Gå til innhold

Drømmen om en voksende mage

aimee

Anbefalte innlegg

Det trodde jeg og da jeg var gravid... Var sikker på at det ikke hadde klaffa, hadde menssmerter som vanlig og hele pakka. Så aldri si aldri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ofte graviditetssymptomer og menssymptomer er ganske like... Mange som har menssmerter de første ukene av graviditeten, og ømme bryster og sånt er jo både graviditestegn og mensentegn... Det er rart, ja. Jeg trodde jeg kom til å kjenne det, hvis jeg var gravid, fordi jeg alltid får menssmerter noen dager før mensen, og regna med at de ikke ville komme om jeg var gravid. Men det gjorde de, gitt, og ble der de 12-15 neste ukene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også sikker på at jeg skulle få mensen...mensmurringer og hele pakken..Følte på meg at "NÅ! ikveld kommer den" flere dager, men den gang ei=)

Jeg trodde heller ikke at man hadde "mensmurringer" når man var gravid for dette hadde jeg aldri hørt om før...Blir spennende! Skal følge med her i hele morgen hvertfall!! Krysser fingrene for deg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GossipGirl

Hei Aimee.

Jeg kan så å si ingenting om graviditet, men det blir spennende å følge med på deg og hvordan det går med prøvinga. Håper tanta unnlater å dukke opp, slik dere kan slappe av med prøvinga på egenhånd. Hehe.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen har kommet, men ingen TR har vist seg enda. Jeg går på do to ganger i timen, bare for å sjekke ;) Tok med vilje ingen test i dag, siden jeg har en sterk følelse av at det ikke har gått denne første måneden. Jeg skal gi kroppen min et par dager til i alle fall, og vente med en evt test til mandag.

Kjæresten er som mannfolk flest, snakker ikke så mye om det. Jeg prøver å late som ingenting for å ikke stresse han opp. I går kveld mens vi så på tv sa han plutselig "hvis du plutselig blir gravid nå, da blir jeg redd". Og det var alt. Ikke et ord mer.. Stakkars mann, tenker nok mer på dettte enn han vil si høyt, og da kommer det sånne drypp som det. Jeg svarte ikke før noen minutter senere, og da sa jeg "du er ikke den eneste som blir redd, dersom det skjer". Og det var den samtalen. :ler:

Nå skal jeg på trening, det blir deilig!! God helg!

Endret av aimee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper tanta unnlater å dukke opp, slik dere kan slappe av med prøvinga på egenhånd. Hehe.

:klemmer:

hehe - helt enig! Det er noe å med det å dele alle disse følelsene med hele KG... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått gjennom hele følelsesspekteret. Jeg er gravid!! Jeg klarer ikke en gang skrive noe mer her nå. Kommer tilbake med mer info når pulsen er ved normal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått gjennom hele følelsesspekteret. Jeg er gravid!! Jeg klarer ikke en gang skrive noe mer her nå. Kommer tilbake med mer info når pulsen er ved normal :)

Gratulere så mye :)

Så utrolig gøy, masse lykke til :klemmer:

Satse på jeg kommer med god nyhet selv om ett par dager, selv om jeg har en dårlig følelse nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer! :juhu:

Hvordan går det med mannen? Er han skrekkslagen? ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg forresten si "hva sa jeg"?

:ler:

hehehe, ja du får vel si det da!! Det var veldig overraskende dette her, men bare hyggelig! Og jeg som var SÅ sikker på at TR var på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...