og han rynka nesa og rista på hodet. Venta litt og viste han den en gang til. Og hva sa han?? -Ja, den var ikke så dum. Lettlurt ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klaraklokk Skrevet 22. april 2003 #4 Del Skrevet 22. april 2003 Stilig bikini! Si ifra når du el andre finner en butiklk i oslo området som fører merket... Jeg vil ha en sånn å.... Hermekråke :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå