Epona Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #41 Del Skrevet 12. juni 2008 Nå har jeg feeeeeeeeeeeeeeeeeerie!!!!!!!!!! Lenge lenge lenge!!!!!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. juni 2008 #42 Del Skrevet 13. juni 2008 Gratulerar med ferie! Gler oss til de blir bergensarar igjen! Ps:Er det du som har lagt meg til på FB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #43 Del Skrevet 13. juni 2008 Linn3C: Ja, har gjort det, for jeg "snublet over deg" hos en felles kjent, og da la jeg deg til. Men er en liten stund siden tror jeg. Snart flytter vi ja! Og har en kjempejobb å gjøre fremover! Skal tømme gjesterommet idag og vaske ned og bruke det som pappeske-oppbevaringsrom etter hvart som vi pakker ned. Så hvorfor sitter jeg her..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. juni 2008 #44 Del Skrevet 18. juni 2008 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. juni 2008 #45 Del Skrevet 20. juni 2008 God helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #46 Del Skrevet 20. juni 2008 Bizzy har fått tvillingene!!! :hoppe: Da er det en som må på barselgaveshopping midt i flyttejobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 25. juni 2008 #47 Del Skrevet 25. juni 2008 Åssen går det med pakkinga da? Er du i rute?? Flytting er noe dritt...men det må jo til innimellom! Er en gyllen anledning til å kvitte seg med gammelt skrot - og få oversikt over hva en egentlig har! Tenker det blir deilig med laaang ferie og endelig å komme hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. juni 2008 #48 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg gleder meg til du er godt hjemme igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 30. juni 2008 #49 Del Skrevet 30. juni 2008 Lite spor fra meg. Misunner dere ikke flutteprosessen, synes det er forferdelig slitsomt - men det må være deilig å komme hjem igjen! Husker humøret og reaksjonene da dere flyttet avgårde, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. juli 2008 #50 Del Skrevet 2. juli 2008 Nå er det absolutt på tide at jeg prøver meg på en dagbok runde. Ikke ofte jeg gjør det, dessverre. Lover meg selv hele tiden at jeg skal skjerpe meg, men sklir allikevel ut. Nå regner jeg med at du ikke er i nærheten av meg lengre. Håper flyttingen gikk bra og at dere koser dere hjemme på Vestlandet. Håper du kommer inn på den siden jeg anbefalte. Ha fortsatt en fin dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #51 Del Skrevet 5. juli 2008 Det er da man vet man har vært lenge på KG, når folk husker hvordan det var når vi flyttet fra Bergen til lille Filleby Men nå har vi altså flytett tilbake, tre år senere. Status quo: Ferietid, knallvær, lykkelig liten familie, men sliten liten familie. Særlig en veldig sliten gutt som har hatt ikke mindre enn tre kvelder våken til kl 22 og et par til våken til 20-tiden de siste 8 dagene... I tillegg farting hit og dit på nødvendlige ærender, og masse nytt å forholde seg til. Ikke bare bra.. Nå har vi prøvd å roe ned og lage litt mer noemal rytme, og så langt har dagen i dag fungert bra. Nå sover han en lur. Ellers begynner det å ligne litt på en leilighet igjen, etter vi måtte vaske oss inn ( ) og male vekk nikotinen fra veggene ( ) etter leieboeren. Og mellom pappesker og stæsj, har vi fått litt møbler på plass, og det kommer seg dag for dag. Pakker ut litt etter litt. Godt å være tilbake, men har fortsatt den være-hjemme-på-ferie-følelsen. Var litt rart å få sms idag fra naboene/husvertene om posten kom hit nå, om de kunne fjerne navnene våre på postkassen... Savner Filleby.. Var veldig tøft i starten å flytte til et sted vi aldri hadde vært og ikke kejnte en sjel, men etter hvert skjedde det mange gode ting der borte. Vi fikk Gullet der og ble en familie, og jeg har trillet Filleby rundt med Gullet som baby. Har knyttet bånd til både sted og folk, og fått noen veldig gode venninner som jeg har gått gravid med og hengt med i permisjonen. Begynte til og med å trives litt på jobben, og vips skulle jeg slutte.. Så er rart å ikke skulle bo der borte mer.. Men her har vi familien og her skal det skje nye spennende ting. Når en epoke er over, begynner alltid en ny, det er bare jeg som lengter etter det kjente og ikke er så glad for nye ting Men nå blir det ny jobb, ny barnehage, ny hverdag, nye spenende ting. Gamle kjente, men forhåpentligvis også noen nye bekjentskaper og nye venner, for det kan man også få i sin gamle by Og byen e Bergen!! Og nå er vi her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. juli 2008 #52 Del Skrevet 7. juli 2008 Velkomne heim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. juli 2008 #53 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har åpnet blogg og gitt deg tilgang. Foreløpig er det ikke noe spennende som står der, men håper det kommer senere. Oppdager du noe feil, så rop ut. Håper du vil titte innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. august 2008 #54 Del Skrevet 1. august 2008 Uke 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 1. august 2008 Forfatter #55 Del Skrevet 1. august 2008 Trulselinemor: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. august 2008 #56 Del Skrevet 1. august 2008 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 5. august 2008 #57 Del Skrevet 5. august 2008 Håper det står det bra til nå som dere er "hjemme" igjen, og at dere har fått pakket dere ut. Men det er ikke så værst på østlandet heller altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 6. august 2008 Forfatter #58 Del Skrevet 6. august 2008 Kiwi: Prada: Takk for hilsen! Går igrunnen bra med oss i vår ny-gamle tilværelse. Gullet begynte i ny barnehage i forrige uke, og har tilpasset seg utrolig raskt. Han stortrives der, og starten har gått utrolig lett. Jeg begynte i ny jobb denne uken, og har igrunnen også fått en bra start. Men det har vært tøft likevel, kjenner det godt idag. Hardt å være ny, men sånn er det alltid. Har hatt en lik jobb før, så det er en jobb jeg kan, men jeg må likevel blir kjent. Savner naboer og venner der borte i lille Filleby... Savner det lille huset "vårt" i skogen, det stakk litt da naboene sendte melding om at huset var leid ut igjen - da gikk det liksom opp for meg at vi ikke bor der mer.. Savner oksene til naboen, og elgene som gikk i skogkanten ved huset.. Men likevel er det bra å være i Bergen igjen Det er så godt å ha familien i nærheten! Men jeg gleder meg til å se Filleby igjen, når det enn måtte bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. august 2008 #59 Del Skrevet 8. august 2008 Hei på deg Meg hører du ikke mye i fra, men du er ikke glemt. Vi var i fillebyen på tirsdag. Var på sykehuset og tok en glukosebelastningstest. Jeg kunne ha tatt den her i byen, men vi valgte å reise til fillebyen. Det er rett og slett pga dårlig erfaring herfra. Jeg tok en blodprøve for et par år siden. da klarte laben og rote vekk blodprøven og rekvisisjonen. Og når legen kontakter laben ang blodprøversvar, så påstår laben at jeg ikke hadde vært der. de fant meg ikke på dataen en gang. Jeg har tatt blodprøver der i ettertid, men aldri følt meg trygg. Håper du har det bra. 10 uker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. september 2008 #60 Del Skrevet 3. september 2008 Playdate snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå